Stránka 547 z 549

OdeslatNapsal: 31.5.2005 13:43
od Tom
Pajda napsal:
Tom napsal:V budoucnu se spíše lehce int. protáhnou tam kde je 1xT a bude tam jezdit 1xA. Aspoň se ve vozokm nebude rozlišovat mezi 2xT a 1xT ... čímž se pak způsobuje že Ropid vymýšlí takové věci jako samé jednovozové linky... díky vozokm.

Pokud bude variabilita ve velikosti tramvají, není problém začít platit osobovozokilometry.

nějaká varibilita by tam být mohla... :) nevím ale jak moc se dá s články nové Anitry hejbat...

OdeslatNapsal: 31.5.2005 13:37
od Pajda
Tom napsal:V budoucnu se spíše lehce int. protáhnou tam kde je 1xT a bude tam jezdit 1xA. Aspoň se ve vozokm nebude rozlišovat mezi 2xT a 1xT ... čímž se pak způsobuje že Ropid vymýšlí takové věci jako samé jednovozové linky... díky vozokm.

Pokud bude variabilita ve velikosti tramvají, není problém začít platit osobovozokilometry.

OdeslatNapsal: 31.5.2005 13:29
od Tom
V budoucnu se spíše lehce int. protáhnou tam kde je 1xT a bude tam jezdit 1xA. Aspoň se ve vozokm nebude rozlišovat mezi 2xT a 1xT ... čímž se pak způsobuje že Ropid vymýšlí takové věci jako samé jednovozové linky... díky vozokm.

Re: konečně

OdeslatNapsal: 31.5.2005 12:38
od Proxy
adam_r napsal:Proc ne 20m vozy.
Já přece nejsem proti, já bych naopak uvítalo kombinovaný nákup, např. ročně 10 krátkých a 15 dlouhých vozů, či jinou kombinaci.
V Praze jezdí čím dál tím víc sólo linek, kde by se 20metrové NP-vozy uživily. Navíc přihlédnu-li k plánu zavést o víkendu provoz pouze solo-vozů, tak vidím řešení buď ve wanyzaci T3 nebo nákupu Trií/Aster.

Re: konečně

OdeslatNapsal: 31.5.2005 12:11
od adam_r
Proxy napsal:Že by se DPP vzdal solo vozů, nebo se budou nakupovat kromě 30metrových vozidel i 20metrová vozidla :?:


Proc ne 20m vozy. Na druhou stranu by se mohly koupit i 40m vozidla (max delka dle nasich zakonu), coz by na mnoha linkach byl znacny narust kvality. Znamenalo by to sice predelat nekolik zastavek, coz by mohl byt v podani DPP decela velky umele vytvoreny problem ...

Štěpán napsal:Snad ne, ale zase si uvědom, od koho jiného může DP relativně levně nakoupit 250 nízkopodlažních tramvají?

Spolecnosti, ktere by byly ochotny dodavat tramvaje je hodne. A cena by nebyla o moc vyssi, nez od Skodovky. Akorat ze posledni vyberove rizeni bylo nasano tak, ze se na to firmy jako Alstom, Bombardier apod vybodly.

Re: konečně

OdeslatNapsal: 31.5.2005 10:46
od Proxy
Honzík napsal:Konečně se za 4 roky dočkáme boomu, ale těch 9 let je fakt hodně
Zvláštní, podle mých výpočtů je to 10 let :mrgreen:

Na jednu stranu souhlasím, ale na druhou stranu upozorňuji, že se jedná o teprve o strategický záměr a nebylo řečeno, na kolik zakázek bude obnova rozpočítána.
Každopádně to znamená, že v roce 2018 bude celý vozový park tvořen jen nízkopodlažními tramvajemi, což se nezdá pravděpodobné. Že by se DPP vzdal solo vozů, nebo se budou nakupovat kromě 30metrových vozidel i 20metrová vozidla :?:

konečně

OdeslatNapsal: 31.5.2005 8:55
od Honzík
Konečně se za 4 roky dočkáme boomu, ale těch 9 let je fakt hodně

