Orientační a informační systémy

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odeslatod matus v 16.3.2006 16:05

Demon napsal:Na to ti tu experti bryskně odpoví, že se musí šetřit, tudíž omezovat a nikoli zřizovat !

Mozno by to slo udelat tak, ze se jednoduse pozmeni trasa 234. Od spoda od Ruske by nejela primo, ale odbocila do Srobarovy a pak Sobeslavskou nahoru do Voticke a primo krizovatkou Zelivskeho dale po sve trase. V opacnem smeru by nejela po krizovatce na Zelivskeho, ale odbocila doleva do Vinohradske a pres Hollarovo namesti a Srobarovu zase zpatky na svoji trasu. Tady by byl jenom problem zastavky Zelivkseho, ale mozna by to slo resit tim, ze by zajizdela do tram zastavky na Vinohradske.
Tato linka je uz dnes vetsinou obsluhovana NP busy, takze temer zadne zmeny az na to, ze by se obojsmerne prodlouzila trasa o cca 2minuty, takze by to chtelo nasadit 1 bus navic a to by mozna umoznilo i mirne zlepsit intervaly. Samozrejme by to chtelo propocitat. Ale kazdopadne za relativne nizkych nakladu by tak mohlo vzniknout zajimave reseni.
Uživatelský avatar
matus
Uživatel
 
Založen: 09.11.2005 15:08

Odeslatod Demon v 16.3.2006 15:29

Na to ti tu experti bryskně odpoví, že se musí šetřit, tudíž omezovat a nikoli zřizovat !
Demon
 

Odeslatod Absolut v 16.3.2006 15:05

Co třeba zavést NP Bus Šrobárovou, kterej by zajel až k nemocnici? Stačí chtít...
Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
 
Založen: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Odeslatod Demon v 16.3.2006 15:02

Ale k Vinohradské nemocnici je jedenáctka opravdu nejblíž, ničím jinym (kromě sanitky a dalších tram) se tam opravdu nedostaneš ! Dostávat se tam odspodu ze stanic busů je to opravdu trošku krkolomný, je to dál a navíc do kopce. Navíc právě barierovost Želivského mluví pro NP tramvaje na jedenáctce.
Demon
 

Odeslatod Absolut v 16.3.2006 14:53

ad Anonymní: To už nemám sílu komentovat. Sorry ale asi jste padlý na hlavu, docházková vzdálenost Vaší mladé energie je úplně jinde než docházková vzdálenost starších lidí. Karlov a Vinohradská nemocnice fakt není docházková vzdálenost pro starší a méně pohyblivé lidi. Posuzuju to podle svojí babičky, které je 83 let, je to docela čiperka, chodí bez hole, ale pomalu a schody jí dělají problémy.

Ano je mi teprve 26, možná vás zmátly fotky z 90. let, fotím a zajímám se o tramvaje od 14ti.

Neptám se na důvody proč chodit na hřbitov, jen vím, že pro mě to není.
S tím Vaším kamarádem to je mi moc líto, vím jak moc to bolí když je člověk mladý a vídáš ho pořád a najednou není. Taky už se to v mém okolí přihodilo, ale obrečel jsem to jinde a jinak. Mám k místní středoevropské tradiční víře a všemu s ní byť vzdáleně spojenému nepřekonatelně daleko. Sakra to je offtopic jestli se to adminům nebude líbit tak ať tenhle konec umažou.
Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
 
Založen: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Odeslatod syverin v 16.3.2006 14:23

Radek napsal:Hagibor už tuším nefunguje. Důvodem je restituce.

