Stránka 548 z 549

Re: VŘ

OdeslatNapsal: 30.5.2005 17:30
od Tonda Ježek
Radek napsal:No nevím, jestli se moc nespěchá, když ještě nemáme ani prototyp ze současné dodávky...


Naopak už je nejvyšší čas, vezmi si jak dlouho trvalo to poslední výběrové řízení. :wink:

Re: VŘ

OdeslatNapsal: 30.5.2005 17:16
od MOp
Radek napsal:Z nového DP Kontaktu:
Obnova vozového parku tramvají. Členové představenstva schválili zajištění obnovy vozového parku tramvají nákupem 250 kusů nízkopodlažních homologovaných tramvají v letech 2009 až 2018. Nákup nových tramvají proběhne formou výběrového řízení, které bude zveřejněno do konce srpna letošního roku.

No nevím, jestli se moc nespěchá, když ještě nemáme ani prototyp ze současné dodávky...

no ja ctu dobre vyberove rizeni, tudiz to skodovka byt nemusi :-D

OdeslatNapsal: 30.5.2005 15:18
od Radek
Z nového DP Kontaktu:
Obnova vozového parku tramvají. Členové představenstva schválili zajištění obnovy vozového parku tramvají nákupem 250 kusů nízkopodlažních homologovaných tramvají v letech 2009 až 2018. Nákup nových tramvají proběhne formou výběrového řízení, které bude zveřejněno do konce srpna letošního roku.

No nevím, jestli se moc nespěchá, když ještě nemáme ani prototyp ze současné dodávky...

OdeslatNapsal: 27.5.2005 20:09
od Tom
Proxy napsal:
Tom napsal:Mimochodem už se blíží květen, takže Plzeň by se zanedlouho měla pochlubit co vyrobila. V červnu má přijít další kus a v prosinci třetí tramvaj.
Doporučuji přečíst diskuzi na K-report.net
Jenki, který mívá dobré informace (sice tentokrát jen z plzeňských hospod :wink: ) tam píše, že škodovka bude ráda, pokud dodrží smlouvu a stihne homologaci prvních dvou kusů do konce tohoto roku, páč poršetry jsou teprve ve fázi svařování prvních částí. Což potvrzuje moje předchozí (neveřejné) informace.

Já trvám na svém názoru: Poršetry vyjedou na světlo nejdříve v září, proto se já začnu zneklidňovat, až pokud je neuvidím do října na kolejích.


Tak to vypadá nějak špatně, už bude konec května a o tramvajích ani slovo... a to na to měli času... Pro zahraničního výrobce by několikaměsíční prodleva byla spíše ostudou.

OdeslatNapsal: 21.4.2005 14:41
od Tom
Kolik vydělá DP na každém měsící prodlení :?:

OdeslatNapsal: 21.4.2005 14:22
od Pepa
A který rok to myslíš? Tipuju taky květen, ale 2006 :lol:

OdeslatNapsal: 21.4.2005 14:00
od Proxy
Tom napsal:Mimochodem už se blíží květen, takže Plzeň by se zanedlouho měla pochlubit co vyrobila. V červnu má přijít další kus a v prosinci třetí tramvaj.
Doporučuji přečíst diskuzi na K-report.net
Jenki, který mívá dobré informace (sice tentokrát jen z plzeňských hospod :wink: ) tam píše, že škodovka bude ráda, pokud dodrží smlouvu a stihne homologaci prvních dvou kusů do konce tohoto roku, páč poršetry jsou teprve ve fázi svařování prvních částí. Což potvrzuje moje předchozí (neveřejné) informace.

Já trvám na svém názoru: Poršetry vyjedou na světlo nejdříve v září, proto se já začnu zneklidňovat, až pokud je neuvidím do října na kolejích.

OdeslatNapsal: 21.4.2005 13:34
od Tom
Mimochodem už se blíží květen, takže Plzeň by se zanedlouho měla pochlubit co vyrobila. V červnu má přijít další kus a v prosinci třetí tramvaj.

OdeslatNapsal: 14.4.2005 15:42
od Tom
Připomeneme si vzhled vozu 8-)

anitra 14T+
Obrázek

OdeslatNapsal: 12.4.2005 13:56
od Proxy
Martin.KT8D5 napsal:No a nebude "to" nový taky ohebnější díky tomu, že bude mít více kloubíků?
(-X Počet kloubů sám o sobě nepřispívá k vyšší ohebnosti.
Např. Vektra určitě není ohebnější než Astra.

BTW zajímavý terminus-technicus, ?ohebnost tramvaje? :wink:

OdeslatNapsal: 12.4.2005 12:42
od Martin.KT8D5
Proxy napsal:
Martin.KT8D5 napsal:Ale ona bude delší než je Astra si teda myslim...
Poršetra bude sice delší než Astra, ale na tom vůbec nezáleží, protože jde hlavně o vzdálenost podvozků a ta bude kratší.
No a nebude "to" nový taky ohebnější díky tomu, že bude mít více kloubíků?

OdeslatNapsal: 12.4.2005 11:31
od Proxy
Martin.KT8D5 napsal:Ale ona bude delší než je Astra si teda myslim...
Poršetra bude sice delší než Astra, ale na tom vůbec nezáleží, protože jde hlavně o vzdálenost podvozků a ta bude kratší.

OdeslatNapsal: 11.4.2005 17:01
od Martin.KT8D5
tramvajak napsal:
slimman napsal:Fajn, ale jsem na ni zvědav v obloucích v Chotkovy. :)

Údajně by neměla mít problém nikde v pražský tram síti. Ale moc tomu nevěřím. Pokud se nemýlím, má konstrukčně vycházet z Aster a tyto např. v Olomouci nesmí na TT přes historickej střed kvůli směrovým a výškovým poměrům...
Ale ona bude delší než je Astra si teda myslim...

OdeslatNapsal: 11.4.2005 16:56
od adam_r
tramvajak napsal:Údajně by neměla mít problém nikde v pražský tram síti. Ale moc tomu nevěřím. Pokud se nemýlím, má konstrukčně vycházet z Aster a tyto např. v Olomouci nesmí na TT přes historickej střed kvůli směrovým a výškovým poměrům...


V Olomouci je to neni z duvodu, ze by tam Astra neprojela, ale z duvodu velmi spatneho stavu trati pres mesto. Oficielne si nechcou nicit tyhle vozy na trati pres centrum. Neoficielne je to tlak na mesto typu: "potrebujeme penize na opravu trati, abysme mohli nasadit pres centrum astry". Co se tyce pomeru (=trasovani) trati pres mesto, tak zde s astrou nejsou problemy.
V pripade mimoradnych odklonu tudy astry normalne jezdi.

OdeslatNapsal: 11.4.2005 14:38
od slimman
tramvajak napsal:Údajně by neměla mít problém nikde v pražský tram síti. Ale moc tomu nevěřím. Pokud se nemýlím, má konstrukčně vycházet z Aster a tyto např. v Olomouci nesmí na TT přes historickej střed kvůli směrovým a výškovým poměrům...


Cožpak o to, nejspíš tam projede i s míjením, ale neotočné podvozky a ostré oblouky...