Stránka 550 z 555

Napsal: 17.6.2005 10:47
od Tom
Radek píše:Ten 3. kus by měl být ověřovací pro Škodovku - ověření sériové výroby. Třeba ho Praha časem taky koupí :)
aha :) takže nicméně tento rok dvě tramvaje :lol: tak to sem zvědavej :?

Napsal: 17.6.2005 9:27
od Radek
Ten 3. kus by měl být ověřovací pro Škodovku - ověření sériové výroby. Třeba ho Praha časem taky koupí :)

Napsal: 17.6.2005 8:50
od Proxy
Tom píše:já tu smlouvu nečetl, ale bylo to myslím tak že 2005 - 3 tramvaje, 2006 asi 10 tramvají... takže snad to do konce roku stihnou :shock:
Smlouva zní na dodávku homologovaných tramvají.
2 kusy v roce 2005, 10 kusů v roce 2006 a 8 kusů v roce 2007.

Napsal: 17.6.2005 0:38
od Tom
já tu smlouvu nečetl, ale bylo to myslím tak že 2005 - 3 tramvaje, 2006 asi 10 tramvají... takže snad to do konce roku stihnou :shock:

Jinak ve Škodovce staví prý tři tyto tramvaje najednou.

Napsal: 17.6.2005 0:03
od Tonda Ježek
Neral píše: Ehmmm, to snad ne... :?
Mimochodem, jak je to napsané ve smlouvě, neporušuje jí náhodou Škoda tím protahováním?
Ten pán povídal, že vše běží podle harmonogramu, tak nevim.

Napsal: 16.6.2005 23:56
od Neral
Tonda Ježek píše:Tak jsme se dnes s Pepou na Czech Raildays dali do řeči se zástupcem firmy Škoda a dozvěděli jsme se, že do konce tohoto roku bude postavena komplet skříň, a že začátkem příštího roku začnou zkušební jízdy.
Ehmmm, to snad ne... :?
Mimochodem, jak je to napsané ve smlouvě, neporušuje jí náhodou Škoda tím protahováním?

Napsal: 16.6.2005 23:50
od Štěpán
Jó, takhle v ČR funguje skoro všechno. :(
Víte někdo v jakém stavu je teď asi ona tramvaj?

Napsal: 16.6.2005 23:46
od fricoolinek2
Gagarin píše:
radek31 píše:na nákresech to fakt není nic moc, ale přece jenom naživo to ještě nikdo neviděl, tak já s hodnocením počkám
Já uvažuju přesně obráceně. Na nákresech je to vynikající, ale přece jenom naživo to ještě nikdo neviděl, tak já s hodnocením počkám. :-)

Ale stejně je to hrozný.....už měly dorazit v tuhle dobu do Prahy...a ked jsou ?.....vlastně vůbec ještě nejsou !

Napsal: 16.6.2005 21:27
od Gagarin
radek31 píše:
dušan píše:....ale dnes je to dle mého spíše jako pěst na oko, trochu střídmosti by možná neškodilo....
na nákresech to fakt není nic moc, ale přece jenom naživo to ještě nikdo neviděl, tak já s hodnocením počkám
Já uvažuju přesně obráceně. Na nákresech je to vynikající, ale přece jenom naživo to ještě nikdo neviděl, tak já s hodnocením počkám. :-)

Napsal: 16.6.2005 20:06
od radek31
dušan píše:....ale dnes je to dle mého spíše jako pěst na oko, trochu střídmosti by možná neškodilo....
na nákresech to fakt není nic moc, ale přece jenom naživo to ještě nikdo neviděl, tak já s hodnocením počkám

Napsal: 16.6.2005 20:04
od dušan
Gagarin píše:
Jsem přesvědčen, že stejně budou extrémě konzervativní lidi mluvit i za 50 let, až budou 14+ (nebo něco podobného) nehrazovány nějakými tehdy designově moderními vozy. A opět budete říkat "14+ prostě do Prahy patří, nedovedu si představit typ XY na Náměstí republiky nebo na Národní..."?
ale ano, za 50 let tento design určitě někdo ocení, ale dnes je to dle mého spíše jako pěst na oko, trochu střídmosti by možná neškodilo. ano, jsme v 21. století, ale to je jako kdyby se prezident přestěhoval do tančícího domu :P :P :P

Napsal: 16.6.2005 17:06
od Neznámej Pražák
Možna se dostaví v plzňy jako nová Firma škoda.Ta Hala má být dokonče prosinci tento roku..Tak se bude nové haly vyrábět anitry 14+...Dnes asi není místo po výrobu tramvaje pro Prahu.Protože dala přednost výroby pro zahraniční.Tohle si myslím jesli je pravda. :? :? :wink:

Napsal: 16.6.2005 9:18
od Lister
To zpoždění se nám nějak protahuje. Koneckonců jako snad u každého tramvajového projektu v Praze.

Napsal: 15.6.2005 23:37
od Tonda Ježek
Tak jsme se dnes s Pepou na Czech Raildays dali do řeči se zástupcem firmy Škoda a dozvěděli jsme se, že do konce tohoto roku bude postavena komplet skříň, a že začátkem příštího roku začnou zkušební jízdy.

Napsal: 13.6.2005 18:12
od Gagarin
Tramvajáček píše:
tramvajak píše:Už jsem o tom psal na svých stránkách - Ostrava je relativně mladý město, má jen nepatrný množství historickejch domů, jinak samý paneláky a moderní či průmyslová architektura. Tam se takovýhle design dobře hodí. Jenomže praha, to je něco ouplně jinýho. Představte si wanu v ostravským provedení třeba v Letenský... Musíme vzhled vozu posuzovat nejen z úhlu kaštanů, jestli poznaj, jedná-li se o starou či novou tramvaj. Musíme brát v úvahu také to, jestli se do toho konkrétního města vůbec hodí. (-X
Plně souhlasím s tramvajakem. Podle mě se do centra Prahy wany nehodí. Já si je prostě na Národní třídě nebo náměstí republiky prostě představit nedokážu.
Jako kefemlejnek. S takovýmhle přístupem bysme se dnes vozili v koňce nebo v kotěrových dvounápravovkách. Vozy řady T jsou přece taky hrozně gigantický a dunící, a tokovéhle výstřelky se do Prahy nehodí.

Jsem přesvědčen, že stejně budou extrémě konzervativní lidi mluvit i za 50 let, až budou 14+ (nebo něco podobného) nehrazovány nějakými tehdy designově moderními vozy. A opět budete říkat "14+ prostě do Prahy patří, nedovedu si představit typ XY na Náměstí republiky nebo na Národní..."?