Kvůli inverzi při zatažení jsem opravdu na odborech nebyl. Používám zdravý rozum.Petrpes píše:Filip: Ty už jsi jak Milan... Ty jsi byl kvůli své orientaci na odborech? MMM jim také hlásí všechno, např. když odjede pozdě z konečné
Orientační a informační systémy
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: Orientační a informační systémy
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2235
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: Orientační a informační systémy
Filip: Ty už jsi jak Milan... Ty jsi byl kvůli své orientaci na odborech? MMM jim také hlásí všechno, např. když odjede pozdě z konečné
- Bába Foutéř
- Šťoura
- Příspěvky: 65
- Registrován: 23.1.2007 19:25
Re: Orientační a informační systémy
Ano, stížnosti organizace ROPID například na použití inverze u zatahujících vlaků do vozovny Motol nejsou zz říše bájí...9001 píše:A podstatná věc?
Šlape za to někdo po Vás? Pokud prudí jenom Milana, tak to chápu...
Re: Orientační a informační systémy
Od toho máme odbory. A naštěstí fungující odbory.9001 píše:To se mi na DP prostě líbí
Do krve se hádají o tom jestli má být nemá být inverze, ale aby řešili opravdu podstatné věci, které podstatně ovlinují řidiče to ne
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Orientační a informační systémy
To se mi na DP prostě líbí
Do krve se hádají o tom jestli má být nemá být inverze, ale aby řešili opravdu podstatné věci, které podstatně ovlinují řidiče to ne
Do krve se hádají o tom jestli má být nemá být inverze, ale aby řešili opravdu podstatné věci, které podstatně ovlinují řidiče to ne
Re: Orientační a informační systémy
Nedělej z toho zase vědu. Jsem každopádně zvědavý, jestli na školení budou pořád trvat na výkladu podle ROPIDu.
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2235
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: Orientační a informační systémy
No, tomu říkám slovo chlapa...
Re: Orientační a informační systémy
I prd velebnosti, závazné jsou samozřejmě předpisy a vnitropodnikové směrnice. To se nedá nikým zpochybnit.Petrpes píše:Ale sporťák Filip by se o tom do krve hádal, že bez inverze jedině 17,18 protože na školení...
No škoda slov, co je závazné, předpisy, směrnice, nebo co někdo povídal?
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Orientační a informační systémy
A podstatná věc?
Šlape za to někdo po Vás? Pokud prudí jenom Milana, tak to chápu...
Šlape za to někdo po Vás? Pokud prudí jenom Milana, tak to chápu...
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2235
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: Orientační a informační systémy
Ale sporťák Filip by se o tom do krve hádal, že bez inverze jedině 17,18 protože na školení...
No škoda slov, co je závazné, předpisy, směrnice, nebo co někdo povídal?
No škoda slov, co je závazné, předpisy, směrnice, nebo co někdo povídal?
- Bába Foutéř
- Šťoura
- Příspěvky: 65
- Registrován: 23.1.2007 19:25
Re: Orientační a informační systémy
Takže znovu. Už z doby stříšek na bočních papírových cedulích. Tyto se dávaly pouze tehdy, pokud vlak při cestě do vozovny opustil svou trasu, případně ji zkrátil. Za opuštění trasy se nikdy nebralo to, pokud v poslední pravidelné zastávce linky zastavím při cestě do vozovny u jiného nástupiště. Příklad? 12 do vozoven Kobylisy či Žižkov (na Palmovku prostě dojede, pouze k jinému ostrůvku), 4 do vozovny Motol (na Kotlářku dojede, ale nejede do smyčky) atp....Je to naprosto jednoduchéMM-Mikulovsky píše:Dle chybného výkladu škoního odd. právě toto nemůže platit - l.18 a 53 zatahující na PA či l. 17 a 55 zatahující do KO přece právě zastavují pro výstup v občasných = FYZICKY ZCELA JINÝCH KONEČNÝCH ZASTÁVKÁCH/NÁSTUPIŠTÍCH NEŽ PRAVIDELNĚBába Foutéř píše:............. Vždy platila a platí zásada, že za vynechání se nepovažuje, pokud vlak zastaví v zastávce stejného jména pouze u jiného nástupiště...
