Stránka 551 z 559

Napsal: 29.6.2005 19:30
od 9001
MOp píše:
9001 píše:Nebo může být úvaha. Předělat postupně všechny SUCS na R.P + Anitry
takovato uvaha neni na poradu dne. erpecek ma byt pouze 350. dnes jich je cca 170, takze se maximalne dodelaji veskere t3 klasika a konec..
Krnováci taky měly být taky jenom na doplnění Motola. :wink:

A hlavně kdyby se R.P. trochu upravily podle trendů,tak nevím proč je nedělat dál.

Napsal: 29.6.2005 19:21
od MOp
9001 píše:Nebo může být úvaha. Předělat postupně všechny SUCS na R.P + Anitry
takovato uvaha neni na poradu dne. erpecek ma byt pouze 350. dnes jich je cca 170, takze se maximalne dodelaji veskere t3 klasika a konec..

Napsal: 29.6.2005 19:16
od 9001
dušan píše:nevidím na tom nic vtipného, tato představa může být opravdu naprosto reálná, sice ještě žádná není v provozu, ale i takovéto úvahy jsou na místě
Nebo může být úvaha. Předělat postupně všechny SUCS na R.P + Anitry

Napsal: 29.6.2005 19:00
od dušan
9001 píše:To je vtip. Ještě není ani prototyp v provozu a ty už myslíš na 250 vozů.
nevidím na tom nic vtipného, tato představa může být opravdu naprosto reálná, sice ještě žádná není v provozu, ale i takovéto úvahy jsou na místě

Napsal: 29.6.2005 18:53
od 9001
To je vtip. Ještě není ani prototyp v provozu a ty už myslíš na 250 vozů.

Napsal: 29.6.2005 16:14
od m@rtin
SM Lomoz
Ale, kdyby VŘ vyhrála Škodovka s vozy 14T, tak těch 250 vozů může nahradit 500 tramvají. Poršetra dá za 2 vozy, proto by mohly být vozy T3SUCS vyřazeny už v roce 2014! Co jedna nová tramvaj, to vyřazení dvou vozů "T".

Napsal: 29.6.2005 13:05
od Proxy
Pepa píše:Nemaj ty Kievské nějak zpevněný rám? No když to ale už postavili tak to asi problémy dělat nebude, no nevim. V nějakém čísle MD o tom byl článek, zkusim ji najít.
Pokud mne vlasní skleróza neklame, tak Jenki (nebo někdo jiný) na k-repu psal, že rám na KT3UA zpevněn nebyl, a proto by dopravní úřad v Čechách podobné reka nepovolil.

Napsal: 29.6.2005 11:58
od Pepa
adam_r píše:Nejak to urcite zpevnit museli, ale je to naprosto nevyzkousene reseni => je otazka, co se s tim stane po par letech provozu.
No tak by s ní měli hodně jezdit, problém je v tom, že se o ní bojej a prý moc nejezdí takže je uklizená ve vozovně. A nebo to je výmluva kvůli nějaké závadě, kdo ví.

Napsal: 29.6.2005 11:52
od adam_r
Pepa píše: Nemaj ty Kievské nějak zpevněný rám? No když to ale už postavili tak to asi problémy dělat nebude, no nevim. V nějakém čísle MD o tom byl článek, zkusim ji najít.
Nejak to urcite zpevnit museli, ale je to naprosto nevyzkousene reseni => je otazka, co se s tim stane po par letech provozu.

Napsal: 29.6.2005 11:50
od Pepa
adam_r píše:Tuto modernizaci nepovazuji za stastne reseni. Kostra vozu T3 je uplne jina, nez kostra k2. Pri uriznuti zadku/predku vzniknou uplne jine sily v kostre, na ktere tato kostra nebyla vubec konstruovana. Po 5 letech muze byt takto rekonstruovany vuz na odpis. Jsem strasne zvedavy, jak dopadnou tyto reka pro Kijev po 5, 10, ... letech provozu.

Take jsem zvedavy, co na to rekne drazni urad. O podobnych rekonstrukcich uvazuji v Plzni, takze odpoved na tuto otazku mozna prijde uz brzy.

Jeste je tedy reseni udelat tyto predni a zadni clanky jako novostavbu na puvodni papiry z 2 vozu T3. (nebo treba by se Brno klidne zbavilo i nejakych papiru na K2, ktere se ted vyrazuji)
Nemaj ty Kievské nějak zpevněný rám? No když to ale už postavili tak to asi problémy dělat nebude, no nevim. V nějakém čísle MD o tom byl článek, zkusim ji najít.

Napsal: 29.6.2005 11:45
od adam_r
Pepa píše: Vozy T3SU(CS) by mohli být modernizovány na KT3 :wink:
Tuto modernizaci nepovazuji za stastne reseni. Kostra vozu T3 je uplne jina, nez kostra k2. Pri uriznuti zadku/predku vzniknou uplne jine sily v kostre, na ktere tato kostra nebyla vubec konstruovana. Po 5 letech muze byt takto rekonstruovany vuz na odpis. Jsem strasne zvedavy, jak dopadnou tyto reka pro Kijev po 5, 10, ... letech provozu.

Take jsem zvedavy, co na to rekne drazni urad. O podobnych rekonstrukcich uvazuji v Plzni, takze odpoved na tuto otazku mozna prijde uz brzy.

Jeste je tedy reseni udelat tyto predni a zadni clanky jako novostavbu na puvodni papiry z 2 vozu T3. (nebo treba by se Brno klidne zbavilo i nejakych papiru na K2, ktere se ted vyrazuji)

Napsal: 29.6.2005 7:36
od dušan
fricoolinek2 píše:Do jakýho čísla v R.P, by jsme mohli dojít na konci roku ?
že bychom udělali tipovačku? můj tip při současné rychlosti je 8475


moderátor Proxy píše:Tipovat můžete, ale v příslušné rubrice, prosím :wink:

Napsal: 29.6.2005 7:07
od Tombus
Šmarjá, ještě to tak, VYŘADIT IHNED!!

:lol: :lol: :lol: :lol:

Napsal: 28.6.2005 19:42
od Pepa
S_M_Lomoz píše: ...

- A co pak s T3SU(CS)? Má nějaký výrazný efekt je rekonstruovat podobným způsobem jako ty starší? Něco se s nimi bude muset podniknout, těm nejstarším bude v roce 2009 27 let.

...

Upozorňuju, že to, co jsem sem napsal, je jenom úvaha na základě několika čísel; ničím nepodložená.
Vozy T3SU(CS) by mohli být modernizovány na KT3 :wink:

Napsal: 28.6.2005 19:19
od fricoolinek2
Tombus píše:Tys někdy viděl T3R.P ev. č. 86xx? Já mám za to, že tyto ev. čísla jsou obsazena vozy T6A5..8-)
No jo vlastně....

Do jakýho čísla v R.P, by jsme mohli dojít na konci roku ?