Stránka 544 z 559

Napsal: 01.11.2005 21:15
od Honza Šlehofer
Martin-KT8D5.RN2P píše:
Honza Šlehofer píše: K Plzeňskym tramvajim, Plzeň se stále učí stavět tramvaje, a budue dlouho trvat než trumfne nebohý ČKD. Ono už jenom to, že měla ta tramvaj přijít teďka někdy ne? A skutek utek zatim...
No ono srovnávat ČKD se škodovkou asi moc nejde. Doba kdy se chrlily vozy v takovém množství je bohužel pryč ...
Ale jinak se tu nechci nijak zastávat škodovky, to zpoždění je docela ostudné, zvlášť při tak prestižní zakázce, jak o ní zpočátku prohlašovali a bojovali o ní ...
A hlavně já nejsem zastánce pevných podvozků!!! A právě si myslím, že z toho budou ještě v Praze rozčarovaní a bude to dost zajímavé ... bohužel pro tramvajovou dopravu.

Napsal: 01.11.2005 20:58
od Martin-KT8D5.RN2P
Honza Šlehofer píše:Nevidím důvod proč by to nejezdilo... jezdit to bude (Astry i Vektra jezdí - to že ta není nasazená v provozu je věc jiná), ale ty jízdní vlastnosti zvláště na pražských tratích budou pro mnohé velkým zklamáním.
Co se týká nízkopodlažní kačeny, tak jste příliš netrpěliví, je třeba vychytat mouchy, všechno nejde hned na poprvé a až v provozu se můžou objevit drobnosti, které na dílně nebyly hned patrné ...
A jak dlouho mám ještě čekat na ty mouchy?? Myslim, že půl roku je docela dost dlouhá doba. Za 25 míčů je to skoro drzost. K Plzeňskym tramvajim, Plzeň se stále učí stavět tramvaje, a budue dlouho trvat než trumfne nebohý ČKD. Ono už jenom to, že měla ta tramvaj přijít teďka někdy ne? A skutek utek zatim...

Napsal: 01.11.2005 20:28
od Honza Šlehofer
PvvS píše:Ale zaslechl sem famu ze se stredni clanek vykucha, a nahradi se NP clankem s beznym podvozkem, comz by se neco ulehcilo .Ale jaky to pak bude mit jizdni vlastnosti nevim.
Nevím co na té fámě je pravda a co ne, ale fakt je ten že Vektra se zkoušela s vypnutým středním podvozkem, protože tramavaj pro Cagliary bude mít střední podvozek nehnaný. Jezdilo se i s umělou zátěží, ale jízda do kopce na Košutku už prý nebyla nic moc.
Osobně se mi to s tou výměnou článku ale moc nezdá ...

Napsal: 01.11.2005 20:24
od Honza Šlehofer
Nevidím důvod proč by to nejezdilo... jezdit to bude (Astry i Vektra jezdí - to že ta není nasazená v provozu je věc jiná), ale ty jízdní vlastnosti zvláště na pražských tratích budou pro mnohé velkým zklamáním.
Co se týká nízkopodlažní kačeny, tak jste příliš netrpěliví, je třeba vychytat mouchy, všechno nejde hned na poprvé a až v provozu se můžou objevit drobnosti, které na dílně nebyly hned patrné ...

Napsal: 01.11.2005 10:29
od Martin-KT8D5.RN2P
Pepa píše:Pořádně to ještě ani nejezdí a vy už řešíte na které lince bude jezdit. Myslim že budem rádi pokud odjezdí zkušebky :)
Sóhlas, asi tak jako nízká kačena :lol:

Napsal: 31.10.2005 22:18
od Pepa
Pořádně to ještě ani nejezdí a vy už řešíte na které lince bude jezdit. Myslim že budem rádi pokud odjezdí zkušebky :)

Napsal: 31.10.2005 21:21
od Marek
PvvS píše:(..) Ale zaslechl sem famu ze se stredni clanek vykucha, a nahradi se NP clankem s beznym podvozkem, comz by se neco ulehcilo .Ale jaky to pak bude mit jizdni vlastnosti nevim.
Já jsem zase slyšel, že jestli Vektru Škodovka neudá, udělá z ní dvě běžné, udatelné Astry.

Napsal: 31.10.2005 19:10
od PvvS
Mohla, pokud by si to nejakej DP pustil trvale na koleje. Ale zaslechl sem famu ze se stredni clanek vykucha, a nahradi se NP clankem s beznym podvozkem, comz by se neco ulehcilo .Ale jaky to pak bude mit jizdni vlastnosti nevim.

