Stránka 193 z 196

Re: 14T

Napsal: 20.4.2006 13:12
od 6432
Vulture píše:Nevíte, proč u 9111 se zobrazují zastávky Lokomotivka a Harfa, kdežto hlásí Sazka Arena a Nádraží Libeň.
Řidič zaspal o stanici... :lol: , ale to je v busech taky. Akorát v metru se mi to ještě nestalo.

14T

Napsal: 18.4.2006 15:05
od Vulture
Nevíte, proč u 9111 se zobrazují zastávky Lokomotivka a Harfa, kdežto hlásí Sazka Arena a Nádraží Libeň.

Napsal: 17.4.2006 22:54
od Fořtík
9001 píše:No to už by těm dobíhajícím moc nepomohlo. :wink:
Koukáš na to od špatného konce. Ale v konkrétní, Proxym uvedené - KONKRÉTNÍ - situaci se mýlíš. Neboť pokud by toto hlášení bylo součástí hlášení zástávky Na Knížecí, měli by takoví cestující spoustu času na to, aby vystoupili buď zde a nebo na Plzeňce.

Napsal: 17.4.2006 22:50
od 9001
Fořtík píše:Vím, že je to povzdech do prázdna, ale líbil by se mi systém, který dlouho funguje u metra a nyní se začal objevovat na některých autobusových linkách. Vezměme například autobusovou linku 148, která mi jezdí za humny - autobusy končí na dvou konečných - na Kavčích horách a na Budějovické. Je to tak půl roku zpět, co se ve spojích jezdících ve zkrácené trase začalo objevovat hlášení známé do té doby především z metra: UPOZORŇUJEME CESTUJÍCÍ, ŽE TENTO AUTOBUS KONČÍ JÍZDU V ZASTÁVCE KAVČÍ HORY. Když jsem to slyšel poprvé, byl jsem docela překvapený. I u tramvají by se toto dalo využít. U linek 7 a 20. Kde je problém, všichni vědí... :roll:
No to už by těm dobíhajícím moc nepomohlo. :wink:

Napsal: 17.4.2006 22:17
od Fořtík
Proxy píše:Každý den je možno v sedle u Anděla pozorovat lidi, kteří ač směřují na Barrandov, jak dobíhají d-20.
Z:idea:
Vím, že je to povzdech do prázdna, ale líbil by se mi systém, který dlouho funguje u metra a nyní se začal objevovat na některých autobusových linkách. Vezměme například autobusovou linku 148, která mi jezdí za humny - autobusy končí na dvou konečných - na Kavčích horách a na Budějovické. Je to tak půl roku zpět, co se ve spojích jezdících ve zkrácené trase začalo objevovat hlášení známé do té doby především z metra: UPOZORŇUJEME CESTUJÍCÍ, ŽE TENTO AUTOBUS KONČÍ JÍZDU V ZASTÁVCE KAVČÍ HORY. Když jsem to slyšel poprvé, byl jsem docela překvapený. I u tramvají by se toto dalo využít. U linek 7 a 20. Kde je problém, všichni vědí... :roll:

Napsal: 17.4.2006 18:04
od Tita
Tak jsem jel včera 2x linkou 22.To by nebylo nic tak zvláštního.Ale objevil jsem jeden kladné i jeden záporný prvek co se týče informačních systémů.

Nejprve ten kladný 8-) :Nejprve jsem vystupoval na Práv.fakultě a v protijedoucím směru projížděla souprava pro mě neznámého ev.č.,která informovala co se týče trvající výluky i cestující,kteří tramvaj sledovali zezadu způsobem,že zadní číslo bylo překryto tabulí,která bývá normálně v bočním okně.Zajímalo by mě,jestli to není proti předpisům a také jestli v soupravě nescházela jedna tato tabule,čili jestli má souprava tyto tabulky "přidělené",nebo jestli si je švec může někde ve vozovně uzmout.

A teď ten záporný: :cry: Po následné procházce jsem se vracel ze stanice Pražský hrad d.c.Přijela právě zatahující souprava do Strašidelnic.Řidič ale o tomto kroku informoval pouze tak,že za přední sklo dal všechny cedule z nápisem "Vlak jede do vozovny Strašnice".Čili žádné cedule v salonu pro kaštany.

