Stránka 549 z 559

Napsal: 08.8.2005 15:18
od Tom
Tonda Ježek píše:
fricoolinek2 píše:Máte někdo nějaký aktuální (něco novějšího, než fotky z DP kontaktu 7/2005)
fotky z výroby 14T ???
Něco málo je na http://www.ospea.cz/galerie_skoda/ , ale v podstatě nic nového se nesmontovalo...
samé metro... :lol:

Napsal: 08.8.2005 12:44
od Tonda Ježek
fricoolinek2 píše:Máte někdo nějaký aktuální (něco novějšího, než fotky z DP kontaktu 7/2005)
fotky z výroby 14T ???
Něco málo je na http://www.ospea.cz/galerie_skoda/ , ale v podstatě nic nového se nesmontovalo...

Napsal: 07.8.2005 21:27
od fricoolinek2
Máte někdo nějaký aktuální (něco novějšího, než fotky z DP kontaktu 7/2005)
fotky z výroby 14T ???

Napsal: 09.7.2005 0:44
od norton
neboj, pražská (čti: vládní) lobby přece nedovolí, aby tramvaje dodával někdo jiný, než ti, kde mají někoho zadrápnutého. Např. Škoda...

Napsal: 09.7.2005 0:09
od pawel
jenže dojem z verze socka (vzhledem k přístupu k T3RPV jde o podle mého názoru v praze očekávatelnou variantu) už je bohužel dojem úplně jiný - "stará tramvaj" se sníženou střední částí.
snad ale zvítězí snaha radnice blýsknout se před lidmi s "novou" tramvají a T3LF bude v ostravské verzi. pokud teda vůbec bude.

Napsal: 08.7.2005 13:48
od 9001
Podle mě je to moderní vůz. Je nízkopodlažní,má uspornou výzbroj, moderní informační prvky to vše zabalené v podstatně změnené kastli T3.

Napsal: 08.7.2005 13:33
od MOp
fricoolinek2 píše:dá se T3 EVN brát jako moderní sólo vůz, který může být alternativou k článkovým NP vozům, nebo je to tramvaj vycházející z x let starý koncepce ???
jedna se o rekonstrukci T3 to ti nestaci?

http://fotogalerie.svetmhd.net/picture. ... age_id=600

Napsal: 08.7.2005 13:28
od fricoolinek2
dá se T3 EVN brát jako moderní sólo vůz, který může být alternativou k článkovým NP vozům, nebo je to tramvaj vycházející z x let starý koncepce ???

Napsal: 08.7.2005 12:43
od Predseda
To je hrozná móda, dělat teď všechny dopravní prostředky se vzhledem buldozeru! Obrovský masivní plasty kolem miniaturních světel... vidím to všude - autobusy (Ikarus E91, nebo ten žlutej bus pro Student Agency), tramvaje (tohle), auta (třeba fabie), vlaky (rekonstrukce řady 810)... díky za fotky.

Napsal: 08.7.2005 12:09
od Tonda Ježek
pawel píše:ze 100% vysokopodlažní tram se udělá částečně nízkopodlažní, a to tak, že se nízká podlaha objeví mezi klasickými PCC podvozky (tedy nacpe se sem "wana"). v užším slova smyslu je wanou zatím jen ostavská T3LF, v širším vlastně i KT8N.
A abys to měl komplet, tak tady to máš nafocené :wink: http://www.mhdcr.biz/fotky/czech_railda ... dex.htm#t3

Napsal: 08.7.2005 9:36
od pawel
ze 100% vysokopodlažní tram se udělá částečně nízkopodlažní, a to tak, že se nízká podlaha objeví mezi klasickými PCC podvozky (tedy nacpe se sem "wana"). v užším slova smyslu je wanou zatím jen ostavská T3LF, v širším vlastně i KT8N.

Napsal: 08.7.2005 9:32
od MOp
Predseda píše:Můžu se jako kaštan na něco zeptat? Dlouho tady sleduju vaše odborný diskuze ohledně tramvají a asi stokrát jsem narazil na jeden termín, kterýmu nerozumím. Může mi prosím někdo říct, co je to wanizace? Děkuju a omlouvám se, že s tím jako laik otravuju.
To je jednoduché! :-D

Proces, při kterém dojde k výměně současné kastle T3 za novou kastli s nízkopodlažní částí - T3R.ENV. Vzhledem k tvaru se jí říká wana.

Napsal: 08.7.2005 9:06
od Predseda
Můžu se jako kaštan na něco zeptat? Dlouho tady sleduju vaše odborný diskuze ohledně tramvají a asi stokrát jsem narazil na jeden termín, kterýmu nerozumím. Může mi prosím někdo říct, co je to wanizace? Děkuju a omlouvám se, že s tím jako laik otravuju.

Napsal: 07.7.2005 13:21
od Proxy
fricoolinek2 píše:Hlavní problém vidím v tom, že by se čtyřčlánková souprava dost nepříjemně vlnila při jízdě - ona jízda tříčlánkovou kačenou do Modřan už teď není žadnej med

A jak se to bude řešit v 5 článkový 14 T ???
Poršetra narozdíl od KT8 nebude mít otočné podvozky umístěné pod klouby a bude mít o jeden podvozek méně - takže se nebude vlnit, ale škubat. :mrgreen:

Napsal: 07.7.2005 13:15
od fricoolinek2
Hlavní problém vidím v tom, že by se čtyřčlánková souprava dost nepříjemně vlnila při jízdě - ona jízda tříčlánkovou kačenou do Modřan už teď není žadnej med

A jak se to bude řešit v 5 článkový 14 T ???