Orientační a informační systémy
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- willyjeff
- Uživatel
- Příspěvky: 1761
- Registrován: 30.11.2004 16:11
- Bydliště: Trollhättan (a když se probudim, tak Praha)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Orientační a informační systémy
Tak na to, že jde o jednu trať s jednoduchým rozvětvením u předposlední zastávky, byl vytvořen velmi krásně přehledný jízdní řád, ve kterém se každý orientuje. Bravissimo!
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2235
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: Orientační a informační systémy
Odbory budou stát na konečné před zátahem klidně 30 min., vždyť je to placené.
K tomu předjíždění na Hostivaři/Barrandově:
• Barrandov málo kolejí
• Hostík by šel, ale nezapomeňte na BP, kdyby jste mu sebrali konec na Hostíku a nemá ho ani na předchozí Šárce, nemusí to vyjít...
Je toho dost, co musí konstruktér JŘ respektovat
K tomu předjíždění na Hostivaři/Barrandově:
• Barrandov málo kolejí
• Hostík by šel, ale nezapomeňte na BP, kdyby jste mu sebrali konec na Hostíku a nemá ho ani na předchozí Šárce, nemusí to vyjít...
Je toho dost, co musí konstruktér JŘ respektovat
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Orientační a informační systémy
Opravdu?Karosák píše: Co to ma spolecnyho s odborama, dyk je to kazdymu jedno co tam zada. Myslim, ze zatahovani pres Sarku by vzbudilo daleko vetsi odpor.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Orientační a informační systémy
Co to ma spolecnyho s odborama, dyk je to kazdymu jedno co tam zada. Myslim, ze zatahovani pres Sarku by vzbudilo daleko vetsi odpor.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2861
- Registrován: 10.10.2007 13:22
Re: Orientační a informační systémy
A odbory si postaví hlavu, protože chtěj kolegové ukazovat "že jedou domu"Karosák píše:REDi by meli jasne a ROPID by si to mohl uverejnit ve sve inforubrice v Metru jako zlepseni informovani cestujicich
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Orientační a informační systémy
Pardon, ale zajizdeni na Sarku jen z duvodu oznaceni vlaku, ktery pulka lidi ignorije mi prijde fakt stupidni sotousarna ala ROPID. Km navic, cas navic, organizacni zmatek (vychytatelny, kdyby nebylo jineho zbyti). Tudy ne pratele. Obecma bych vsak ten zmatek v orientaci resil poznamkou ve VJR. Proste vse v pozitivu a byla-li by u nejake jizdu vyzadovana inverze, pak na zacatek sloupecku/vedle cisla kodu hlasice zvolil symbol, treba % a dole poznamku: Jizda s imverznim zobrazenim orientace 10xx. REDi by meli jasne a ROPID by si to mohl uverejnit ve sve inforubrice v Metru jako zlepseni informovani cestujicich
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3140
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Re: Orientační a informační systémy
A co takhle kdyby ta 26 tu nezatahující 26 předjela už na Hostivaři (případně 20 na Burranově), ta nezatahující by tak měla delší pauzu a na Šárce by pak ta zatahující jen chvíli počkala za tou předchozí, mezitím by řidič mohl změnit orientace, vyhodit zbytek lidí, připravit obecně vůz na zatažení a pak už jen manipulačně zmizet... A vůz co by jel za ním by tam hold nestál 20 minut, ale jen nutných 5.
Není o hledání důvodů, ale způsobů ...
Není o hledání důvodů, ale způsobů ...
