Hlavní nádraží a následně manipulačněvencavasek píše:Jsem zvědavý na zátahovou orientaci takového spoje. Zdá se, že by to mohlo překonat vše, co jsme tady v poslední době zmiňovali.
Orientační a informační systémy
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Petr
- Provozovatel
- Příspěvky: 2040
- Registrován: 14.11.2003 8:36
- Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
- Kontaktovat uživatele:
Re: Orientační a informační systémy
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2235
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: Orientační a informační systémy
To bych ošéfoval tak, že to bude motolské
-
- Uživatel
- Příspěvky: 263
- Registrován: 07.1.2007 15:10
Re: Orientační a informační systémy
Tomáš Novák na FB Ropid píše:Interval tramvají po Seifertově ulici směrem na Hlavní nádraží ani v noci nepřekročí 15 minut. Jediná výjimka je půlhodinové okno mezi 4:30 a 4:58, tedy v době, kdy lidé začínají jezdit do práce...
Jsem zvědavý na zátahovou orientaci takového spoje. Zdá se, že by to mohlo překonat vše, co jsme tady v poslední době zmiňovali.Ropid na FB píše:Za tento nedostatek se omlouváme a plánujeme nápravu. Nově bude spoj linky 58, který od Spojovací končí ve Vozovně Žižkov, prodloužen až na Hlavní nádraží, odkud pojede přes Masarykovo nádraží a Karlín zpět do vozovny.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 263
- Registrován: 07.1.2007 15:10
Re: Orientační a informační systémy
Tak to by se měl ukazovat i u 26, ta taky končí u nádraží.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Orientační a informační systémy
Na Staroměstské DC jsem to taky viděl.ORu píše:Mastodont na Hradčanské DC ukazuje u linky 2 přeškrtnuté S - jako short, solo a nebo S -bahn? Z centra to asi neni a 2 se ukazuje normalne.
Re: Orientační a informační systémy
A kde je tady nějakej s-báhn?
- ZXS91
- Uživatel
- Příspěvky: 1019
- Registrován: 23.3.2010 19:11
- Bydliště: 20 26 91 (nebo 7 8 N17 72 90)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Orientační a informační systémy
Jako S-Bahn. Neptej se pročORu píše:Mastodont na Hradčanské DC ukazuje u linky 2 přeškrtnuté S - jako short, solo a nebo S -bahn? Z centra to asi neni a 2 se ukazuje normalne.
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Orientační a informační systémy
Pravděpodobně neni v displeji nahráno slovní označení pro tento číselný kód konečné. Holt musí někdo ze Santusu přijet a ty Olšanský hřbitovy tam nahrát, jestli se do paměti ještě vejdou
Re: Orientační a informační systémy
Proč se na Malostranské v čekárně na displeji u linky ukazuje cíl "5515", když u ostatních linek je tam název konečné?
Foto dokumentační, foceno mobilem - lepší nemám
Foto dokumentační, foceno mobilem - lepší nemám
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1183
- Registrován: 28.8.2007 9:37
- Bydliště: hostivar-hlavni.rajce.net
- Kontaktovat uživatele:
Re: Orientační a informační systémy
to samé včera RP na lince 6 19.09 z Palmovky směr Maniny
inverzní číslo, vozovna Žižkov
a to informace o zatažení ani není v zástávkovém jízdním řádu, ve vyhledávači spojení se to najít dá...
je zajímavé, že posledně XA mělo cíl Nám. Míru a pak se to měnilo na Bruselskou
inverzní číslo, vozovna Žižkov
a to informace o zatažení ani není v zástávkovém jízdním řádu, ve vyhledávači spojení se to najít dá...
je zajímavé, že posledně XA mělo cíl Nám. Míru a pak se to měnilo na Bruselskou
-
- Uživatel
- Příspěvky: 263
- Registrován: 07.1.2007 15:10
Re: Orientační a informační systémy
Nechci to zakřiknout, ale mám podezření, že už se v tomto ohledu něco děje. Viz ta fotka 24 s inverzí a nápisem Kubánské nám. Teď už jen to vyladit k dokonalosti.
Včera jsem byl ve Vršovicích, tak jsem se na chvíli na ty 24 zatahující z Kubáně na ŽI díval a viděl:
1x bez inverze "Vozovna Žižkov"
1x bez inverze "Kubánské náměstí", na Slavii překlopení na Kobylisy
1x s inverzí, "Kubánské náměstí", po vyhlášení zastávky na Kubánském náměstí překlopení na Vozovna Žižkov (ale bylo to na T6, tedy jednalo se o jinou tram než na zmíněné fotce)
Že by si s tím tolik řidičů dobrovolně hrálo se mi zdá dost nepravděpodobné.