Re: Nové hlášení

Napsal: 27.3.2006 22:27
od Tonda Ježek
Proxy píše:Tak mne dnes napadlo, jestli by nebylo špatné namluvit do tramvají a autobusů následující hlášení:
"Vážení cestující, omlouváme se za náhle použití brzdy zaviněnou bezohledností ostatních účastníků silničního provozu. Případná zranění nahlaste řidiči. Děkujeme za pochopení"
:-({|=
No jo, ale to by se skoro nic jinýho nehlásilo, ani zastávky :wink:

Nové hlášení

Napsal: 27.3.2006 21:45
od Proxy
Tak mne dnes napadlo, jestli by nebylo špatné namluvit do tramvají a autobusů následující hlášení:
"Vážení cestující, omlouváme se za náhle použití brzdy zaviněnou bezohledností ostatních účastníků silničního provozu. Případná zranění nahlaste řidiči. Děkujeme za pochopení"
:-({|=

Napsal: 16.3.2006 16:05
od matus
Demon píše:Na to ti tu experti bryskně odpoví, že se musí šetřit, tudíž omezovat a nikoli zřizovat !
Mozno by to slo udelat tak, ze se jednoduse pozmeni trasa 234. Od spoda od Ruske by nejela primo, ale odbocila do Srobarovy a pak Sobeslavskou nahoru do Voticke a primo krizovatkou Zelivskeho dale po sve trase. V opacnem smeru by nejela po krizovatce na Zelivskeho, ale odbocila doleva do Vinohradske a pres Hollarovo namesti a Srobarovu zase zpatky na svoji trasu. Tady by byl jenom problem zastavky Zelivkseho, ale mozna by to slo resit tim, ze by zajizdela do tram zastavky na Vinohradske.
Tato linka je uz dnes vetsinou obsluhovana NP busy, takze temer zadne zmeny az na to, ze by se obojsmerne prodlouzila trasa o cca 2minuty, takze by to chtelo nasadit 1 bus navic a to by mozna umoznilo i mirne zlepsit intervaly. Samozrejme by to chtelo propocitat. Ale kazdopadne za relativne nizkych nakladu by tak mohlo vzniknout zajimave reseni.

Napsal: 16.3.2006 15:29
od Demon
Na to ti tu experti bryskně odpoví, že se musí šetřit, tudíž omezovat a nikoli zřizovat !

Napsal: 16.3.2006 15:05
od Absolut
Co třeba zavést NP Bus Šrobárovou, kterej by zajel až k nemocnici? Stačí chtít...

Napsal: 16.3.2006 15:02
od Demon
Ale k Vinohradské nemocnici je jedenáctka opravdu nejblíž, ničím jinym (kromě sanitky a dalších tram) se tam opravdu nedostaneš ! Dostávat se tam odspodu ze stanic busů je to opravdu trošku krkolomný, je to dál a navíc do kopce. Navíc právě barierovost Želivského mluví pro NP tramvaje na jedenáctce.

Napsal: 16.3.2006 14:53
od Absolut
ad Anonymní: To už nemám sílu komentovat. Sorry ale asi jste padlý na hlavu, docházková vzdálenost Vaší mladé energie je úplně jinde než docházková vzdálenost starších lidí. Karlov a Vinohradská nemocnice fakt není docházková vzdálenost pro starší a méně pohyblivé lidi. Posuzuju to podle svojí babičky, které je 83 let, je to docela čiperka, chodí bez hole, ale pomalu a schody jí dělají problémy.

Ano je mi teprve 26, možná vás zmátly fotky z 90. let, fotím a zajímám se o tramvaje od 14ti.

Neptám se na důvody proč chodit na hřbitov, jen vím, že pro mě to není.
S tím Vaším kamarádem to je mi moc líto, vím jak moc to bolí když je člověk mladý a vídáš ho pořád a najednou není. Taky už se to v mém okolí přihodilo, ale obrečel jsem to jinde a jinak. Mám k místní středoevropské tradiční víře a všemu s ní byť vzdáleně spojenému nepřekonatelně daleko. Sakra to je offtopic jestli se to adminům nebude líbit tak ať tenhle konec umažou.

Napsal: 16.3.2006 14:23
od syverin
Radek píše:Hagibor už tuším nefunguje. Důvodem je restituce.
Hagibor stále ještě funguje, protože příslušný pavilon FNKV není ještě hotový. Ale nebude to dlouho trvat a původní majitel tam možná zase zřídí Židovskou nemocnici.

Napsal: 16.3.2006 13:59
od Návštěvník
radek31 píše:imho by trasa Palmovka - Kobylisy byla se 14T utrpení - oblouky tam jsou ve špatném stavu a 14T má pevné podvozky
navíc na 9 bude jezdit podle jízdního řádu, tam je času dost

na druhou stranu l. 9 je docela vytížená a navíc s častou fluktuací cestujících a to jsou významné důvody, proč tam 14T nenasazovat

imho by pro 14T byla ideální l. 20
A co na 20?? Tam neni nic zajímáavýho pokud dobře vím. Popravdě řečno, mě jako cestujícího moc nezajímají nějaký oblouky. To je problém DP, já jsme zákazník a já vyslovuji přání, nemusí být vyplněno, ale lepší než dejem tomu 9 a 20. Vhodné linky pro np provoz zpočátku by byly 3, 10, 11, 24. Plus jedna ze čtveřice 1, 8, 22, 26