Stránka 550 z 559

Napsal: 30.6.2005 18:27
od adam_r
XSC píše: Tohle je jasny, ze jako reko soucasnych T6 to neni na poradu dne. Ja ale myslel vyrabet wanu na zaklade konstrukce T6 s novejma papirama. T6 neni tak stara, takze by snad papiry na novostavbu prosly. Stejne je to v pripade T3 wany v podstate novostavba, vzdyt co se pouzije z puvodni T3? Motory?
V pripade Ostravy ma wana z puvodniho vozu akorat technicky prukaz. Na k-repu dokonce nekdo psal, ze puvodni vuz a wana stali vedle sebe ve vozovne (oba vozy pojizdne).
V pripade Liberce se budou pouzivat minimalne motory, uzkorozchodne podvozky (mozna i normalnerozchodne), mozna okna, a hromada dalsich nedulezitych veci.

Napsal: 30.6.2005 18:14
od XSC
adam_r píše:
Tom píše: si myslím že reko T6 určitě taky přijde na řadu... aneb wana bude i zde :)
Wana by nemela byt problem i na papiry T6. S ohledem na soucasny stav vozu T6 to ale neni na poradu dne. A co bude v dobe, kdy by se meli rekonstruovat T6, to se neodvazuji odhadovat.
Tohle je jasny, ze jako reko soucasnych T6 to neni na poradu dne. Ja ale myslel vyrabet wanu na zaklade konstrukce T6 s novejma papirama. T6 neni tak stara, takze by snad papiry na novostavbu prosly. Stejne je to v pripade T3 wany v podstate novostavba, vzdyt co se pouzije z puvodni T3? Motory?

Napsal: 30.6.2005 12:36
od adam_r
Tom píše: si myslím že reko T6 určitě taky přijde na řadu... aneb wana bude i zde :)
Wana by nemela byt problem i na papiry T6. S ohledem na soucasny stav vozu T6 to ale neni na poradu dne. A co bude v dobe, kdy by se meli rekonstruovat T6, to se neodvazuji odhadovat.

Napsal: 29.6.2005 20:25
od Tom
XSC píše:
MOp píše: ale pokusi.. :-D neboj..
No ja ale nemyslel pokusit se za 20 let o reko T6...
si myslím že reko T6 určitě taky přijde na řadu... aneb wana bude i zde :)

Napsal: 29.6.2005 20:08
od XSC
MOp píše:
XSC píše:Mě by spíš zajímalo, proč se někdo nepokusí o NP na bázi T6 (když to jde s T3). T6 se vyráběla ještě nedávno a tedy by narozdíl od T3 nemusel být problém s papíry i na nový vůz.
ale pokusi.. :-D neboj..
No ja ale nemyslel pokusit se za 20 let o reko T6...

Napsal: 29.6.2005 20:08
od fricoolinek2
XSC píše:Mě by spíš zajímalo, proč se někdo nepokusí o NP na bázi T6 (když to jde s T3). T6 se vyráběla ještě nedávno a tedy by narozdíl od T3 nemusel být problém s papíry i na nový vůz.
Není to nevhodnou stavbou skříně která je odlišná (aspoň myslim) od T3 ?

Napsal: 29.6.2005 20:05
od fricoolinek2
Gagarin píše:Jak chceš podle trendů trochu upravit skoro padesát let starou tramvaj? To je prostě koncepce, která nejde nijak zásadně zmodernizovat. Pokud nepočítám různé wany a pod. což rozhodně neni trochu upravený vůz, ale typ vlastně nový.
skoro padesát let starou tramvaj

Koncepce /z USA/ PCC je stará mnohem dýl... 70 let ?

Napsal: 29.6.2005 20:04
od MOp
XSC píše:Mě by spíš zajímalo, proč se někdo nepokusí o NP na bázi T6 (když to jde s T3). T6 se vyráběla ještě nedávno a tedy by narozdíl od T3 nemusel být problém s papíry i na nový vůz.
ale pokusi.. :-D neboj..

Napsal: 29.6.2005 20:04
od MOp
Radek píše:No já nevím. V magistrátním plánu investic (popsán třeba v Pražském dopravním magazínu březen/2005) je položka Rekonstrukce tramvají T3 uváděna v letech 2000-2013. Tak to vypadá, že by se mělo hrábnout i do SUCS. O wanách se uvažuje pro příští rok. K tomu mi ale taky nesedí to nové výběrové řízení :?: Vypadá to na styl řízení Ode zdi ke zdi. :?
t3su(cs) se budou delat pouze bouracky. na radu pujdou tyristorky, jejichz nektery stav je zalostny :-(

Napsal: 29.6.2005 19:55
od XSC
Mě by spíš zajímalo, proč se někdo nepokusí o NP na bázi T6 (když to jde s T3). T6 se vyráběla ještě nedávno a tedy by narozdíl od T3 nemusel být problém s papíry i na nový vůz.

Napsal: 29.6.2005 19:53
od Radek
MOp píše:takovato uvaha neni na poradu dne. erpecek ma byt pouze 350. dnes jich je cca 170, takze se maximalne dodelaji veskere t3 klasika a konec..
No já nevím. V magistrátním plánu investic (popsán třeba v Pražském dopravním magazínu březen/2005) je položka Rekonstrukce tramvají T3 uváděna v letech 2000-2013. Tak to vypadá, že by se mělo hrábnout i do SUCS. O wanách se uvažuje pro příští rok. K tomu mi ale taky nesedí to nové výběrové řízení :?: Vypadá to na styl řízení Ode zdi ke zdi. :?

Napsal: 29.6.2005 19:43
od MOp
Gagarin píše:A takovou DPP kupovat nebude. Kruh se uzavřel...
jeho blbost. pro prahu by to bylo terno.. stejne jako kdyby koupila kosicke ci jine K2 a nechala zmodernizovat na K3R

Napsal: 29.6.2005 19:41
od Gagarin
MOp píše:
Gagarin píše:Jak chceš podle trendů trochu upravit skoro padesát let starou tramvaj? To je prostě koncepce, která nejde nijak zásadně zmodernizovat. Pokud nepočítám různé wany a pod. což rozhodně neni trochu upravený vůz, ale typ vlastně nový.
wanizace, rucni radic, bulwa design (k nemu samozrejme polopantak).. atd..
A to je stále ještě v kategorii TROCHU upravená R.P? Já mám takový dojem, že se jedn spíš o novou tramvaj. A takovou DPP kupovat nebude. Kruh se uzavřel...

Napsal: 29.6.2005 19:38
od MOp
Gagarin píše:Jak chceš podle trendů trochu upravit skoro padesát let starou tramvaj? To je prostě koncepce, která nejde nijak zásadně zmodernizovat. Pokud nepočítám různé wany a pod. což rozhodně neni trochu upravený vůz, ale typ vlastně nový.
wanizace, rucni radic, bulwa design (k nemu samozrejme polopantak).. atd..

Napsal: 29.6.2005 19:37
od Gagarin
9001 píše:Krnováci taky měly být taky jenom na doplnění Motola. :wink:

A hlavně kdyby se R.P. trochu upravily podle trendů,tak nevím proč je nedělat dál.
Jak chceš podle trendů trochu upravit skoro padesát let starou tramvaj? To je prostě koncepce, která nejde nijak zásadně zmodernizovat. Pokud nepočítám různé wany a pod. což rozhodně neni trochu upravený vůz, ale typ vlastně nový.