Re: Orientační a informační systémy
Navíc se to do smyčky ani nevejde. A to se tam ještě nepletou vyjíždějící noční vlaky.gabuliatko píše:A kdo to stání na konečné mezi pravidelnými vlaky před zatažením zaplatí (viděl bych to na prodloužení směny o 20 minut)?Jakub píše:K té 20 a 26 (případně 2) do Vokovic. Ono by možná bylo úplně nejjednodušší, kdyby se z těchto dotčených linek zatahovalo jen ve směru od Šárky, těch pár minut a pár set metrů navíc by snad nikoho nezabilo a bylo by to hned přehlednější.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2861
- Registrován: 10.10.2007 13:22
Re: Orientační a informační systémy
A kdo to stání na konečné mezi pravidelnými vlaky před zatažením zaplatí (viděl bych to na prodloužení směny o 20 minut)?Jakub píše:K té 20 a 26 (případně 2) do Vokovic. Ono by možná bylo úplně nejjednodušší, kdyby se z těchto dotčených linek zatahovalo jen ve směru od Šárky, těch pár minut a pár set metrů navíc by snad nikoho nezabilo a bylo by to hned přehlednější.
- Jakub
- Uživatel
- Příspěvky: 480
- Registrován: 22.12.2007 23:43
- Bydliště: Jedno z posledních nádraží, kde jsou komplet mechanická návěstidla.
Re: Orientační a informační systémy
K té 20 a 26 (případně 2) do Vokovic. Ono by možná bylo úplně nejjednodušší, kdyby se z těchto dotčených linek zatahovalo jen ve směru od Šárky, těch pár minut a pár set metrů navíc by snad nikoho nezabilo a bylo by to hned přehlednější.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 13.5.2004 10:56
- Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Orientační a informační systémy
Já ještě třeba nerozumím, proč je inverzní 8 na Vozovnu Hloubětín? Jako kvůli těm 100 metrům do zastávky na znamení, kam určitě jedou davy? Úplně zbytečně to lidi v centru mate. Je přeci fuk, jestli na Starém Hloubětíně vystupuju vpravo nebo vlevo... A včera mě zaujala i RP na 26, která měla Vozovna Vokovice. Zaujalo mě to proto, že se nějaká paní ptala, kam že to jede, když to nejede do Šárky? K vozovně jezdí zlomek lidí a do Šárky taky, ale pro většinu nápis Divoká Šárka znamaná, že to jede správně. Popravdě bych v tomto případě nejraději měl v centru napsáno Divoká Šárka a až na Vítězném náměstí bych to překlopil na Vozovnu Vokovice... Jenže to by byl dle Ropidu v centru nesprávně označený vlak... Stejně ta 20 z Barrandova, možná bych tam Šárku nechal celou cestu a od Kulaťáku jen hlásil... U té 16 třeba Lehovec a před Palmovkou teprve překlopit na vozovnu...
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2235
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: Orientační a informační systémy
Tak taková 16 Vozovna Hloubětín ZC už si také říká o pozitivní číslo, než plašit lidi přes celé město
No a v opačném směru se přeci jednou dobou brala jako celá trasa ta základní, na Kotlářku a i na té infomapě bylo vyznačeno pozitivní zátah.
Natož 20 Vozovna Vokovice z Barrandova, apod. To bych jel pozitivně i já.
U té 5 to samozřejmě byl někdo nechápavej
No a v opačném směru se přeci jednou dobou brala jako celá trasa ta základní, na Kotlářku a i na té infomapě bylo vyznačeno pozitivní zátah.
Natož 20 Vozovna Vokovice z Barrandova, apod. To bych jel pozitivně i já.
U té 5 to samozřejmě byl někdo nechápavej
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Orientační a informační systémy
No už jsem 2x potkal i borce s negativní [18] > PA.
Asi další téma školení i s obrázky, ale komu není rady...tuhle jsem vystřídal soupravu RP, vzadu puštěné topení na 1/3, zářivky natvrdo přepnuté vpravo, někdy minulý týden jezdila na 22 celou polonoc souprava se zhaslými pozičkami i transparenty, svítil jen potkávačkami a vevnitř zářivkami, včera zase někdo přede mnou odjížděl z Hostíku se SUchoji a vzadu neměl rozsvícené pozičky, o soupravách svítících si na nemluvě. Dobře, něco může být závada a stane se i v lepších rodinách, ale kolegové...
