

Copak to soudruzi v Katodě JKZ Olomouc změnili za elektronku, že transparenty na novějších SORkách se nerozpadnou? Oboje čas 1/400s.
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Mě se to líbí. Asi se to zkoušelo na náhradní lince. Doufejme, že je to předzvěst rozšíření na celý provoz s novým Apexem.Karosák píše:https://youtu.be/y1Sf1xUlAAA
Co to je za pokus? Jako Zbyňďa má super hlas a klidně bych ho nahrál plošně, ale tohle je RP na klasické lince, tak kde se tam to hlášení vzalo?
A jo, jsem asi slepý...mart337 píše:... momentální problém je na stránkách dpp řešen samostatným odkazem ...
Tak teď se mi dodatečně rozsvítilo! Pokud ještě pamatuji smyčku Harfa v pravidelném provozu (už dost dávno), bývala výstupní "Harfa" tam kde se tomu dnes říká "Nádraží Libeň" a do smyčky jezdily vozy prázdné. Nijak mě proto nepřekvapilo, že nás řidička z toho vlaku kterým jsem přijel vyhnala už u nádraží (dodatečně se tomu teď divím), a i přes cíl "Harfa" na tom druhém vlaku mě po informaci že se dál na Hloubětín nejezdí vůbec nenapadlo, že bych tou tramvají mohl ještě někam dál pokračovat. (Spíš jsem se divil že chybí nápis "nenastupujte".) Náhradní bus který tam kdosi kdesi v tom zmatku zřejmě zmínil jsem tím pádem taky nenašel (a nakonec odjel místo toho pravidelným busem 177 na Vysočanskou, abych pokračoval šestnáctkou.)vencavasek píše:.... Řidič nás vysadil na Nádraží Libeň .... Podle dispečera měla být samozřejmě výstupní až ve smyčce...