Moderátor: TRAM-FÓRUM
A co si vyřešíš když tam dáš digitální transparent. Není vidět nahoře nebude ani dole!!Tak teda podle mého v klidu stačí počkat až tramvaj dojede do zastávky. Problém je ale v tom asi že K-M rád čeká na štrosu vždy na rohu křižovatky aby stihnul bud linku od vltavské a nebo od výstaviště. To pak věřím, že není na transparent vidět. Já minule fotil v chotkáčích a chtěl jsem se kouknout jestli už jede tramvaj, na kterou čekám a když jela na mostě u Národního divadla tak jsem to také nepřečetl. A ted trošku vážně. Máte pravdu, že když je takové slunce jako dnes tak se to leskne a není to vidět. Ale v zimě a večer je to vidět teda suprově. To mě víc vadí staré digi transparenty vozů T6.8750 napsal:Jenže tady se jedná o pozorování zdálky. A tam ti přístroj pro slepce nepomůže. Můj návrh: Mezi světlomety vepředu i vzadu dát obrovský čtvercový (klidně i digitální) transparent s číslem linky. I když designově by to možná působilo příšerně...
Jenže tady se jedná o pozorování zdálky. A tam ti přístroj pro slepce nepomůže. Můj návrh: Mezi světlomety vepředu i vzadu dát obrovský čtvercový (klidně i digitální) transparent s číslem linky. I když designově by to možná působilo příšerně...jara napsal:Ale pokud dobře vím a někdo opravdu špatně vidí tak má možnost si zažádat o tekovej ten přístroj kdy ti to řekne co to je za linku. A tak si myslím, že to není zase žádnej problém.
Máš pravdu že se to občas ze sluníčka leskne. A nedá se to přečíst. Já jsem mládě tak zatím vidím dobře. Ale pokud dobře vím a někdo opravdu špatně vidí tak má možnost si zažádat o tekovej ten přístroj kdy ti to řekne co to je za linku. A tak si myslím, že to není zase žádnej problém.K-M napsal:Trošku jinam: Jsem slepej nebo chci moc? Mám pocit, že horní vnější orientace - displeje na T3RP jsou čitelné podstatně hůř, než obyčejná zasunovací cedule s číslem, zejména díky sklu, které je přes.
Poznávám to na Strossu, kdy od lékárny nepoznám, co přijíždí od Výstaviště ještě ani když už to je na konci ostrůvku. Ověřil jsem si , jaký jsem šotouš, protože dřív jsem poznával 14 a 12 od 17 i díky tomu, co na nich jezdilo, ale teď se musím orientovat jen podle čísla a tak denně dobíhám špatnou tramvaj. Nechce se mi napsat, že je to další z řady zhoršení pro cestující daných modernizací tramvají, při které DP myslel jen na sebe, ale rychle k tomu spěju.... kdy vy rozeznáte z denního světla jestli přijíždí 12,14,17?
Ale má... STačí upravit rychlost přehrávání - Když začaly vozy KT8D5 využívat apex, bylo hlášení v jiné intonaci a rychlosti, než později a dnes. A přitom je stále ten samý zdrojový soubor - jen v jiné kompresi, rychlosti apod. Ostatně poslechněte si to sami , v souboru je v úvodu hlášení v původní podobě, následuje podoba inovovaná....MOp napsal:ze je to pocitaci to nepopiram, ale ta intonace jako pro "retardovane" s tim nema nic spolecneho..
MOp napsal:Jedno se novemu hlaseni uprit neda. Zlepsila se hlaska "Linka je z duvodu vyluky vedena odklonem ... ", kdy se jiz ten slepenec podarilo lepe nahradit, zato pokracovani " .. a dále po své trase.." je opet neumerne protahle.
Tita napsal:Všechny vozy(vesměs B731/B732) byly v celkem dobrém stavu(),hlásili zastávky(
![]()
) a měli vnitřní BUSE(
![]()
![]()
).Akorát se jako vždy pomalu zavírali dveře
radek31 napsal:v Apexu je nyní nově nastavování hlasitosti vysílačky - v podmenu Hlásič (to je logické) je to označeno jako RCA (což nechápu) - dříve na tom místě bylo pouze zbytečné Esc
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků