Stránka 548 z 554

OdeslatNapsal: 28.6.2005 15:50
od fricoolinek2
Anonymous napsal:To asi teď ví opravdu málokdo - ale délkou dodávky i počtem dodaných vozů mi to spíš připadá jako akce "po 28 letech vyměňujeme T3SU(CS)", takže bych čekal náhradu nekloubu nízkopodlažním nekloubem.
Ale nemám křišťálovou kouli, abych se mohl podívat.


Jak to myslíš ???

OdeslatNapsal: 28.6.2005 14:21
od Návštěvník
To asi teď ví opravdu málokdo - ale délkou dodávky i počtem dodaných vozů mi to spíš připadá jako akce "po 28 letech vyměňujeme T3SU(CS)", takže bych čekal náhradu nekloubu nízkopodlažním nekloubem.
Ale nemám křišťálovou kouli, abych se mohl podívat.

OdeslatNapsal: 28.6.2005 13:54
od Neral
Radek napsal:Tak už běží zadávací řízení na "až 250 ks zcela nových nízkopodlažních tramvají". http://www.centralni-adresa.cz/cadr/kom ... template=2

To je novinka... Co myslíte, je možné, že to budou další Poršetry (pokud vyhraje Škoda)? A je reálný ten termín 2009-2018?

OdeslatNapsal: 28.6.2005 13:07
od Tom
fricoolinek2 napsal:My, taková tramvajová velmoc a nevyrábět vlastní tramvaje ?!!!


Doufejme jen, že se povedou více a stanou se i vývozním artiklem...

OdeslatNapsal: 28.6.2005 13:04
od fricoolinek2
My, taková tramvajová velmoc a nevyrábět vlastní tramvaje ?!!!

OdeslatNapsal: 28.6.2005 9:35
od Proxy
Dušan Z. napsal:Jak to tak pročítám, tak proč si Praha raději nekoupí nějaký již vyvinutý a pořádně vyzkoušený tramvaje ve světě (i třeba za více peněz) místo nějakejch pochybnejch z Plzně ? To mi není jasný - existuje přece řada možností.
Každá tramvajová síť má svá specifika a existuje jen málo velkých měst, které by měly na chlup stejné tramvajové vozy - doporučuji se podívat na stránky Bombardieru - co město to originál.

OdeslatNapsal: 28.6.2005 9:02
od MOp
Dušan Z. napsal:Jak to tak pročítám, tak proč si Praha raději nekoupí nějaký již vyvinutý a pořádně vyzkoušený tramvaje ve světě (i třeba za více peněz) místo nějakejch pochybnejch z Plzně ? To mi není jasný - existuje přece řada možností.

Politická zadávka - podpora domácího výrobce.

OdeslatNapsal: 28.6.2005 8:45
od Dušan Z.
Jak to tak pročítám, tak proč si Praha raději nekoupí nějaký již vyvinutý a pořádně vyzkoušený tramvaje ve světě (i třeba za více peněz) místo nějakejch pochybnejch z Plzně ? To mi není jasný - existuje přece řada možností.

OdeslatNapsal: 28.6.2005 5:49
od Radek
Tak už běží zadávací řízení na "až 250 ks zcela nových nízkopodlažních tramvají". http://www.centralni-adresa.cz/cadr/kom ... template=2

OdeslatNapsal: 26.6.2005 19:37
od fricoolinek2
Tom napsal:v novém dp-kontaktu je fotka této tramvaje i jak postupují práce na ní...
http://www.metroweb.cz/dp-kontakt/2005/07_2005.pdf
píší tam samá pozitiva...


No zatim není moc znát, jak bude vypadat v pražských ulicích....

OdeslatNapsal: 26.6.2005 13:36
od Tom
v novém dp-kontaktu je fotka této tramvaje i jak postupují práce na ní...
http://www.metroweb.cz/dp-kontakt/2005/07_2005.pdf
píší tam samá pozitiva...

OdeslatNapsal: 20.6.2005 11:51
od syverin
pawel napsal:no, ony takový KT taky cukaj příšerně (při zabrždění ve stanici), v T3RP zas lidi padaj při rozjezdu. pochopitelně závisí na řidiči a technice jízdy, ale vidět je to dost často.
Právě tehdy s tím řidiči neuměli a lidé nebyli příliš zvyklí se držet. Takže moje babička, když jela čtyřkou do houslí, jezdila po dřevěých lištách z jedné strany tramvaje na druhou. A housle s ní.

Ne

OdeslatNapsal: 20.6.2005 11:40
od Jonáš
Tak neotočné podvozky mi nesmí do Prahy, neboť koleje ve smyčkách v Plzni se mění každý rok a je to úděs. A to tam je minimum oblouků o malém poloměru a spíš je trend rovných tratí! :evil:

OdeslatNapsal: 20.6.2005 10:41
od pawel
no, ony takový KT taky cukaj příšerně (při zabrždění ve stanici), v T3RP zas lidi padaj při rozjezdu. pochopitelně závisí na řidiči a technice jízdy, ale vidět je to dost často.

OdeslatNapsal: 20.6.2005 10:36
od syverin
Karotka napsal:ad design:
Dá se někde zjistit, jak reagovali lidi na první T1 u Národního divadla nebo na Malé Straně? Asi ne, tehdy se nesmělo nic říkat... ale asi to byly podobné reakce jako na ponorky, krasiny ve 30.letech nebo dokonce na první elektriky (jak se asi kaštanstvu zamlouvalo uchycení trolejí na fasády historických objektů???)
Lidem se to moc nelíbilo, hlavně proto, že s tím ševci neuměli jezdit. Zrychl byl tehdy neskutečný v rozjezdech a bržděních, tak se často celé osazenstvo tramvaje ocitlo pohromadě na jedné plošině :)