Hagibor stále ještě funguje, protože příslušný pavilon FNKV není ještě hotový. Ale nebude to dlouho trvat a původní majitel tam možná zase zřídí Židovskou nemocnici.
Uživatelský avatar
syverin
Uživatel
 
Založen: 29.11.2004 14:00
Bydliště: V noci 512

Odeslatod Návštěvník v 16.3.2006 13:59

radek31 napsal:imho by trasa Palmovka - Kobylisy byla se 14T utrpení - oblouky tam jsou ve špatném stavu a 14T má pevné podvozky
navíc na 9 bude jezdit podle jízdního řádu, tam je času dost

na druhou stranu l. 9 je docela vytížená a navíc s častou fluktuací cestujících a to jsou významné důvody, proč tam 14T nenasazovat

imho by pro 14T byla ideální l. 20
A co na 20?? Tam neni nic zajímáavýho pokud dobře vím. Popravdě řečno, mě jako cestujícího moc nezajímají nějaký oblouky. To je problém DP, já jsme zákazník a já vyslovuji přání, nemusí být vyplněno, ale lepší než dejem tomu 9 a 20. Vhodné linky pro np provoz zpočátku by byly 3, 10, 11, 24. Plus jedna ze čtveřice 1, 8, 22, 26
Návštěvník
 

Odeslatod Radek v 16.3.2006 13:48

Hagibor už tuším nefunguje. Důvodem je restituce.
Uživatelský avatar
Radek
Uživatel
 
Založen: 19.7.2004 9:00
Bydliště: Tento vlak tam končí

Odeslatod radek31 v 16.3.2006 13:41

Anonymous napsal:táži se nebyla by místo devítky lepší linka 10?? Obsloužila by I.P. Pavlova, Kalrovo náměstí, Vinohradskou nemocnic, Bulovku navíc by všechny nízké tramvaje nejely pouze přes Václavák (3, 9?, 24).
imho by trasa Palmovka - Kobylisy byla se 14T utrpení - oblouky tam jsou ve špatném stavu a 14T má pevné podvozky
navíc na 9 bude jezdit podle jízdního řádu, tam je času dost

na druhou stranu l. 9 je docela vytížená a navíc s častou fluktuací cestujících a to jsou významné důvody, proč tam 14T nenasazovat

imho by pro 14T byla ideální l. 20
radek31
Moderátor
 
Založen: 02.7.2004 15:41
Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského

Odeslatod infected.bass v 16.3.2006 13:22

Pokud 26, no tak to už půjdete s námi nožkama napřed... Myslel jsem že o něco více. A teďka vážně. Všichni víme jak pokusy na 11 s ertéčkama dopadly že, ale faktem je, že 11 obsluhuje Vinohradskou nemocnic, Hagibor (dětská nemocnice), polikliniku Vinohrady a z Bruselské je v docházkové vzdálenosti rozsáhlý areál Karlov, ale to by spíše chtělo prodloužit 291 až k zastávce tramvaje l. 11, takhle mi to přijde dost daleko čiže celekem naprd. A co se týče hřbitovů tvrdíte, že není třeba tam chodit. Mě se zabil před 3 roky spoluhráč v Rakousku v autě a skutečně s pár klukama z klubu zajdeme jednou za půl roku položit kytičku a zavzpomínat. Proč to píšu se asi ptáte, starší lidé chodí častěji a to většinou protože zůstali sami, a teďka si vemte velikost hřbitovů na Olšanech a Vinohradech, já vím, že to asi neni bhodný příklad, ale minimálně ty nemocnice ano, takže jsem proto, aby na 11 byly časek třeba každá 2. np vůz. Admin Petr mi sdělil, že další Škodovka asi půjde na 9 z důvodů bytů pro postižené na Řepích, to je velice rozumné, ale táži se nebyla by místo devítky lepší linka 10?? Obsloužila by I.P. Pavlova, Kalrovo náměstí, Vinohradskou nemocnic, Bulovku navíc by všechny nízké tramvaje nejely pouze přes Václavák (3, 9?, 24).
infected.bass
 

Odeslatod Absolut v 16.3.2006 12:56

Nevím jestli to pamatujete, ale snahy o NP tramvaje na d-11 byly již v roce 1997... mn o a co se týče Vašich poznámek, tak netuším, zda to mám chápat jako že jsem mladej fracek nebo naopak starej vocas, ale vězte, že je mi teprv 26.

