Stránka 555 z 559
Napsal: 02.6.2005 18:28
od pawel
2xT místo současného sóla by Petřinám i Evropské prospělo. jenže háček je v tom, že 2 nejede na Hr, a nemůže tak vypomoct přeplněné jedničce a 18ce. většina cestujících, co jede z petřin k metru (neřku-li od A na petřiny), 2 ignoruje...
2 ve 2cích
Napsal: 01.6.2005 17:19
od Kaštan
9001 píše:Tom píše:dneska sem viděl pěkně plnou dvojku
Já dnes byl na intranetu DP a tam byla fotka linky 2 v soupravě
To mohlo být z doby, když se opravovala stanice metra Hradčanská a 2 jezdila ve dvojcích celodenně, celotýdenně
Napsal: 01.6.2005 17:05
od 9001
Tom píše:dneska sem viděl pěkně plnou dvojku
Já dnes byl na intranetu DP a tam byla fotka linky 2 v soupravě
Napsal: 01.6.2005 17:03
od 9001
Že jede jednou linka 21 přeplněná je blbostí lidí. Jé tramvaj honem dovnitř...
Napsal: 01.6.2005 16:59
od Tom
dneska sem viděl pěkně plnou dvojku
Pt.
Napsal: 01.6.2005 15:12
od Marek B.
Myslím si, že počet sólo linek je uměle nadsazen. 6 by potřebovala dvojice jako sůl, 15 a 25 je výsměch všem normálním lidem. Na 5 by se dvojice také po zlepšení její trasy dvojice neztratily. Logická jsou sóla pouze na 2 a 21, i když ta je někdy, když jede z centra jako první z kolony linek taky přetížená. To znamená, že do budoucna podle mě bude potřeba jen minimálně sól.
Napsal: 01.6.2005 8:57
od Návštěvník
to s tou podlahou bych nevidel tak ruzove
Napsal: 31.5.2005 22:47
od Tom
9001 píše:
V červnu se má začít pokládat podlaha
+ ještě se nejšpíše zkušební jízdy v Plzni. Takže odhad jistého člověka ze Strašnic je podzim
Je znám termín, kdy se vypraví zástupci ospea do Plzně... ?
Napsal: 31.5.2005 22:31
od 9001
V červnu se má začít pokládat podlaha
+ ještě se nejšpíše zkušební jízdy v Plzni. Takže odhad jistého člověka ze Strašnic je podzim
Napsal: 31.5.2005 22:18
od Neznámej Pražák
Napsal: 31.5.2005 21:34
od radek31
pawel píše:radek31 píše:5 a 6 jsou sólo i ve všední den, takže to opravdu asi snesou
jo, ale podle me by "snesly" tech 7/8-10 min i o vikendu -- tak jsem to myslel. d-8 by pochopitelne byla v int 7/8.
víkendovou 5 jsem už párkrát jezdil a věř mi, že ten interval bohatě stačí
Napsal: 31.5.2005 21:21
od pawel
radek31 píše:pawel píše:provoz sól o vík. na některých linkách á la 11 ale jednoznačně schvaluji. něco podobného by určitě snesly linky 5, 6, 8...zkrátka ty, které nepatří mezi páteřní a nemají dlouhé souběhy typu 12+20, 3+17+21, 4+10, 22+23.
5 a 6 jsou sólo i ve všední den, takže to opravdu asi snesou
jo, ale podle me by "snesly" tech 7/8-10 min i o vikendu -- tak jsem to myslel. d-8 by pochopitelne byla v int 7/8.
Napsal: 31.5.2005 20:09
od Tom
9001 píše:Solo provoz proč ne,ale musely by být půlené intervaly = větší výdaje na řidiče (víkendové příplatky). Takže radší všechno nechat jak je
Zase si povíme
tajný recept jak to vlastně funguje....
část první - předehra
0) Ropid spočítal kolik vozokm potřebuje proplatit
1) Magistrát proplatil určitou sumu (zřejmě méně než ropid spočítal)
část druhá - vezmeme vařečku a zamícháme
2) 2xT = načtení vozokm 2x , což je logické v intervalu 15 min (v úvahu bereme víkendy)
3) chceme snížit vozokm tak co uděláme? vypravíme na trasu 1xT ale také nesmíme mít int 7,5min
tudíž budeme mít třeba 10 nebo 9
4) přijememe další řidiče, ale to už na vozokm nemá vliv (regulace počtu řidičů nikde není stanovena, a když? tak se to přeci odůvodní tvorbou nových pracovních míst v rámci snižování nezaměstanosti)
5) nějaké výhrady?
Napsal: 31.5.2005 20:00
od Fořtík
9001 píše:Solo provoz proč ne,ale musely by být půlené intervaly = větší výdaje na řidiče (víkendové příplatky). Takže radší všechno nechat jak je
Kde je to napsané
Nevidím nikde, že by toto byla nutná podmínka. Dalo by se o tomto diskutovat po provedení generálního průzkumu.
Napsal: 31.5.2005 19:59
od Radek
Svého času byl taky návrh NeDop 20 min. na všech linkách (opravdu všech, i 4, 16 atd.)