Stránka 548 z 554

Napsal: 28.6.2005 16:51
od PvvS
wana

Napsal: 28.6.2005 16:50
od fricoolinek2
Anonymous píše:To asi teď ví opravdu málokdo - ale délkou dodávky i počtem dodaných vozů mi to spíš připadá jako akce "po 28 letech vyměňujeme T3SU(CS)", takže bych čekal náhradu nekloubu nízkopodlažním nekloubem.
Ale nemám křišťálovou kouli, abych se mohl podívat.
Jak to myslíš ???

Napsal: 28.6.2005 15:21
od Návštěvník
To asi teď ví opravdu málokdo - ale délkou dodávky i počtem dodaných vozů mi to spíš připadá jako akce "po 28 letech vyměňujeme T3SU(CS)", takže bych čekal náhradu nekloubu nízkopodlažním nekloubem.
Ale nemám křišťálovou kouli, abych se mohl podívat.

Napsal: 28.6.2005 14:54
od Neral
Radek píše:Tak už běží zadávací řízení na "až 250 ks zcela nových nízkopodlažních tramvají". http://www.centralni-adresa.cz/cadr/kom ... template=2
To je novinka... Co myslíte, je možné, že to budou další Poršetry (pokud vyhraje Škoda)? A je reálný ten termín 2009-2018?

Napsal: 28.6.2005 14:07
od Tom
fricoolinek2 píše:My, taková tramvajová velmoc a nevyrábět vlastní tramvaje ?!!!
Doufejme jen, že se povedou více a stanou se i vývozním artiklem...

Napsal: 28.6.2005 14:04
od fricoolinek2
My, taková tramvajová velmoc a nevyrábět vlastní tramvaje ?!!!

Napsal: 28.6.2005 10:35
od Proxy
Dušan Z. píše:Jak to tak pročítám, tak proč si Praha raději nekoupí nějaký již vyvinutý a pořádně vyzkoušený tramvaje ve světě (i třeba za více peněz) místo nějakejch pochybnejch z Plzně ? To mi není jasný - existuje přece řada možností.
Každá tramvajová síť má svá specifika a existuje jen málo velkých měst, které by měly na chlup stejné tramvajové vozy - doporučuji se podívat na stránky Bombardieru - co město to originál.

Napsal: 28.6.2005 10:02
od MOp
Dušan Z. píše:Jak to tak pročítám, tak proč si Praha raději nekoupí nějaký již vyvinutý a pořádně vyzkoušený tramvaje ve světě (i třeba za více peněz) místo nějakejch pochybnejch z Plzně ? To mi není jasný - existuje přece řada možností.
Politická zadávka - podpora domácího výrobce.

Napsal: 28.6.2005 9:45
od Dušan Z.
Jak to tak pročítám, tak proč si Praha raději nekoupí nějaký již vyvinutý a pořádně vyzkoušený tramvaje ve světě (i třeba za více peněz) místo nějakejch pochybnejch z Plzně ? To mi není jasný - existuje přece řada možností.

Napsal: 28.6.2005 6:49
od Radek
Tak už běží zadávací řízení na "až 250 ks zcela nových nízkopodlažních tramvají". http://www.centralni-adresa.cz/cadr/kom ... template=2

Napsal: 26.6.2005 20:37
od fricoolinek2
Tom píše:v novém dp-kontaktu je fotka této tramvaje i jak postupují práce na ní...
http://www.metroweb.cz/dp-kontakt/2005/07_2005.pdf
píší tam samá pozitiva...
No zatim není moc znát, jak bude vypadat v pražských ulicích....

Napsal: 26.6.2005 14:36
od Tom
v novém dp-kontaktu je fotka této tramvaje i jak postupují práce na ní...
http://www.metroweb.cz/dp-kontakt/2005/07_2005.pdf
píší tam samá pozitiva...

Napsal: 20.6.2005 12:51
od syverin
pawel píše:no, ony takový KT taky cukaj příšerně (při zabrždění ve stanici), v T3RP zas lidi padaj při rozjezdu. pochopitelně závisí na řidiči a technice jízdy, ale vidět je to dost často.
Právě tehdy s tím řidiči neuměli a lidé nebyli příliš zvyklí se držet. Takže moje babička, když jela čtyřkou do houslí, jezdila po dřevěých lištách z jedné strany tramvaje na druhou. A housle s ní.

Ne

Napsal: 20.6.2005 12:40
od Jonáš
Tak neotočné podvozky mi nesmí do Prahy, neboť koleje ve smyčkách v Plzni se mění každý rok a je to úděs. A to tam je minimum oblouků o malém poloměru a spíš je trend rovných tratí! :evil:

Napsal: 20.6.2005 11:41
od pawel
no, ony takový KT taky cukaj příšerně (při zabrždění ve stanici), v T3RP zas lidi padaj při rozjezdu. pochopitelně závisí na řidiči a technice jízdy, ale vidět je to dost často.