A opravdu si myslím, že chodit na hřbitov netřeba. Naopak k lékaři ano, ale tam mi prosím vysvětlete, co vymetá d-11 za nemocnice. Mě opravdu nic nenapadá, akorát u vinohradské tržnice jsem míval zubaře a na Bruselské mám očařku. Vlastně jo, na Bruselské je taky gynda, hned u zastávky, tak to jo.

Mimoto, až mojí generaci bude 50-60-70, tak největší hustota starých a nemocných lidí nebude Vinohrady-Žižkov, ale naopak sídliště a satelitní městečka. Ty už dříve.

Většina Pražských nemocnic je obsloužena autobusy nebo vůbec ničím.

Třeba Vinohradská nemocnice je v tomhle ohledu úplně na prd, pro statistiky je sice v docházkové vzdálenost metra A Želivského, ale stanice Želivského i nejbližší Flora jsou bariérové a nadlouho zabité... spodní vlezy jsou u a-234, ovšem musí se od nich dost do kopce. Vinohradská nemocnice je podle mě zralá na minibus, když už lokality kolem Karláku a Karlova (ty jste doufám za dostupné z d-11 nemyslel).

FN Motol a Homolka - zase jenom autobusy, naštěstí dobře, ale třeba a-167 je směrována na metpo Anděl, které není a nebude s výtahem, protože penízky investora Zlatého anděla byly cennější než mobilita osob se sníženou pohyblivostí. Vyložte si to jak chcete. Ale to se vyřeší m-A, který pojede aspoň na Muzeum a do Strašnic.

Bonbónek na konec - Thomayerka, IKEM a tak podobně - to je opravdu brutus - tuny busů na bariérový Kačerov. Ale pro spádovou oblast Prahy 4 zajištěné dobře, to musím hodnotit kladně.
Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
 
Založen: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Odeslatod infected.bass v 16.3.2006 12:33

Absolut napsal:To je možné. Teď si dělám naděje, že jestli se toho dožiju, tak nebudu lítat po hřbitovech, ale ty slevy v kauflandech nemůžu vyloučit.

Jenže spíš si myslím, že až naše generace bude ve věku 70+ tak bude internet tak pružný, že budeme dále v kontaktu se svými zájmy - pokudovšem hůře vidící mezi námi do té doby neoslepnou.

Yvonu bez dovolení negalantně hážu se sebou do jednoho generačního pytle
No tady jde o to, že Vy půjdete do důchodu tak v 70 no a nás vynesou už nohama napřed. Ale fakt nevim co se smějete budete úplně stejní a přes internet na hřbitov nedojdeš a nota bene ani k lékaři... :lol: A proto bych na 11 ještě dal nízký tramvaje... když už to vymetá po trase jenom nemocnice a krchovy.
infected.bass
 

Odeslatod Absolut v 16.3.2006 12:22

To je možné. Teď si dělám naděje, že jestli se toho dožiju, tak nebudu lítat po hřbitovech, ale ty slevy v kauflandech nemůžu vyloučit.

Jenže spíš si myslím, že až naše generace bude ve věku 70+ tak bude internet tak pružný, že budeme dále v kontaktu se svými zájmy - pokudovšem hůře vidící mezi námi do té doby neoslepnou.

Yvonu bez dovolení negalantně hážu se sebou do jednoho generačního pytle
Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
 
Založen: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Odeslatod infected.bass v 16.3.2006 11:11

Yvona napsal:To s Tebou plně souhlasím. 19tka je něco podobného-hřbitovní expres.
Oba se smějete,ale pokud se toho dožijete budete stejní...
infected.bass
 

Odeslatod Yvona v 16.3.2006 11:08

Pepa napsal:11 je takový důchodníčkový expres zvlášť když v Kauflandu zlevní máslo a vajíčka o 50h než jinde :lol:


To s Tebou plně souhlasím. 19tka je něco podobného-hřbitovní expres.
Yvona
 

PředchozíDalší

Zpět na Tramvajové vozy

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků

cron