To by určitě protestovali ekologové, hygienici, důchodci a obyvatelé okolí zastávek - hluk. 11 v této podobě by se tam neměla vyskytnout vůbec nikdy. Pokud ano, tak jen v případě nehody a to stejně musí řidič hlásit per huba (Nenene, neříkejte nic o zatažení na Pankrác od Strašnic!)admirak píše:To je taky pravda, ale spíš mi šlo o to že když přijede tramvaj l. 11 do zastávky Koh-i-noor ze směru Slavia a vyhlásí před zastavením tak lidi na zastávce opravdu nevědí kam tramvaj jede. Kdyby se hlásilo vnějším reproduktorem tak by bylo možná slyšet kam se jede.
Orientační a informační systémy
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Káem
- Uživatel
- Příspěvky: 904
- Registrován: 03.11.2006 15:32
- Bydliště: 1,8,15,25,26,51,56,AE
- Kontaktovat uživatele:
9001 píše:Možná by stačila ostravská varianta. Za cenu malého čísla pod něj napsat výluka.
Přesně tak a jako zatahovací verzi bych udělal zadní transparent bez čísla linky a pouze malý text např. Vozovna Motol (pod sebou) protože je mi osobně jedno jaká linka mě z Barrandova odveze k Motolu. Lidem bych vlastně na první pohled necpal informaci, kterou normálně čekají, a tím pádem by si lidi přečetli tu co tam je psána.
- Tonda Ježek
- Uživatel
- Příspěvky: 1080
- Registrován: 30.11.2003 22:54
- Kontaktovat uživatele:
Pro autobusy to evidentně není problém (ostatně jako skoro vše, že?)Martin Šubrt píše:Ano ano MŠ zapomněl . Kdo dokáže udělat na transparentu zahnutou šipku diversión vedle čísla, je hvězda . Nebo číslo zobrazit oranžově???
Naposledy upravil(a) Tonda Ježek dne 30.7.2007 14:46, celkem upraveno 1 x.
Re: Panely a Apex
KGX 63 píše:Taky myslím, že používat se to nesmí. Já bych to udělal jako u autobusů - noční linky inverzně. Vždyť i cedule nočních linek jsou inverzní.
Ty myslíš jen ty noční - zadní, ale ono když to tak vezmeš, tak třeba taková čelní orientace z T3 je také inverzní - bílá číslice na modrém podkladu. Na KT8 je to zase obráceně - modrá číslice na bílém podkladu. Takže, kdyby nařízení platilo i na cedule a ne jen na BUSE, tak by to muselo být jako v Brně, to znamená bílá tabulka a na ní číslice.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 13.5.2004 10:56
- Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
- Kontaktovat uživatele:
Ano ano MŠ zapomněl . Kdo dokáže udělat na transparentu zahnutou šipku diversión vedle čísla, je hvězda . Nebo číslo zobrazit oranžově???9001 píše:S tím inverzním označením linky jste mě přivedli na to, na co MŠ ve svém článku zapoměl. Vozů s elektronockými panely přibývá, ale nějak se u nich neřeší označení výlukové trasy. Asi nejhorší v tomto případě jsou vozy T6,které nemají ani vnitřní teploměr a ono i když magnetetické folie jsou taky vidět pomálu. (Žižkov se s nimi od rekostrukce Ohrady neobtěžuje vůbec a Motol na nočních přejezdech a to i CELODENNÍCH taky).
Re: Panely a Apex
Taky myslím, že používat se to nesmí. Já bych to udělal jako u autobusů - noční linky inverzně. Vždyť i cedule nočních linek jsou inverzní.MF píše:Každopádně, jiný kraj - jiný mrav. Jako příklad se nabízí Ostrava, kde to mají naopak.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
S tím inverzním označením linky jste mě přivedli na to, na co MŠ ve svém článku zapoměl. Vozů s elektronockými panely přibývá, ale nějak se u nich neřeší označení výlukové trasy. Asi nejhorší v tomto případě jsou vozy T6,které nemají ani vnitřní teploměr a ono i když magnetetické folie jsou taky vidět pomálu. (Žižkov se s nimi od rekostrukce Ohrady neobtěžuje vůbec a Motol na nočních přejezdech a to i CELODENNÍCH taky).
Re: Panely a Apex
Máš-li na mysli to inverzní rozlišení, tak samozřejmě se kdysi jednalo o jeho využití. Pokud je mě známo, tak se na žádost slabozrakých cestujících, kteří jsou v nějaké "nevidomé organizaci" používá výhradně neinverzního značení linek na elektronických panelech. Prý to lépe přečtou. Každopádně, jiný kraj - jiný mrav. Jako příklad se nabízí Ostrava, kde to mají naopak.KGX 63 píše:Kdo tvrdil, že to nejde?
Používání inverze je tedy zapovězeno a teď nevím jestli to je i v D1/2 (už jsem jí dlouho nečetl a doma ji nemám abych se mrknul), ale pamatuje na to jakýsi stále platný pokyn tehdejšího DN.