Včera jsem byl ve Vršovicích, tak jsem se na chvíli na ty 24 zatahující z Kubáně na ŽI díval a viděl:
1x bez inverze "Vozovna Žižkov"
1x bez inverze "Kubánské náměstí", na Slavii překlopení na Kobylisy
1x s inverzí, "Kubánské náměstí", po vyhlášení zastávky na Kubánském náměstí překlopení na Vozovna Žižkov (ale bylo to na T6, tedy jednalo se o jinou tram než na zmíněné fotce)
Že by si s tím tolik řidičů dobrovolně hrálo se mi zdá dost nepravděpodobné.
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2235
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: Orientační a informační systémy
Ty stříšky tam neměly co dělat!!!
Jedu celou trasu, mám pozitivní číslo, resp. NEdávam stříšky...
A jako bonus, ta vozovna by i na buse měla naskočit až za IPP
No hlavně že se na školení pouští filmy s ujetýma nohama, ale naučit řidiče používat Apex neumíme
Ale s tím měl problém i středoškolsky (dopravka) vzdělaný Hercík (Filip, Fkam), tak že tak...
Jedu celou trasu, mám pozitivní číslo, resp. NEdávam stříšky...
A jako bonus, ta vozovna by i na buse měla naskočit až za IPP
No hlavně že se na školení pouští filmy s ujetýma nohama, ale naučit řidiče používat Apex neumíme
Ale s tím měl problém i středoškolsky (dopravka) vzdělaný Hercík (Filip, Fkam), tak že tak...
Re: Orientační a informační systémy
vcera kolem 17.45 jsem nastoupil do cedulove 24 na palmovce s konecnou a striskami "vuz jede do vozovny zizkov". a razem jsem byl na invalidovne misto na krejcarku. nadhera
jen pro zajimavost: v berline jezdi M5, M8 a M10 na pomerne bezvyznamnou konecnou, ktera vsak lezi dve zastavky za hlavnim nadrazim. vsechny linky maji tedy 90% sve trasy konecnou "Hauptbahnhof", ktera se az tesne pred hl.n. preklopi na "Moabit, Lüneburger Str.". mne se to uplne nelibi, pripada mi to nepresne a trochu zavadejici, ale ukazuje to, ze se veci daji delat i jinak.
jen pro zajimavost: v berline jezdi M5, M8 a M10 na pomerne bezvyznamnou konecnou, ktera vsak lezi dve zastavky za hlavnim nadrazim. vsechny linky maji tedy 90% sve trasy konecnou "Hauptbahnhof", ktera se az tesne pred hl.n. preklopi na "Moabit, Lüneburger Str.". mne se to uplne nelibi, pripada mi to nepresne a trochu zavadejici, ale ukazuje to, ze se veci daji delat i jinak.
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2235
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: Orientační a informační systémy
Tak ať udělají oficiální "vychytávku", že se to bude měnit samo podle polohy v JŘ... A nebudeme nuceni vymýšlet vlastní
Též by chtělo ve větší míře aplikovat změnu cíle na transparentu v průběhu trasy, což už se prokázalo, že umíme i oficiálně...
Zrovna teď na nové 6 a 24 na ŽI z PalmoFky přes Kubáň
Ale klidně i u 11 či 14 na PA, 3 a 24 do KO, apod...
I 12 do KO by slušelo dobře na Vltavskou Nádraží Holešovice
Též by chtělo ve větší míře aplikovat změnu cíle na transparentu v průběhu trasy, což už se prokázalo, že umíme i oficiálně...
Zrovna teď na nové 6 a 24 na ŽI z PalmoFky přes Kubáň
Ale klidně i u 11 či 14 na PA, 3 a 24 do KO, apod...
I 12 do KO by slušelo dobře na Vltavskou Nádraží Holešovice
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Orientační a informační systémy
ale pak to někdo zakázal ("tamtamy" tvrdí, že důvodem je jen původ "vychytávky" u ŘT a nikoliv u vedení)!Petrpes píše:......
Ale proč jsem s tímhle začal? Nikdo mě nikdy nevolal, že se mě liší O a H...
ale já to praktikuji obdobně (jen již nikdy na opačné konečné, ale někde v úseku kratší verze linky) a také mi nikdy nikdo nevolal.
Jinak já po 9:30 jel ze dvorců DC l.21 zatahující do MO - samo, že měla číslo inverzní!