Škoda 14T (Porschetra)
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Škoda 14T (Porschetra)
Tak zas nejásej. O prodeji se mluví dlouho nikoli proto, že se prodávají dlouho rozhoupává, nýbrž proto, protože se nějak nedaří najít kupce. Tohle spíš beru jako zoufalý volání ve smyslu "proboha, vemte si už ty krámy někdo".
Re: Škoda 14T (Porschetra)
Tak dlouho se mluvilo o prodeji Sarančat, až se to stalo skutečností.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Škoda 14T (Porschetra)
Jak tak koukám na rozmístění vozů (díky za něj), tak to vypadá, že se podařilo vozy 14T zase uvést do provozu. Je to nejhorší už za námi
Re: Škoda 14T (Porschetra)
Nechápu tok tvých myšlenek... Tak se předjel no, stává se to každý den. Prostě přehlídneš čas, zapomeneš na čidlo. Zbytečné z toho dělat vědu pokud jde o sekundy...9001 píše:Nechci být moc rýpavý, ale řídíte tramvaj, ne formuli 1
- Fořtík
- Uživatel
- Příspěvky: 2418
- Registrován: 13.11.2003 22:51
- Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 14T (Porschetra)
Leda hovínko, v 1:01:01 jsou ty báječné čočky na Černokostelecké už na stůj.9001 píše:trainzjohny: Vážně. . Tak šlápnu 1:01:01
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 14T (Porschetra)
trainzjohny: Vážně. . Tak šlápnu 1:01:01
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3140
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 14T (Porschetra)
To jako vážně 9001 ?!
Na sekundu ti stačí i trábi!
Na sekundu ti stačí i trábi!
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 14T (Porschetra)
Nechci být moc rýpavý, ale řídíte tramvaj, ne formuli 1chlapecx píše:kolik asi tak bylo na tý černokosteleckýv tu jednuráno lidí?Karosák píše:Zbytecne zdrzeni v centru nevadi, ale ridice je potreba zbicovat mokrym remenem, za sekundu predjeti v 1:01:59 z Cernokostelecke Ale to uz je na jiny pribeh...
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2235
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 14T (Porschetra)
Když nepustíš na ÚDDP houmlesáky, tak je to prázdný až na Solidaritu, např....
Re: Škoda 14T (Porschetra)
kolik asi tak bylo na tý černokosteleckýv tu jednuráno lidí?Karosák píše:Zbytecne zdrzeni v centru nevadi, ale ridice je potreba zbicovat mokrym remenem, za sekundu predjeti v 1:01:59 z Cernokostelecke Ale to uz je na jiny pribeh...
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 14T (Porschetra)
Restart je zaklad, ale rozmer problemu byl jasny a pretrvaval i pote9001 píše:Karosák: Tak přece jenom je to jeden velký počitač takže bez restartu bych jim ani nevolal .Rovnou mu vpálit, že tramvaj byla restartovaná.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 14T (Porschetra)
Karosák: Tak přece jenom je to jeden velký počitač takže bez restartu bych jim ani nevolal .Rovnou mu vpálit, že tramvaj byla restartovaná.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 14T (Porschetra)
Známá formule: Rozumím, restartujte, pokračujte. Až na druhý apel, treba vyškemrala výmenu, ktera bude az na Andelu DC Bohuzel.
Me sal jednou s 14T naridil pokracovat se zlutou zavadou "porucha komunikace mechanicke brzdy". Nebyla chyba v brzdicich, jen v jejich elektronickem dohledu, zjevne neco jako kdyz na T3 problikavaji kontrolky CB za jizdy, ale nic se nepali a jede to normalne, jen je nastesti tramvaj hloupa a nedela cavyky. Mohl jsem dat HP1 (dnes HP) a v poho dojet na vymenu. Tehdy jsem nemel rybiz mu to navrhnout, takze jsem zablokoval Karlak (kde jinde by to take melo kleknout, ze?!), protoze se to odlepilo az asi napopate, vzdy po zaparkovani to zhaslo a jen co jsem zadal jizdu se to rozsvitilo a zablokovalo jizdu, ale kdyz s tim jeden dostatecne dlouho kvrdlal, dala se zadat jizda driv, nez si to vzpomnelo na zavadu. Na Morani jsem skemral znovu bo za mnou strudl a krupredu se tomu nechtelo. Tam mi bylo receno, at vyhodim lidi a dal manipulacne, lec stale bez HP a at pry nepouzivam zajistovaci brzdu (pravda, za jizdy a do zastaveni problem nebyl). Bez zastaveni se mi podarilo dojet az na SSZ U Zvonu, kde jsem to uz neodlepil. Az tam mi povolil HP a zbytek uz sel rychle. Ale fakt nechapu, co je k takovemu jednani vede. Vysvetlil jsem, ze netreba pumpovat, ze je to jen dohled, ale misto rychleho a ucinneho reseni me tam nechal smrdet. Vymena misto v klidu v MO probehla na trati u Golfu a jeste pozde a pak me jeste sjel vypravci na ZI, ze co je mu do moji bloudenky a co mam na krku a tak. Zbytecne zdrzeni v centru nevadi, ale ridice je potreba zbicovat mokrym remenem, za sekundu predjeti v 1:01:59 z Cernokostelecke Ale to uz je na jiny pribeh...
Me sal jednou s 14T naridil pokracovat se zlutou zavadou "porucha komunikace mechanicke brzdy". Nebyla chyba v brzdicich, jen v jejich elektronickem dohledu, zjevne neco jako kdyz na T3 problikavaji kontrolky CB za jizdy, ale nic se nepali a jede to normalne, jen je nastesti tramvaj hloupa a nedela cavyky. Mohl jsem dat HP1 (dnes HP) a v poho dojet na vymenu. Tehdy jsem nemel rybiz mu to navrhnout, takze jsem zablokoval Karlak (kde jinde by to take melo kleknout, ze?!), protoze se to odlepilo az asi napopate, vzdy po zaparkovani to zhaslo a jen co jsem zadal jizdu se to rozsvitilo a zablokovalo jizdu, ale kdyz s tim jeden dostatecne dlouho kvrdlal, dala se zadat jizda driv, nez si to vzpomnelo na zavadu. Na Morani jsem skemral znovu bo za mnou strudl a krupredu se tomu nechtelo. Tam mi bylo receno, at vyhodim lidi a dal manipulacne, lec stale bez HP a at pry nepouzivam zajistovaci brzdu (pravda, za jizdy a do zastaveni problem nebyl). Bez zastaveni se mi podarilo dojet az na SSZ U Zvonu, kde jsem to uz neodlepil. Az tam mi povolil HP a zbytek uz sel rychle. Ale fakt nechapu, co je k takovemu jednani vede. Vysvetlil jsem, ze netreba pumpovat, ze je to jen dohled, ale misto rychleho a ucinneho reseni me tam nechal smrdet. Vymena misto v klidu v MO probehla na trati u Golfu a jeste pozde a pak me jeste sjel vypravci na ZI, ze co je mu do moji bloudenky a co mam na krku a tak. Zbytecne zdrzeni v centru nevadi, ale ridice je potreba zbicovat mokrym remenem, za sekundu predjeti v 1:01:59 z Cernokostelecke Ale to uz je na jiny pribeh...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 10
- Registrován: 04.9.2012 20:05
- Bydliště: Praha 6
Re: Škoda 14T (Porschetra)
V pátek 4.4. jsem jel vozem 9143. Absolutně nejhorší zážitek. Jel jsem sice jenom v úseku Hradčanská - Malostranské nám., ale stačilo mi to. Už při příjezdu tramvaje do zastávky řidička kroutila nesmyslně hlavou (ne ne ne), jako kdyby nechtěla, aby nikdo nenastoupil, nechápal jsem. Po "tvrdším" rozjezdu jsem však pochopil. Hned na prvním SSZ (M. Horákové / Badeniho) při zastavování neskutečné škubání (trhání), že vůz doslova poskakoval po kolejích. Vevnitř se rozkmitali tyče s označovači, sedačky, prostě všechno, včetně cestujících, a rachot, jako když padá ze schodů bedna s nářadím. Takto to pokračovalo celou cestu, při rozjezdech, při brzdění, myslím, že vždy, když byla rychlost < 10 km/h (nebo 15 - nemám takový odhad). Připadalo mi to, jako by se vůz snažil jet se zabrzděnými koly. Když se to rozjelo na vyšší rychlost, tak to přestalo.
Zajímalo by mě, čím to bylo způsobeno? Také mě zarazilo, že řidička s vozem pokračovala dál, jestli toto není na výměnu vozu, tak co se musí stát, aby ano?
Díky za odpověď.
Zajímalo by mě, čím to bylo způsobeno? Také mě zarazilo, že řidička s vozem pokračovala dál, jestli toto není na výměnu vozu, tak co se musí stát, aby ano?
Díky za odpověď.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 14T (Porschetra)
G: Já bych spíš viděl problém v kvalitě křízení. Třeba Na Poříčí přímo je tramvaj užasně klidná, ale na jiném je to zase železářství...