Stránka 549 z 555

Napsal: 28.6.2005 14:07
od Tom
fricoolinek2 píše:My, taková tramvajová velmoc a nevyrábět vlastní tramvaje ?!!!
Doufejme jen, že se povedou více a stanou se i vývozním artiklem...

Napsal: 28.6.2005 14:04
od fricoolinek2
My, taková tramvajová velmoc a nevyrábět vlastní tramvaje ?!!!

Napsal: 28.6.2005 10:35
od Proxy
Dušan Z. píše:Jak to tak pročítám, tak proč si Praha raději nekoupí nějaký již vyvinutý a pořádně vyzkoušený tramvaje ve světě (i třeba za více peněz) místo nějakejch pochybnejch z Plzně ? To mi není jasný - existuje přece řada možností.
Každá tramvajová síť má svá specifika a existuje jen málo velkých měst, které by měly na chlup stejné tramvajové vozy - doporučuji se podívat na stránky Bombardieru - co město to originál.

Napsal: 28.6.2005 10:02
od MOp
Dušan Z. píše:Jak to tak pročítám, tak proč si Praha raději nekoupí nějaký již vyvinutý a pořádně vyzkoušený tramvaje ve světě (i třeba za více peněz) místo nějakejch pochybnejch z Plzně ? To mi není jasný - existuje přece řada možností.
Politická zadávka - podpora domácího výrobce.

Napsal: 28.6.2005 9:45
od Dušan Z.
Jak to tak pročítám, tak proč si Praha raději nekoupí nějaký již vyvinutý a pořádně vyzkoušený tramvaje ve světě (i třeba za více peněz) místo nějakejch pochybnejch z Plzně ? To mi není jasný - existuje přece řada možností.

Napsal: 28.6.2005 6:49
od Radek
Tak už běží zadávací řízení na "až 250 ks zcela nových nízkopodlažních tramvají". http://www.centralni-adresa.cz/cadr/kom ... template=2

Napsal: 26.6.2005 20:37
od fricoolinek2
Tom píše:v novém dp-kontaktu je fotka této tramvaje i jak postupují práce na ní...
http://www.metroweb.cz/dp-kontakt/2005/07_2005.pdf
píší tam samá pozitiva...
No zatim není moc znát, jak bude vypadat v pražských ulicích....

Napsal: 26.6.2005 14:36
od Tom
v novém dp-kontaktu je fotka této tramvaje i jak postupují práce na ní...
http://www.metroweb.cz/dp-kontakt/2005/07_2005.pdf
píší tam samá pozitiva...

Napsal: 20.6.2005 12:51
od syverin
pawel píše:no, ony takový KT taky cukaj příšerně (při zabrždění ve stanici), v T3RP zas lidi padaj při rozjezdu. pochopitelně závisí na řidiči a technice jízdy, ale vidět je to dost často.
Právě tehdy s tím řidiči neuměli a lidé nebyli příliš zvyklí se držet. Takže moje babička, když jela čtyřkou do houslí, jezdila po dřevěých lištách z jedné strany tramvaje na druhou. A housle s ní.

Ne

Napsal: 20.6.2005 12:40
od Jonáš
Tak neotočné podvozky mi nesmí do Prahy, neboť koleje ve smyčkách v Plzni se mění každý rok a je to úděs. A to tam je minimum oblouků o malém poloměru a spíš je trend rovných tratí! :evil:

Napsal: 20.6.2005 11:41
od pawel
no, ony takový KT taky cukaj příšerně (při zabrždění ve stanici), v T3RP zas lidi padaj při rozjezdu. pochopitelně závisí na řidiči a technice jízdy, ale vidět je to dost často.

Napsal: 20.6.2005 11:36
od syverin
Karotka píše:ad design:
Dá se někde zjistit, jak reagovali lidi na první T1 u Národního divadla nebo na Malé Straně? Asi ne, tehdy se nesmělo nic říkat... ale asi to byly podobné reakce jako na ponorky, krasiny ve 30.letech nebo dokonce na první elektriky (jak se asi kaštanstvu zamlouvalo uchycení trolejí na fasády historických objektů???)
Lidem se to moc nelíbilo, hlavně proto, že s tím ševci neuměli jezdit. Zrychl byl tehdy neskutečný v rozjezdech a bržděních, tak se často celé osazenstvo tramvaje ocitlo pohromadě na jedné plošině :)

Napsal: 20.6.2005 0:53
od pawel
jojo, T1 - dosud nepřekonaný vrchol v řadě vozů T.
jinak myslím, že s těma NP tram pro Prahu (pokud teda nějaký budou) se to bude vyvíjet obdobně - nejdřív se líbit nebudou ("pěst na oko") a pak si lidé zvyknou. to bychom taky mohli jezdit na trakařích, protože to se přece k "jedinečné historické tváři" matičky Prahy hodí nejlépe, že...

Napsal: 19.6.2005 22:34
od Tom
Karotka píše:ad design:
Dá se někde zjistit, jak reagovali lidi na první T1 u Národního divadla nebo na Malé Straně? Asi ne, tehdy se nesmělo nic říkat... ale asi to byly podobné reakce jako na ponorky, krasiny ve 30.letech nebo dokonce na první elektriky (jak se asi kaštanstvu zamlouvalo uchycení trolejí na fasády historických objektů???)
No samozřejmě že se nelíbily :lol: Babička říkala, že v počátcích se řešilo - vedro v létě... dřívejší vozy byly lépe provzdušněné zato v zimě nevytopitelné :( a za další nové vozy T postrádali design, hodně strohé tramvaje... předchozí historické vozy vypadaly přecijen mnohem lépe co se týče uměleckého stvárnění... na nové tramvaji toho tolik uměleckého nebylo :wink: ale zvykly si prý všichni rychle :lol: Staré vozy už byly ve stádiích rozkladu :lol:

Napsal: 19.6.2005 21:30
od Karotka
ad design:
Dá se někde zjistit, jak reagovali lidi na první T1 u Národního divadla nebo na Malé Straně? Asi ne, tehdy se nesmělo nic říkat... ale asi to byly podobné reakce jako na ponorky, krasiny ve 30.letech nebo dokonce na první elektriky (jak se asi kaštanstvu zamlouvalo uchycení trolejí na fasády historických objektů???)