Stránka 552 z 559

Napsal: 28.6.2005 19:06
od Tombus
Tys někdy viděl T3R.P ev. č. 86xx? Já mám za to, že tyto ev. čísla jsou obsazena vozy T6A5..8-)

Napsal: 28.6.2005 19:05
od fricoolinek2
S_M_Lomoz píše:- Pokud mě neklame paměť a net, vozy T3SU(CS) byly dodány v celkovém počtu 292 kusů v letech 1982-90, tedy během devíti let.
- "Šestkových" T3 je při současném tempu rekonstrukcí i "rekonstrukcí" ještě zhruba na tři roky, čili do roku 2008.
- A co pak s T3SU(CS)? Má nějaký výrazný efekt je rekonstruovat podobným způsobem jako ty starší? Něco se s nimi bude muset podniknout, těm nejstarším bude v roce 2009 27 let.
- Ta plánovaná dodávka je rozvržena do deseti let (2009-2018). Vozů je rozpočítáno 250 místo 292, což není valný rozdíl, zvlášť když uvážíme to, že se tu má prohánět minimálně 20 Poršeter, které v těch 80. letech nebyly.

Co je šestková T3 ? T3 ev.č 6xxx nebo T3 R.P ev.č. 86xx ?

Napsal: 28.6.2005 18:11
od S_M_Lomoz
fricoolinek2 píše:
Anonymous píše:To asi teď ví opravdu málokdo - ale délkou dodávky i počtem dodaných vozů mi to spíš připadá jako akce "po 28 letech vyměňujeme T3SU(CS)", takže bych čekal náhradu nekloubu nízkopodlažním nekloubem.
Ale nemám křišťálovou kouli, abych se mohl podívat.
Jak to myslíš ???
Omlouvám se, zapomněl jsem se přihlásit.
- Pokud mě neklame paměť a net, vozy T3SU(CS) byly dodány v celkovém počtu 292 kusů v letech 1982-90, tedy během devíti let.
- "Šestkových" T3 je při současném tempu rekonstrukcí i "rekonstrukcí" ještě zhruba na tři roky, čili do roku 2008.
- A co pak s T3SU(CS)? Má nějaký výrazný efekt je rekonstruovat podobným způsobem jako ty starší? Něco se s nimi bude muset podniknout, těm nejstarším bude v roce 2009 27 let.
- Ta plánovaná dodávka je rozvržena do deseti let (2009-2018). Vozů je rozpočítáno 250 místo 292, což není valný rozdíl, zvlášť když uvážíme to, že se tu má prohánět minimálně 20 Poršeter, které v těch 80. letech nebyly.

Upozorňuju, že to, co jsem sem napsal, je jenom úvaha na základě několika čísel; ničím nepodložená.

Napsal: 28.6.2005 18:03
od Tom
PvvS píše:No ted uz ma oba vyrobky homologovany , jak Trio , tak wanu, nevidim problem.
Tak to potom jó :)

Napsal: 28.6.2005 17:54
od PvvS
No ted uz ma oba vyrobky homologovany , jak Trio , tak wanu, nevidim problem.

Napsal: 28.6.2005 17:51
od Tom
PvvS píše:Inekon ma dostatecny obrat.
ale tipuji že nemá co nabídnout... teda má trio... ale to už snad jednou neprošlo neprojde ani podruhé...

Napsal: 28.6.2005 17:49
od PvvS
Inekon ma dostatecny obrat.

Napsal: 28.6.2005 17:43
od Tom
PvvS píše:wana
Kdepak to by wanu musel dělat Inekon, Plzeňská škodovka nebo Siemens... v tom výběrovým řízení je totiž dodatek, že se mohou hlásit pouze firmy s obratem vyšším jak 1 mld. Kč :) Tipuji že inekon vypadne... siemens nabídne prd, takže zbývá jen škodovka... ta obrat mld. má :)

Napsal: 28.6.2005 16:51
od PvvS
wana

Napsal: 28.6.2005 16:50
od fricoolinek2
Anonymous píše:To asi teď ví opravdu málokdo - ale délkou dodávky i počtem dodaných vozů mi to spíš připadá jako akce "po 28 letech vyměňujeme T3SU(CS)", takže bych čekal náhradu nekloubu nízkopodlažním nekloubem.
Ale nemám křišťálovou kouli, abych se mohl podívat.
Jak to myslíš ???

Napsal: 28.6.2005 15:21
od Návštěvník
To asi teď ví opravdu málokdo - ale délkou dodávky i počtem dodaných vozů mi to spíš připadá jako akce "po 28 letech vyměňujeme T3SU(CS)", takže bych čekal náhradu nekloubu nízkopodlažním nekloubem.
Ale nemám křišťálovou kouli, abych se mohl podívat.

Napsal: 28.6.2005 14:54
od Neral
Radek píše:Tak už běží zadávací řízení na "až 250 ks zcela nových nízkopodlažních tramvají". http://www.centralni-adresa.cz/cadr/kom ... template=2
To je novinka... Co myslíte, je možné, že to budou další Poršetry (pokud vyhraje Škoda)? A je reálný ten termín 2009-2018?

Napsal: 28.6.2005 14:07
od Tom
fricoolinek2 píše:My, taková tramvajová velmoc a nevyrábět vlastní tramvaje ?!!!
Doufejme jen, že se povedou více a stanou se i vývozním artiklem...

Napsal: 28.6.2005 14:04
od fricoolinek2
My, taková tramvajová velmoc a nevyrábět vlastní tramvaje ?!!!

Napsal: 28.6.2005 10:35
od Proxy
Dušan Z. píše:Jak to tak pročítám, tak proč si Praha raději nekoupí nějaký již vyvinutý a pořádně vyzkoušený tramvaje ve světě (i třeba za více peněz) místo nějakejch pochybnejch z Plzně ? To mi není jasný - existuje přece řada možností.
Každá tramvajová síť má svá specifika a existuje jen málo velkých měst, které by měly na chlup stejné tramvajové vozy - doporučuji se podívat na stránky Bombardieru - co město to originál.