Stránka 547 z 554

OdeslatNapsal: 29.6.2005 10:50
od Pepa
adam_r napsal:Tuto modernizaci nepovazuji za stastne reseni. Kostra vozu T3 je uplne jina, nez kostra k2. Pri uriznuti zadku/predku vzniknou uplne jine sily v kostre, na ktere tato kostra nebyla vubec konstruovana. Po 5 letech muze byt takto rekonstruovany vuz na odpis. Jsem strasne zvedavy, jak dopadnou tyto reka pro Kijev po 5, 10, ... letech provozu.

Take jsem zvedavy, co na to rekne drazni urad. O podobnych rekonstrukcich uvazuji v Plzni, takze odpoved na tuto otazku mozna prijde uz brzy.

Jeste je tedy reseni udelat tyto predni a zadni clanky jako novostavbu na puvodni papiry z 2 vozu T3. (nebo treba by se Brno klidne zbavilo i nejakych papiru na K2, ktere se ted vyrazuji)


Nemaj ty Kievské nějak zpevněný rám? No když to ale už postavili tak to asi problémy dělat nebude, no nevim. V nějakém čísle MD o tom byl článek, zkusim ji najít.

OdeslatNapsal: 29.6.2005 10:45
od adam_r
Pepa napsal:Vozy T3SU(CS) by mohli být modernizovány na KT3 :wink:

Tuto modernizaci nepovazuji za stastne reseni. Kostra vozu T3 je uplne jina, nez kostra k2. Pri uriznuti zadku/predku vzniknou uplne jine sily v kostre, na ktere tato kostra nebyla vubec konstruovana. Po 5 letech muze byt takto rekonstruovany vuz na odpis. Jsem strasne zvedavy, jak dopadnou tyto reka pro Kijev po 5, 10, ... letech provozu.

Take jsem zvedavy, co na to rekne drazni urad. O podobnych rekonstrukcich uvazuji v Plzni, takze odpoved na tuto otazku mozna prijde uz brzy.

Jeste je tedy reseni udelat tyto predni a zadni clanky jako novostavbu na puvodni papiry z 2 vozu T3. (nebo treba by se Brno klidne zbavilo i nejakych papiru na K2, ktere se ted vyrazuji)

OdeslatNapsal: 29.6.2005 6:36
od dušan
fricoolinek2 napsal:Do jakýho čísla v R.P, by jsme mohli dojít na konci roku ?


že bychom udělali tipovačku? můj tip při současné rychlosti je 8475



moderátor Proxy napsal:Tipovat můžete, ale v příslušné rubrice, prosím :wink:

OdeslatNapsal: 29.6.2005 6:07
od Tombus
Šmarjá, ještě to tak, VYŘADIT IHNED!!

:lol: :lol: :lol: :lol:

OdeslatNapsal: 28.6.2005 18:42
od Pepa
S_M_Lomoz napsal:...

- A co pak s T3SU(CS)? Má nějaký výrazný efekt je rekonstruovat podobným způsobem jako ty starší? Něco se s nimi bude muset podniknout, těm nejstarším bude v roce 2009 27 let.

...

Upozorňuju, že to, co jsem sem napsal, je jenom úvaha na základě několika čísel; ničím nepodložená.


Vozy T3SU(CS) by mohli být modernizovány na KT3 :wink:

OdeslatNapsal: 28.6.2005 18:19
od fricoolinek2
Tombus napsal:Tys někdy viděl T3R.P ev. č. 86xx? Já mám za to, že tyto ev. čísla jsou obsazena vozy T6A5..8-)


No jo vlastně....

Do jakýho čísla v R.P, by jsme mohli dojít na konci roku ?

OdeslatNapsal: 28.6.2005 18:06
od Tombus
Tys někdy viděl T3R.P ev. č. 86xx? Já mám za to, že tyto ev. čísla jsou obsazena vozy T6A5..8-)

OdeslatNapsal: 28.6.2005 18:05
od fricoolinek2
S_M_Lomoz napsal:- Pokud mě neklame paměť a net, vozy T3SU(CS) byly dodány v celkovém počtu 292 kusů v letech 1982-90, tedy během devíti let.
- "Šestkových" T3 je při současném tempu rekonstrukcí i "rekonstrukcí" ještě zhruba na tři roky, čili do roku 2008.
- A co pak s T3SU(CS)? Má nějaký výrazný efekt je rekonstruovat podobným způsobem jako ty starší? Něco se s nimi bude muset podniknout, těm nejstarším bude v roce 2009 27 let.
- Ta plánovaná dodávka je rozvržena do deseti let (2009-2018). Vozů je rozpočítáno 250 místo 292, což není valný rozdíl, zvlášť když uvážíme to, že se tu má prohánět minimálně 20 Poršeter, které v těch 80. letech nebyly.



Co je šestková T3 ? T3 ev.č 6xxx nebo T3 R.P ev.č. 86xx ?

OdeslatNapsal: 28.6.2005 17:11
od S_M_Lomoz
fricoolinek2 napsal:
Anonymous napsal:To asi teď ví opravdu málokdo - ale délkou dodávky i počtem dodaných vozů mi to spíš připadá jako akce "po 28 letech vyměňujeme T3SU(CS)", takže bych čekal náhradu nekloubu nízkopodlažním nekloubem.
Ale nemám křišťálovou kouli, abych se mohl podívat.


Jak to myslíš ???


Omlouvám se, zapomněl jsem se přihlásit.
- Pokud mě neklame paměť a net, vozy T3SU(CS) byly dodány v celkovém počtu 292 kusů v letech 1982-90, tedy během devíti let.
- "Šestkových" T3 je při současném tempu rekonstrukcí i "rekonstrukcí" ještě zhruba na tři roky, čili do roku 2008.
- A co pak s T3SU(CS)? Má nějaký výrazný efekt je rekonstruovat podobným způsobem jako ty starší? Něco se s nimi bude muset podniknout, těm nejstarším bude v roce 2009 27 let.
- Ta plánovaná dodávka je rozvržena do deseti let (2009-2018). Vozů je rozpočítáno 250 místo 292, což není valný rozdíl, zvlášť když uvážíme to, že se tu má prohánět minimálně 20 Poršeter, které v těch 80. letech nebyly.

Upozorňuju, že to, co jsem sem napsal, je jenom úvaha na základě několika čísel; ničím nepodložená.

OdeslatNapsal: 28.6.2005 17:03
od Tom
PvvS napsal:No ted uz ma oba vyrobky homologovany , jak Trio , tak wanu, nevidim problem.

Tak to potom jó :)

OdeslatNapsal: 28.6.2005 16:54
od PvvS
No ted uz ma oba vyrobky homologovany , jak Trio , tak wanu, nevidim problem.

OdeslatNapsal: 28.6.2005 16:51
od Tom
PvvS napsal:Inekon ma dostatecny obrat.


ale tipuji že nemá co nabídnout... teda má trio... ale to už snad jednou neprošlo neprojde ani podruhé...

OdeslatNapsal: 28.6.2005 16:49
od PvvS
Inekon ma dostatecny obrat.

OdeslatNapsal: 28.6.2005 16:43
od Tom
PvvS napsal:wana


Kdepak to by wanu musel dělat Inekon, Plzeňská škodovka nebo Siemens... v tom výběrovým řízení je totiž dodatek, že se mohou hlásit pouze firmy s obratem vyšším jak 1 mld. Kč :) Tipuji že inekon vypadne... siemens nabídne prd, takže zbývá jen škodovka... ta obrat mld. má :)

OdeslatNapsal: 28.6.2005 15:51
od PvvS
wana