Napsal: 31.10.2005 19:07
od Neral
PvvS píše:Protoze Vektra ve stavajici delce mela kralni clanky odlehceny a stredni tlacil na kolej silou 110 kN, kdezto snad veskery DP uznavaji max 100kN. Jde o unosnost koleji, staveb pod ni (inzenyrske site) opotrebeni kolejnic ...
Aha, takže Vektra by se vlastně nemohla sériově vyrábět?

Napsal: 31.10.2005 18:41
od Béďa Trávníček
9001 píše:No doporučil bych ti si na ten Anděl stoupnout a podívat se jak to z Řep narvané jezdí. V ranní spičce jsou vozy plné už na Kotlářce.
Ano to jsou, ale určitě se i v současné době stane, že jeden spoj vynechá a lidé si musí počkat na další. Takže bych takový problém ve zkoušení Anitry na lince 9 neviděl... :roll: 8-)

Napsal: 31.10.2005 17:57
od PvvS
Neral píše:
izzy píše:Ne NP clanky ve 14T jsou o jedno okno kratsi...
A proč vlastně jsou kratší?
Protoze Vektra ve stavajici delce mela kralni clanky odlehceny a stredni tlacil na kolej silou 110 kN, kdezto snad veskery DP uznavaji max 100kN. Jde o unosnost koleji, staveb pod ni (inzenyrske site) opotrebeni kolejnic ...

Napsal: 31.10.2005 17:53
od 9001
Béďa Trávníček píše:
Martin-KT8D5.RN2P píše:Ale jdi nikdy jsem nezažil dvě devítky za sebou na andělu nařezaný, nikdy...
Z Anděla jezdím směrem na Řepy takřka denně. A nikdy jsem ještě neviděl, že by přijely dvě soupravy těsně za sebou narvané. Do té první se dá těžko vmáčknout a ve druhé si sednete ouplně v klídu.
Myslíš že je dobré testovat novou a ještě neozkoušenou tramvaj na trati na Barrandov v pravidelném provozu? Nemyslím si, že je to dobrý nápad. Vzpomeňte si na NP KT, taky se tu špekulovalo o tom, že bude jezdit na 13 a nakonec prd a nic.
No doporučil bych ti si na ten Anděl stoupnout a podívat se jak to z Řep narvané jezdí. V ranní spičce jsou vozy plné už na Kotlářce.

Napsal: 31.10.2005 17:24
od dušan
Martin-KT8D5.RN2P píše:
9001 píše: No nevím. Ono je docela zajímavý vidět linku 9,když na Anděl přijedou dvě za sebou a obě narvaný k prasknutí. Kdyby jedna vypdadla.

Na 13 jí odstavíš na vnější koleji popř. ve smyčce Hlubočepy a je klid a mimo špičku se dá bezproblémů odklidit
Ale jdi nikdy jsem nezažil dvě devítky za sebou na andělu nařezaný, nikdy...
asi jste ani jeden neposlouchal pana Šteinera o tom, že bude na lince 3

Napsal: 31.10.2005 17:24
od Béďa Trávníček
Martin-KT8D5.RN2P píše:
9001 píše: No nevím. Ono je docela zajímavý vidět linku 9,když na Anděl přijedou dvě za sebou a obě narvaný k prasknutí. Kdyby jedna vypdadla.

Na 13 jí odstavíš na vnější koleji popř. ve smyčce Hlubočepy a je klid a mimo špičku se dá bezproblémů odklidit
Ale jdi nikdy jsem nezažil dvě devítky za sebou na andělu nařezaný, nikdy...
Z Anděla jezdím směrem na Řepy takřka denně. A nikdy jsem ještě neviděl, že by přijely dvě soupravy těsně za sebou narvané. Do té první se dá těžko vmáčknout a ve druhé si sednete ouplně v klídu.
Myslíš že je dobré testovat novou a ještě neozkoušenou tramvaj na trati na Barrandov v pravidelném provozu? Nemyslím si, že je to dobrý nápad. Vzpomeňte si na NP KT, taky se tu špekulovalo o tom, že bude jezdit na 13 a nakonec prd a nic.

Napsal: 31.10.2005 17:12
od Martin-KT8D5.RN2P
9001 píše:
Martin-KT8D5.RN2P píše:To je můj příspěvek, ať víte s kým se eventuelně hádat.
No nevím. Ono je docela zajímavý vidět linku 9,když na Anděl přijedou dvě za sebou a obě narvaný k prasknutí. Kdyby jedna vypdadla.

Na 13 jí odstavíš na vnější koleji popř. ve smyčce Hlubočepy a je klid a mimo špičku se dá bezproblémů odklidit
Ale jdi nikdy jsem nezažil dvě devítky za sebou na andělu nařezaný, nikdy...