Vzorek > Jsme v ÚDu, on přes vnější zatahuje 5>Voz. SA. Povidám, proč nemá [5]>Voz. SA? On na to, že se přece dává, když sjíždíme z trasy. Řikám no však jo, vždyť nejdeš až na Podbábu. No jo, ale nejedu nikde jinam, jedu přece pořád po trase a pak jen zmizím.
Nevím co je na sdělení ...pokud neprojíždíte všemi zastávkami pravidelné trasy...nepochopitelné, ale on se člověk kolikrát dozví věci
Asi další téma školení i s obrázky, ale komu není rady...tuhle jsem vystřídal soupravu RP, vzadu puštěné topení na 1/3, zářivky natvrdo přepnuté vpravo, někdy minulý týden jezdila na 22 celou polonoc souprava se zhaslými pozičkami i transparenty, svítil jen potkávačkami a vevnitř zářivkami, včera zase někdo přede mnou odjížděl z Hostíku se SUchoji a vzadu neměl rozsvícené pozičky, o soupravách svítících si na nemluvě. Dobře, něco může být závada a stane se i v lepších rodinách, ale kolegové...
Vzorek > Jsme v ÚDu, on přes vnější zatahuje 5>Voz. SA. Povidám, proč nemá [5]>Voz. SA? On na to, že se přece dává, když sjíždíme z trasy. Řikám no však jo, vždyť nejdeš až na Podbábu. No jo, ale nejedu nikde jinam, jedu přece pořád po trase a pak jen zmizím.
Nevím co je na sdělení ...pokud neprojíždíte všemi zastávkami pravidelné trasy...nepochopitelné, ale on se člověk kolikrát dozví věci
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Orientační a informační systémy
petrpes: to máš pravdu, ale jde o to:
1.) dle předpisu - "doplňky a vysvětlení D1/2...", bez negativního čísla mají jet všechny vlaky,které při zátahu všechny projedou (jmenovitě) všechny zastávky na pravidelné trase
2.) i jen chybný výklad "školního" (dlouhou dobu opakovaně přednášený) říkal tuto nejminimálnější výjimku "bez negativního čísla zatahují linky, kterým u příslušné vozovny končí pravidelná trasa = PA 18 a 53 a KO 17 a 55" = když u KO místo 17 končí 3, tak se to logicky vztahuje i na ní, byť příslušné složky dlouhou dobu (několik měsíců) nebyly schopny upravit naprogramování zátahových kódů l.3 do KO = na čelní orientaci (proti praxi na l.17) zůstalo v negativu slovo "vozovna"
3.) některé KO kolegy ovšem ani "netrkne" , že slovo "vozovna" nemají při zátahovém kódu v negativu a jsou schopní jej zkombinovat s negativním číslem, což je do nebe volající !
1.) dle předpisu - "doplňky a vysvětlení D1/2...", bez negativního čísla mají jet všechny vlaky,které při zátahu všechny projedou (jmenovitě) všechny zastávky na pravidelné trase
2.) i jen chybný výklad "školního" (dlouhou dobu opakovaně přednášený) říkal tuto nejminimálnější výjimku "bez negativního čísla zatahují linky, kterým u příslušné vozovny končí pravidelná trasa = PA 18 a 53 a KO 17 a 55" = když u KO místo 17 končí 3, tak se to logicky vztahuje i na ní, byť příslušné složky dlouhou dobu (několik měsíců) nebyly schopny upravit naprogramování zátahových kódů l.3 do KO = na čelní orientaci (proti praxi na l.17) zůstalo v negativu slovo "vozovna"
3.) některé KO kolegy ovšem ani "netrkne" , že slovo "vozovna" nemají při zátahovém kódu v negativu a jsou schopní jej zkombinovat s negativním číslem, což je do nebe volající !