Stránka 555 z 555

klimatizace

Napsal: 11.4.2005 10:58
od Kaštan
Petr píše:
fricoolinek2 píše:V celym interiéru nebo jen u fíry :?:
Všude
Když to má mít klima tak proč to má všechny okna otevírací (aspoň podle výkresů)? Jestli ty okna nepůjdou zamknout tak bude klimatizace na dvě věci..

Re: NP-linky

Napsal: 11.4.2005 10:33
od MOp
Proxy píše:V sobotní MFD se již objevila informace, na kterých linkách by se měly objevovat NP-vozy krom linky 91. Pokud se tedy nezmění linkové vedení, měly bezbariérové linky jezdit na linkách 3, 8, 14 a 22.
a hlavne na linkach jezdicich mezi florenci a smichovskym nadrazim :-D

NP-linky

Napsal: 11.4.2005 10:23
od Proxy
V sobotní MFD se již objevila informace, na kterých linkách by se měly objevovat NP-vozy krom linky 91. Pokud se tedy nezmění linkové vedení, měly bezbariérové tramvaje jezdit na linkách 3, 8, 14 a 22.

Napsal: 08.4.2005 20:04
od fricoolinek2
A co napsat za účelem objasnění situace se 14T, email Škodě Plzeň

(Po mne to ale nechtějte)

Škoda 14T (Porschetra)

Napsal: 08.4.2005 20:01
od Tom
Martin.KT8D5 píše:
Tom píše: jakto, vžyť má příští měsíc přijet do Prahy :?:
Cože ten termín byl tušim srpen...
kdepak toto se psalo v novinách....

"Škoda DT tvrdí, že Praha dostane nové nízkopodlažní tramvaje včas.

Plzeňská Škoda DT slibuje, že první prototyp nízkopodlažní tramvaje pro Prahu bude v květnu příštího roku připraven k zahájení homologačního řízení. Druhý (stejný) má být dokončen o měsíc později, tedy v červnu 2005. Loni Škoda DT vyhrála tendr na dodávku dvaceti tramvají pro Prahu s tím, že první dvě tramvaje (již homologované) dostane Dopravní podnik hlavního města na začátku roku 2006. "V současné době považujeme všechny tyto termíny za reálné," uvedl mluvčí Škody Holding Karel Samec. "Každá tramvaj představuje technologicky nesmírně složitou a náročnou výrobu. Ani zkušenosti dalších významných výrobců s jejich oživováním nejsou bez problémů. U nás však zatím nic nenasvědčuje tomu, že by došlo ke komplikacím," dodal. Vozidlo pro Prahu je příbuzné typu Vektra, což je zatím nejdelší tramvaj, jaká byla v ČR postavena. "Vektra již úspěšně absolvovala všechny zkoušky potřebné k homologaci a nyní žádáme o její udělení," prohlásil Samec. Vektra bude zřejmě jezdit v Plzni. Škoda vyrobí v průběhu roku 2005 ještě třetí vůz pro Prahu, na kterém si ověří technologickou připravenost pro sériovou výrobu. Během roku 2006 by pak mělo být dodáno dalších deset tramvají a v roce 2007 zbytek z dvacetikusové objednávky, tedy sedm tramvají.
"

Tak co jak to je...:?: :idea: