Stránka 552 z 555

Napsal: 31.5.2005 20:09
od Tom
9001 píše:Solo provoz proč ne,ale musely by být půlené intervaly = větší výdaje na řidiče (víkendové příplatky). Takže radší všechno nechat jak je
Zase si povíme tajný recept jak to vlastně funguje....

část první - předehra

0) Ropid spočítal kolik vozokm potřebuje proplatit
1) Magistrát proplatil určitou sumu (zřejmě méně než ropid spočítal)

část druhá - vezmeme vařečku a zamícháme

2) 2xT = načtení vozokm 2x , což je logické v intervalu 15 min (v úvahu bereme víkendy)
3) chceme snížit vozokm tak co uděláme? vypravíme na trasu 1xT ale také nesmíme mít int 7,5min :) tudíž budeme mít třeba 10 nebo 9 :)
4) přijememe další řidiče, ale to už na vozokm nemá vliv (regulace počtu řidičů nikde není stanovena, a když? tak se to přeci odůvodní tvorbou nových pracovních míst v rámci snižování nezaměstanosti)

5) nějaké výhrady?

Napsal: 31.5.2005 20:00
od Fořtík
9001 píše:Solo provoz proč ne,ale musely by být půlené intervaly = větší výdaje na řidiče (víkendové příplatky). Takže radší všechno nechat jak je
Kde je to napsané :?: Nevidím nikde, že by toto byla nutná podmínka. Dalo by se o tomto diskutovat po provedení generálního průzkumu.

Napsal: 31.5.2005 19:59
od Radek
Svého času byl taky návrh NeDop 20 min. na všech linkách (opravdu všech, i 4, 16 atd.)

Napsal: 31.5.2005 19:23
od radek31
pawel píše:provoz sól o vík. na některých linkách á la 11 ale jednoznačně schvaluji. něco podobného by určitě snesly linky 5, 6, 8...zkrátka ty, které nepatří mezi páteřní a nemají dlouhé souběhy typu 12+20, 3+17+21, 4+10, 22+23.
5 a 6 jsou sólo i ve všední den, takže to opravdu asi snesou :-)

Napsal: 31.5.2005 19:10
od 9001
Solo provoz proč ne,ale musely by být půlené intervaly = větší výdaje na řidiče (víkendové příplatky). Takže radší všechno nechat jak je

Napsal: 31.5.2005 18:46
od pawel
podle mých zkušeností jsou naopak o víkendu tramvaje v oblasti centra zaplněnější než v Pd. zejména se to týká "výletních" linek 22 a 23, které jsou od Pohořelce po národní třídu s jistotou plnější než jindy.

provoz sól o vík. na některých linkách á la 11 ale jednoznačně schvaluji. něco podobného by určitě snesly linky 5, 6, 8...zkrátka ty, které nepatří mezi páteřní a nemají dlouhé souběhy typu 12+20, 3+17+21, 4+10, 22+23.

Napsal: 31.5.2005 18:30
od Phabbey
Jestli se tohle realizuje, tak to bude už opravdu vrchol :roll:
Nezdá se mi, že by tramvaje o víkendu vozily vzduch... :?

Napsal: 31.5.2005 18:24
od Tom
pawel píše:přihlédnu-li k plánu zavést o víkendu provoz pouze solo-vozů
to fakt někdy někoho dopravdy napadlo??? možná tak odbory...ono už v současnosti souběh vypich->stross je katastrofa, 15 jede 2 minuty za 25, v praxi často přímo na dohled.
ale ano napadlo :) šušká se to ze všech světových stran ... možná od září či prosince :)

Napsal: 31.5.2005 17:34
od pawel
přihlédnu-li k plánu zavést o víkendu provoz pouze solo-vozů
to fakt někdy někoho dopravdy napadlo??? možná tak odbory...ono už v současnosti souběh vypich->stross je katastrofa, 15 jede 2 minuty za 25, v praxi často přímo na dohled.

Napsal: 31.5.2005 14:43
od Tom
Pajda píše:
Tom píše:V budoucnu se spíše lehce int. protáhnou tam kde je 1xT a bude tam jezdit 1xA. Aspoň se ve vozokm nebude rozlišovat mezi 2xT a 1xT ... čímž se pak způsobuje že Ropid vymýšlí takové věci jako samé jednovozové linky... díky vozokm.
Pokud bude variabilita ve velikosti tramvají, není problém začít platit osobovozokilometry.
nějaká varibilita by tam být mohla... :) nevím ale jak moc se dá s články nové Anitry hejbat...

Napsal: 31.5.2005 14:37
od Pajda
Tom píše:V budoucnu se spíše lehce int. protáhnou tam kde je 1xT a bude tam jezdit 1xA. Aspoň se ve vozokm nebude rozlišovat mezi 2xT a 1xT ... čímž se pak způsobuje že Ropid vymýšlí takové věci jako samé jednovozové linky... díky vozokm.
Pokud bude variabilita ve velikosti tramvají, není problém začít platit osobovozokilometry.

Napsal: 31.5.2005 14:29
od Tom
V budoucnu se spíše lehce int. protáhnou tam kde je 1xT a bude tam jezdit 1xA. Aspoň se ve vozokm nebude rozlišovat mezi 2xT a 1xT ... čímž se pak způsobuje že Ropid vymýšlí takové věci jako samé jednovozové linky... díky vozokm.

Re: konečně

Napsal: 31.5.2005 13:38
od Proxy
adam_r píše:Proc ne 20m vozy.
Já přece nejsem proti, já bych naopak uvítalo kombinovaný nákup, např. ročně 10 krátkých a 15 dlouhých vozů, či jinou kombinaci.
V Praze jezdí čím dál tím víc sólo linek, kde by se 20metrové NP-vozy uživily. Navíc přihlédnu-li k plánu zavést o víkendu provoz pouze solo-vozů, tak vidím řešení buď ve wanyzaci T3 nebo nákupu Trií/Aster.

Re: konečně

Napsal: 31.5.2005 13:11
od adam_r
Proxy píše: Že by se DPP vzdal solo vozů, nebo se budou nakupovat kromě 30metrových vozidel i 20metrová vozidla :?:
Proc ne 20m vozy. Na druhou stranu by se mohly koupit i 40m vozidla (max delka dle nasich zakonu), coz by na mnoha linkach byl znacny narust kvality. Znamenalo by to sice predelat nekolik zastavek, coz by mohl byt v podani DPP decela velky umele vytvoreny problem ...
Štěpán píše: Snad ne, ale zase si uvědom, od koho jiného může DP relativně levně nakoupit 250 nízkopodlažních tramvají?
Spolecnosti, ktere by byly ochotny dodavat tramvaje je hodne. A cena by nebyla o moc vyssi, nez od Skodovky. Akorat ze posledni vyberove rizeni bylo nasano tak, ze se na to firmy jako Alstom, Bombardier apod vybodly.

Re: konečně

Napsal: 31.5.2005 11:46
od Proxy
Honzík píše:Konečně se za 4 roky dočkáme boomu, ale těch 9 let je fakt hodně
Zvláštní, podle mých výpočtů je to 10 let :mrgreen:

Na jednu stranu souhlasím, ale na druhou stranu upozorňuji, že se jedná o teprve o strategický záměr a nebylo řečeno, na kolik zakázek bude obnova rozpočítána.
Každopádně to znamená, že v roce 2018 bude celý vozový park tvořen jen nízkopodlažními tramvajemi, což se nezdá pravděpodobné. Že by se DPP vzdal solo vozů, nebo se budou nakupovat kromě 30metrových vozidel i 20metrová vozidla :?: