1.) Vyjímečně pokud by se 9001 "snížil" a "socku" využil, tak by byl 1., kdo by v případě nenavázání dle JŘ l.3 na l.17 od vzdálenější konečné psal stížnost na:Filip píše:Důrazně se musím zastat kolegy MMM a 9001 by byl první, co by řval, proč tam ta tramvaj stojí tak nesmyslně dlouho v zastávce Březiněveská DC (pokud by se chtěl dostat před 17).
Dispečink moc dobře zná taková místa, i např. Kubáň a přijde mi nedůstojné ptát se řidiče, proč jede pozdě o 70sekund, když moc dobře ví, že je tam SSZ a prostě to nevychází.
.........
a) řidiče l.17, že úmyslně se "flákal", aby cestující nestihli návazný spoj l.3 jedoucí směrem Palmovka
b) řidiče l.3, že ůmyslně spěchal, aby ujel cestujícím z l.17 směřujícím od vzdálenější konečné směrem na Palmovku
2.) Dispečink viditelně spoustu věcí z provozu neví, a proto se mu zdá zcela důstojné ptát na zcela logické věci.
BINGÓ/ uhodil jsi hřebíček na hlacičku - já byl tehdy opovážlivý a dovolil jsem si svůj pozdní odjezd "svézt" na tvůrce JŘ (respektive časovou kolizy s reálným odjezdem l.17 - se započítaným jejím minutovým zpožděním mezi Obratištěm Voz.Ko a Březiněveská DC) a to se přece neděláFilip píše:....... volat budu až nad 3 minuty. Ale volat kvůli minutě ? Ať si to dispečeři vyřídí s tvůrci jízdních řádů, proč večer musí být 3 a 17 na cca stejný čas DC v Březiněveské a netahají do toho řidiče. ......
S tím, že PDT argumentoval, že viděl dění pomocí záběru kamery (dle mých informací od OO se jedná o kameru na VO mezi protisměrnými zastávkami Březiněveská / nad vjezdem BUS do obratiště /výjezdem TRAM z obratiště s tím, že proti odkazu a mnou vždy pozorovaném stavu byla otočena na zastávku ZC), díky němuž viděl VJEZD TRAM (17 i 3) do křižovatky mezi protisměrnými zastávkami Březiněveská a potažmo za následující zastávky DC, načemž se jim nelíbila prodleva cca 90s mezi průjezdem l.17 a mé následující l.3 - nikdo ovšem neřešil jestli:
a) l.17 stála v zastávce 15s či 3x tolik
b) z nějakého důvodu nemusela zastavit l.17 čelem před označníkem zastávky (čímž čidlo v něm mohlo zaznamenat její odjezd i 2 minuty před mou l.3)
c) l.17 do svého průjezdu SSZ za zastávkou DC neblokovala ROV v prostoru zastávky (např. pro pohodlný výhled řidiče na tzv. čočky umístěné na výložníku zastavil TRAMN zádí stále stojící v obvodech) = znemožňovala po svém odstanicování vjezd mé l.3 do dotyčné zastávky a tím (při mém dodržení zákona o provozu na PK) i do jí těsně předcházející křižovatky PK
d) nejela Klapkovou ul. vozidla ZC, jímž jsem (pro mé dodržení zákona o provozu na PK) "původně" dával přednost, ale ona nakonec zastavila před křižovatkou (= záběrem kamery otočené na zastávku ZC za křižovatkou), aby mne tzv. pustila
PS: Doplňuji, že ve výsledku jsem za daný pozdní odjezd nebyl nijak potrestán - díky mému členství v OO, která můj daný spor s PDT "vyžehlila", ale žel stylem odkazu na nedorozumění (dával jsem přednost na předchozí křižovatce = za koncovým námezníkem mezi dvěma předjízdnými/odstavnými kolejemi) místo, aby požadovala prokazatelné vyvrácení výše uvedených možností.