Zato naopak l.3 zatahující do KO či l.12 do HL JEDOU FYZICKY PŘES SVOU PRAVIDELNOU VÝSTUPNÍ ZASTÁVKU/NÁSTUPIŠTĚ a navíc za ní obsluhují další zastávky.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Orientační a informační systémy
žel 100%pravda, respektive naopak přikázalo konat chybný výklad předpisu.von Špilberk píše:............ Bohužel to není nikde napsané a naše školní odd. tomu taky svého času vůbec nepomohlo ..........
To je přesně ukázka chybného výkladu přednášeného školním odd.MF píše:Mám za to, že to tak je, ale třeba nechápu, proč někteří dávají na zatahující 12ku do HL či ŽI inverzi, když také nic nevynechala...Filip píše:Už to tu dlouho nebylo, ale platí pořád to, co se školilo ohledně inverzí ?
linky 17,18,53,55 inverzi nedávat a zbytek dávat ?
.......
Dle chybného výkladu škoního odd. právě toto nemůže platit - l.18 a 53 zatahující na PA či l. 17 a 55 zatahující do KO přece právě zastavují pro výstup v občasných = FYZICKY ZCELA JINÝCH KONEČNÝCH ZASTÁVKÁCH/NÁSTUPIŠTÍCH NEŽ PRAVIDELNĚBába Foutéř píše:............. Vždy platila a platí zásada, že za vynechání se nepovažuje, pokud vlak zastaví v zastávce stejného jména pouze u jiného nástupiště...
Zato naopak l.3 zatahující do KO či l.12 do HL JEDOU FYZICKY PŘES SVOU PRAVIDELNOU VÝSTUPNÍ ZASTÁVKU/NÁSTUPIŠTĚ a navíc za ní obsluhují další zastávky.
Kdyby s tím chtěl někdo něco udělat, tak uvedu podstatné:
D1/2, §9, odst. 5 píše:Vlak určený k pravidelné přepravě cestujících a zatahující do vozovny, musí být označen vpředu i a na všech bočních tabulkách nebo informačních elektronických panelech názvem vozovny nebo určené zastávky. To neplatí u vozidel bez elektronických informačních panelů, pokud všechny zastávky linky jsou součástí zatahovací trasy, pak postačuje označení pouze vpředu vlaku.
= jedná se o předpis "SMĚRNICE 19-2012-01 Doplňky a vysvětlení k provoznímu předpisu D1/2", který uvedenou problematiku řeší na druhé straně v bodě 2.6, kde je (narozdíl od ostatního textu) tučně napsáno "Inverzní zobrazení se používá pouze u vlaků, jejichž zatahovací trasa nevede všemi zastávkami linky."D1/2, §9, odst. 10 píše:Vnitřní normou jsou stanoveny podrobnosti o informačních prvcích pro označování vlaků dle jednotlivých typů vozů, t.j. používané informační panely či tabule s orientacemi, barva písma, podklad, uspořádání textu atd.
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2235
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: Orientační a informační systémy
A co 11 do SA, samozřejmě při bezvýlukovém stavu kdy jezdí na Spojovací
Teď když končí na Olšanech neřeším, bez inverze
Teď když končí na Olšanech neřeším, bez inverze
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Orientační a informační systémy
... a 11 do ŽI
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Orientační a informační systémy
Bohužel to není nikde napsané a naše školní odd. tomu taky svého času vůbec nepomohlo, takže s inverzí jezdí do KO jak l.17, tak i l.3 a l.12, do HL též l.12 i l.8, do MO l.4 (když jezdí), do SA l.6 atd.Bába Foutéř píše:Vždy platila a platí zásada, že za vynechání se nepovažuje, pokud vlak zastaví v zastávce stejného jména pouze u jiného nástupiště...