Re: Klíma

OdeslatNapsal: 31.5.2005 7:51
od MOp
Tonda Ježek napsal:Ale aby byla klimatizace 100% využita, tak by se nesmělo jinak větrat...a v skoro každé zastávce se musí otevírat dveře...lidé určitě v těchto parných dnech taky neodolají a okýnka otevřou.
Myslím, že klimatizace pro cestující je v našich konšinách zbytečný luxus.

no to teda neni.. je to jisty standard kvality, ktery by podle mne mel byt v 21. stoleti samozrejmosti..

Re: Klíma

OdeslatNapsal: 30.5.2005 22:04
od Tonda Ježek
J_i_r_k_a napsal:No pokud to nebude mít klimatizaci, tak se máme x desítek let každý léto s těma malíma okýnkama co to má na co těšit.. :smt086 To bude ještě horší než CITYbus


Ale aby byla klimatizace 100% využita, tak by se nesmělo jinak větrat...a v skoro každé zastávce se musí otevírat dveře...lidé určitě v těchto parných dnech taky neodolají a okýnka otevřou.
Myslím, že klimatizace pro cestující je v našich končinách zbytečný luxus.

Klíma

OdeslatNapsal: 30.5.2005 21:47
od J_i_r_k_a
No pokud to nebude mít klimatizaci, tak se máme x desítek let každý léto s těma malíma okýnkama co to má na co těšit.. :smt086 To bude ještě horší než CITYbus

Re: VŘ

OdeslatNapsal: 30.5.2005 21:40
od 9001
Gagarin napsal:
Štěpán napsal:
MOp napsal:no ja ctu dobre vyberove rizeni, tudiz to skodovka byt nemusi :-D

Snad ne, ale zase si uvědom, od koho jiného může DP relativně levně nakoupit 250 nízkopodlažních tramvají? Zase to skončí tak, že to vyhraje česká firma a bude stačit, když to bude občas jezdit.


Mě spíš šokovalo to datum dokončení dodávky : 2018. Aby pak nebyly zastaralý jak T3 v roce 1990.


I vozy T3 od svého vzniku v roce 1960 se měnily. Takže není problém třeba v roce 2010 tramvaj modifikovat podle budoucích standartů.

Re: VŘ

OdeslatNapsal: 30.5.2005 19:15
od Gagarin
Štěpán napsal:
MOp napsal:no ja ctu dobre vyberove rizeni, tudiz to skodovka byt nemusi :-D

Snad ne, ale zase si uvědom, od koho jiného může DP relativně levně nakoupit 250 nízkopodlažních tramvají? Zase to skončí tak, že to vyhraje česká firma a bude stačit, když to bude občas jezdit.


Mě spíš šokovalo to datum dokončení dodávky : 2018. Aby pak nebyly zastaralý jak T3 v roce 1990.

Re: VŘ

OdeslatNapsal: 30.5.2005 18:58
od Štěpán
MOp napsal:no ja ctu dobre vyberove rizeni, tudiz to skodovka byt nemusi :-D

Snad ne, ale zase si uvědom, od koho jiného může DP relativně levně nakoupit 250 nízkopodlažních tramvají? Zase to skončí tak, že to vyhraje česká firma a bude stačit, když to bude občas jezdit.

OdeslatNapsal: 30.5.2005 18:57
od pawel
25ks / rok. kéž by!!! ale ani tak to není žádná sláva.

Re: VŘ

OdeslatNapsal: 30.5.2005 18:54
od Radek
MOp napsal:no ja ctu dobre vyberove rizeni, tudiz to skodovka byt nemusi :-D

No právě že to Škodovka být nemusí, tak by neuškodilo mít zkušenost s jejími vozy. :) A tentokrát to snad neskončí až protesty k nejvyšší st. zástupkyni, tak by to tak dlouho trvat nemuselo.