Stránka 546 z 559
Napsal: 23.10.2005 19:47
od fricoolinek2
9001 píše:Martin-KT8D5.RN2P píše:Poršestra má slíbenou i Malostranskou splítku, ale tam se tak na 90% nevejde
O splítku bych s nebál. Když se tam protáhne KT8, i když s dispečerským dohledem.
Spíš nechci vidět Anitru třeba na některých tratích. Olšanská, Mezi hřbitovy atd.
To já chci Poršetru vidět hlavně na Barrandově a pak možná ještě v Modřanech
Napsal: 23.10.2005 17:17
od Martin-KT8D5.RN2P
9001 píše:Martin-KT8D5.RN2P píše:Poršestra má slíbenou i Malostranskou splítku, ale tam se tak na 90% nevejde
O splítku bych s nebál. Když se tam protáhne KT8, i když s dispečerským dohledem.
Spíš nechci vidět Anitru třeba na některých tratích. Olšanská, Mezi hřbitovy atd.
No s dohledem a sklopenou hrazdou, takže v pohodě, to je místo úplně nejvíc v klidu ne??
Napsal: 23.10.2005 16:11
od 9001
Martin-KT8D5.RN2P píše:Honza Šlehofer píše:Trochu je mi v tomhle Prahy líto, že si i ona chce vyzkoušet "soustruhy" s pevnými podvozky ...
Třeba v Drážďanech už na to přišli, když jim soustruží polovina vozového parku a nyní již nakupují sice ne celonízkopodlažní tramvaje, ale opět s otočnými podvozky (
http://tramvaje.plzenskamhd.net/mesta/srn/dres13p.jpg)
Když jsem při nedávné návštěvě Prahy projížděl některé traťě, znovu jsem si říkal, jak tady asi projede "Porše-tra".
Poršestra má slíbenou i Malostranskou splítku, ale tam se tak na 90% nevejde
O splítku bych s nebál. Když se tam protáhne KT8, i když s dispečerským dohledem.
Spíš nechci vidět Anitru třeba na některých tratích. Olšanská, Mezi hřbitovy atd.
Napsal: 23.10.2005 14:20
od Martin-KT8D5.RN2P
Honza Šlehofer píše:Trochu je mi v tomhle Prahy líto, že si i ona chce vyzkoušet "soustruhy" s pevnými podvozky ...
Třeba v Drážďanech už na to přišli, když jim soustruží polovina vozového parku a nyní již nakupují sice ne celonízkopodlažní tramvaje, ale opět s otočnými podvozky (
http://tramvaje.plzenskamhd.net/mesta/srn/dres13p.jpg)
Když jsem při nedávné návštěvě Prahy projížděl některé traťě, znovu jsem si říkal, jak tady asi projede "Porše-tra".
Poršestra má slíbenou i Malostranskou splítku, ale tam se tak na 90% nevejde
Napsal: 23.10.2005 14:18
od Honza Šlehofer
Trochu je mi v tomhle Prahy líto, že si i ona chce vyzkoušet "soustruhy" s pevnými podvozky ...
Třeba v Drážďanech už na to přišli, když jim soustruží polovina vozového parku a nyní již nakupují sice ne celonízkopodlažní tramvaje, ale opět s otočnými podvozky (
http://tramvaje.plzenskamhd.net/mesta/srn/dres13p.jpg)
Když jsem při nedávné návštěvě Prahy projížděl některé traťě, znovu jsem si říkal, jak tady asi projede "Porše-tra".
Napsal: 23.10.2005 2:01
od MOp
Neral píše:Mimochodem, napadá mě k téhle tramvaji taková hloupá otázka... Proč vlastně nemůže mít otočné podvozky, když je tak jako tak nízkopodlažní jenom 50% podlahy? Nebo naopak: Proč je nízkopodlažní jenom 50% podlahy, když nemá otočné podvozky?
protoze podvozky nejsou pod prechodovym mechem, ale jsou umistene na prvnim, prostrednim a poslednim clanku. zbyle dva jsou nesene, ty mohou byt nizkopodlazni ze 100 procent..
Napsal: 23.10.2005 1:34
od Neral
Mimochodem, napadá mě k téhle tramvaji taková hloupá otázka... Proč vlastně nemůže mít otočné podvozky, když je tak jako tak nízkopodlažní jenom 50% podlahy? Nebo naopak: Proč je nízkopodlažní jenom 50% podlahy, když nemá otočné podvozky?
Napsal: 22.10.2005 23:07
od Karotka
Ty fotky vypadají retušovaně, ale to už je u továrních snímků zvykem...
Napsal: 19.10.2005 21:10
od m@rtin
Napsal: 07.9.2005 20:50
od fricoolinek2
Máte někdo nějaký nový fotky či zprávy o 14T ?
Ludra
Napsal: 16.8.2005 14:59
od DPmPET
Já pouze vysvětluju jaký je rozdíl mezi těma systémama?
Ludra
Napsal: 16.8.2005 14:53
od DPmPET
Docela bude sranda,protože se budou ojíždět pěkně okolky u prvních náprav.Hm to nebude dobrý?To nemá otočný podvozky jako vozy TATRA.To se dá eliminovat podúrovnˇovým soustruhem.Ty jsou v dílnách a ve 2.vozovnách
Napsal: 16.8.2005 14:52
od Proxy
DPmPET,
1) ty nám tady budeš diskutovat sám se sebou? Proč ty tři příspěvky za sebou?
2) Diskuzi o zvedácích si začal ty sám v pátek 12. 08. 2005 v 20:36 h - tak co se divíš?
Re: Ludra
Napsal: 16.8.2005 14:50
od MOp
DPmPET píše:Nevím ale hydraulický systém LUCAS je součástí hydraulických válců vzájemně propojená hydraulickými hadicemi a je to stavebnice a je to mobilní(K zásahu se používá auto nebo nehodový vlak,myšleno na dráze)K pohybu pístů je jěště potřeba čerpadlo z nádrží na hydraulický olej.A co se používá v dílnách v Hostivaři tak to pracuje na stlačený vzduch,k pohybu to potřebuje velmi čistou a hladkou podlahu,takže po dlažbě asi těžko?
to chce klid.. asi zvyknes, ze se jedno tema premisti v debate ve druhe ci treti, tak se nebudes tak rozcilovat. samozrejme, ze zminene zarizeni lze pouzit pouze v dilnach /na rovnem povrchu/ , nikoliv tim zvednout tramvaj na ulici..
Ludra
Napsal: 16.8.2005 14:48
od DPmPET
Tady řeším technologii nakolejení nízkopodlahy,nevím ale spousta lidí je tu docela inteligentní.