Stránka 552 z 556
Napsal: 16.6.2005 17:06
od Neznámej Pražák
Napsal: 16.6.2005 9:18
od Lister
To zpoždění se nám nějak protahuje. Koneckonců jako snad u každého tramvajového projektu v Praze.
Napsal: 15.6.2005 23:37
od Tonda Ježek
Tak jsme se dnes s Pepou na Czech Raildays dali do řeči se zástupcem firmy Škoda a dozvěděli jsme se, že do konce tohoto roku bude postavena komplet skříň, a že začátkem příštího roku začnou zkušební jízdy.
Napsal: 13.6.2005 18:12
od Gagarin
Tramvajáček píše:tramvajak píše:Už jsem o tom psal na svých stránkách - Ostrava je relativně mladý město, má jen nepatrný množství historickejch domů, jinak samý paneláky a moderní či průmyslová architektura. Tam se takovýhle design dobře hodí. Jenomže praha, to je něco ouplně jinýho. Představte si wanu v ostravským provedení třeba v Letenský... Musíme vzhled vozu posuzovat nejen z úhlu kaštanů, jestli poznaj, jedná-li se o starou či novou tramvaj. Musíme brát v úvahu také to, jestli se do toho konkrétního města vůbec hodí.

Plně souhlasím s tramvajakem. Podle mě se do centra Prahy wany nehodí. Já si je prostě na Národní třídě nebo náměstí republiky prostě představit nedokážu.
Jako kefemlejnek. S takovýmhle přístupem bysme se dnes vozili v koňce nebo v kotěrových dvounápravovkách. Vozy řady T jsou přece taky hrozně gigantický a dunící, a tokovéhle výstřelky se do Prahy nehodí.
Jsem přesvědčen, že stejně budou extrémě konzervativní lidi mluvit i za 50 let, až budou 14+ (nebo něco podobného) nehrazovány nějakými tehdy designově moderními vozy. A opět budete říkat "14+ prostě do Prahy patří, nedovedu si představit typ XY na Náměstí republiky nebo na Národní..."?
Napsal: 02.6.2005 22:11
od pawel
9001: na dejvickou ti lidi kašlou, pokud vědí, že během 1-2 min. za 2 pojede něco na Hr. A pochopitelně ještě víc na ni kašlou ve směru zc, pokud nejedou přímo z dejvic nebo např. busem ze suchdola.
Napsal: 02.6.2005 21:09
od Phabbey
9001 píše:Jede na Dejvickou a to je prakticky stejně daleko jako na Hradčanskou.

Ale z Dejvické do centra je to o jednu stanici metra dál.
Napsal: 02.6.2005 20:39
od 9001
pawel píše:2xT místo současného sóla by Petřinám i Evropské prospělo. jenže háček je v tom, že 2 nejede na Hr, a nemůže tak vypomoct přeplněné jedničce a 18ce. většina cestujících, co jede z petřin k metru (neřku-li od A na petřiny), 2 ignoruje...
Jede na Dejvickou a to je prakticky stejně daleko jako na Hradčanskou.

Napsal: 02.6.2005 18:28
od pawel
2xT místo současného sóla by Petřinám i Evropské prospělo. jenže háček je v tom, že 2 nejede na Hr, a nemůže tak vypomoct přeplněné jedničce a 18ce. většina cestujících, co jede z petřin k metru (neřku-li od A na petřiny), 2 ignoruje...
2 ve 2cích
Napsal: 01.6.2005 17:19
od Kaštan
9001 píše:Tom píše:dneska sem viděl pěkně plnou dvojku

Já dnes byl na intranetu DP a tam byla fotka linky 2 v soupravě

To mohlo být z doby, když se opravovala stanice metra Hradčanská a 2 jezdila ve dvojcích celodenně, celotýdenně
Napsal: 01.6.2005 17:05
od 9001
Tom píše:dneska sem viděl pěkně plnou dvojku

Já dnes byl na intranetu DP a tam byla fotka linky 2 v soupravě

Napsal: 01.6.2005 17:03
od 9001
Že jede jednou linka 21 přeplněná je blbostí lidí. Jé tramvaj honem dovnitř...
Napsal: 01.6.2005 16:59
od Tom
dneska sem viděl pěkně plnou dvojku

Pt.
Napsal: 01.6.2005 15:12
od Marek B.
Myslím si, že počet sólo linek je uměle nadsazen. 6 by potřebovala dvojice jako sůl, 15 a 25 je výsměch všem normálním lidem. Na 5 by se dvojice také po zlepšení její trasy dvojice neztratily. Logická jsou sóla pouze na 2 a 21, i když ta je někdy, když jede z centra jako první z kolony linek taky přetížená. To znamená, že do budoucna podle mě bude potřeba jen minimálně sól.
Napsal: 01.6.2005 8:57
od Návštěvník
to s tou podlahou bych nevidel tak ruzove
Napsal: 31.5.2005 22:47
od Tom
9001 píše:
V červnu se má začít pokládat podlaha

+ ještě se nejšpíše zkušební jízdy v Plzni. Takže odhad jistého člověka ze Strašnic je podzim
Je znám termín, kdy se vypraví zástupci ospea do Plzně... ?