souhlasím, že to má dělat systém automaticky i se způsobem označení zátahu po ujetí části trasyPetrpes píše:..... Tohle by zkrátka měl dělat systém automaticky. Teď už se dokázalo že to jde, viz. 1424, tak ještě dořešit takové případy jako milanova 4, apod.
Včera jsem měl 6 zatahující ze Spořilova do MO po trase až na Anděl, čili negativně a s vozovnou. Ale také by to mohlo v rámci nematení jet jako 6 (negativní) Anděl a vozovnu až později.
Mne dnes došlo, že je (nejen) v označování vlaků totální binec, protože dané problematiky se týká X vnitropodnikových "lejster", ve kterých se snad nedokáže (a ani nemůže) nikdo vyznat = není divu, že si občas v něčem budou odporovat. Hlavní však je, že tebou vzpomenuté "lejstro" o označování zatahujících vlaků z 24 přes Orteňák bylo moc:
1.) konkrétní (od určitého data jen v uvedeném příkladu = obdobný nesmysl jako obsah školení, že se negativní čísla nepoužívají jen při zátahu 17 a 55 do KO a 18 a 53 na PA, když kdykoliv může být odklon jiné linky - jako nyní 3 ke KO a to nyní schválně opomíjím chybný výklad příslušného závazného předpisu)
2.) úzce zaměřené (problematika označování zatahujících vlaků je řešena ve Směrnice 19-2012-01 "Doplňky a vysvětlení k provoznímu předpisu D1/2", bod 2 - Označování vlaků určených k přepravě cestujících - k §9 odst.10 D 1/2", tak vše upřesňující má být uvedeno tam a ne, že to bude obsahem hromady pod norem)