Stránka 549 z 554

Napsal: 20.6.2005 11:36
od syverin
Karotka píše:ad design:
Dá se někde zjistit, jak reagovali lidi na první T1 u Národního divadla nebo na Malé Straně? Asi ne, tehdy se nesmělo nic říkat... ale asi to byly podobné reakce jako na ponorky, krasiny ve 30.letech nebo dokonce na první elektriky (jak se asi kaštanstvu zamlouvalo uchycení trolejí na fasády historických objektů???)
Lidem se to moc nelíbilo, hlavně proto, že s tím ševci neuměli jezdit. Zrychl byl tehdy neskutečný v rozjezdech a bržděních, tak se často celé osazenstvo tramvaje ocitlo pohromadě na jedné plošině :)

Napsal: 20.6.2005 0:53
od pawel
jojo, T1 - dosud nepřekonaný vrchol v řadě vozů T.
jinak myslím, že s těma NP tram pro Prahu (pokud teda nějaký budou) se to bude vyvíjet obdobně - nejdřív se líbit nebudou ("pěst na oko") a pak si lidé zvyknou. to bychom taky mohli jezdit na trakařích, protože to se přece k "jedinečné historické tváři" matičky Prahy hodí nejlépe, že...

Napsal: 19.6.2005 22:34
od Tom
Karotka píše:ad design:
Dá se někde zjistit, jak reagovali lidi na první T1 u Národního divadla nebo na Malé Straně? Asi ne, tehdy se nesmělo nic říkat... ale asi to byly podobné reakce jako na ponorky, krasiny ve 30.letech nebo dokonce na první elektriky (jak se asi kaštanstvu zamlouvalo uchycení trolejí na fasády historických objektů???)
No samozřejmě že se nelíbily :lol: Babička říkala, že v počátcích se řešilo - vedro v létě... dřívejší vozy byly lépe provzdušněné zato v zimě nevytopitelné :( a za další nové vozy T postrádali design, hodně strohé tramvaje... předchozí historické vozy vypadaly přecijen mnohem lépe co se týče uměleckého stvárnění... na nové tramvaji toho tolik uměleckého nebylo :wink: ale zvykly si prý všichni rychle :lol: Staré vozy už byly ve stádiích rozkladu :lol:

Napsal: 19.6.2005 21:30
od Karotka
ad design:
Dá se někde zjistit, jak reagovali lidi na první T1 u Národního divadla nebo na Malé Straně? Asi ne, tehdy se nesmělo nic říkat... ale asi to byly podobné reakce jako na ponorky, krasiny ve 30.letech nebo dokonce na první elektriky (jak se asi kaštanstvu zamlouvalo uchycení trolejí na fasády historických objektů???)

Napsal: 17.6.2005 10:47
od Tom
Radek píše:Ten 3. kus by měl být ověřovací pro Škodovku - ověření sériové výroby. Třeba ho Praha časem taky koupí :)
aha :) takže nicméně tento rok dvě tramvaje :lol: tak to sem zvědavej :?

Napsal: 17.6.2005 9:27
od Radek
Ten 3. kus by měl být ověřovací pro Škodovku - ověření sériové výroby. Třeba ho Praha časem taky koupí :)

Napsal: 17.6.2005 8:50
od Proxy
Tom píše:já tu smlouvu nečetl, ale bylo to myslím tak že 2005 - 3 tramvaje, 2006 asi 10 tramvají... takže snad to do konce roku stihnou :shock:
Smlouva zní na dodávku homologovaných tramvají.
2 kusy v roce 2005, 10 kusů v roce 2006 a 8 kusů v roce 2007.

Napsal: 17.6.2005 0:38
od Tom
já tu smlouvu nečetl, ale bylo to myslím tak že 2005 - 3 tramvaje, 2006 asi 10 tramvají... takže snad to do konce roku stihnou :shock:

Jinak ve Škodovce staví prý tři tyto tramvaje najednou.

Napsal: 17.6.2005 0:03
od Tonda Ježek
Neral píše: Ehmmm, to snad ne... :?
Mimochodem, jak je to napsané ve smlouvě, neporušuje jí náhodou Škoda tím protahováním?
Ten pán povídal, že vše běží podle harmonogramu, tak nevim.

Napsal: 16.6.2005 23:56
od Neral
Tonda Ježek píše:Tak jsme se dnes s Pepou na Czech Raildays dali do řeči se zástupcem firmy Škoda a dozvěděli jsme se, že do konce tohoto roku bude postavena komplet skříň, a že začátkem příštího roku začnou zkušební jízdy.
Ehmmm, to snad ne... :?
Mimochodem, jak je to napsané ve smlouvě, neporušuje jí náhodou Škoda tím protahováním?

Napsal: 16.6.2005 23:50
od Štěpán
Jó, takhle v ČR funguje skoro všechno. :(
Víte někdo v jakém stavu je teď asi ona tramvaj?

Napsal: 16.6.2005 23:46
od fricoolinek2
Gagarin píše:
radek31 píše:na nákresech to fakt není nic moc, ale přece jenom naživo to ještě nikdo neviděl, tak já s hodnocením počkám
Já uvažuju přesně obráceně. Na nákresech je to vynikající, ale přece jenom naživo to ještě nikdo neviděl, tak já s hodnocením počkám. :-)

Ale stejně je to hrozný.....už měly dorazit v tuhle dobu do Prahy...a ked jsou ?.....vlastně vůbec ještě nejsou !

Napsal: 16.6.2005 21:27
od Gagarin
radek31 píše:
dušan píše:....ale dnes je to dle mého spíše jako pěst na oko, trochu střídmosti by možná neškodilo....
na nákresech to fakt není nic moc, ale přece jenom naživo to ještě nikdo neviděl, tak já s hodnocením počkám
Já uvažuju přesně obráceně. Na nákresech je to vynikající, ale přece jenom naživo to ještě nikdo neviděl, tak já s hodnocením počkám. :-)

Napsal: 16.6.2005 20:06
od radek31
dušan píše:....ale dnes je to dle mého spíše jako pěst na oko, trochu střídmosti by možná neškodilo....
na nákresech to fakt není nic moc, ale přece jenom naživo to ještě nikdo neviděl, tak já s hodnocením počkám

Napsal: 16.6.2005 20:04
od dušan
Gagarin píše:
Jsem přesvědčen, že stejně budou extrémě konzervativní lidi mluvit i za 50 let, až budou 14+ (nebo něco podobného) nehrazovány nějakými tehdy designově moderními vozy. A opět budete říkat "14+ prostě do Prahy patří, nedovedu si představit typ XY na Náměstí republiky nebo na Národní..."?
ale ano, za 50 let tento design určitě někdo ocení, ale dnes je to dle mého spíše jako pěst na oko, trochu střídmosti by možná neškodilo. ano, jsme v 21. století, ale to je jako kdyby se prezident přestěhoval do tančícího domu :P :P :P