Stránka 24 z 196

Re: Orientační a informační systémy

Napsal: 27.7.2015 8:54
od Bába Foutéř
kruťák píše:
MF píše:zatahující 12ku do HL či ŽI inverzi, když také nic nevynechala...
Ač také souhlasím, že je to blbost, tak čistě technicky vynechala. A sice Palmovku na Žertvách :wink:
Vždy platila a platí zásada, že za vynechání se nepovažuje, pokud vlak zastaví v zastávce stejného jména pouze u jiného nástupiště...

Re: Orientační a informační systémy

Napsal: 27.7.2015 5:24
od kruťák
MF píše:zatahující 12ku do HL či ŽI inverzi, když také nic nevynechala...
Ač také souhlasím, že je to blbost, tak čistě technicky vynechala. A sice Palmovku na Žertvách :wink:

Re: Orientační a informační systémy

Napsal: 27.7.2015 4:12
od MF
Filip píše:Už to tu dlouho nebylo, ale platí pořád to, co se školilo ohledně inverzí ?
linky 17,18,53,55 inverzi nedávat a zbytek dávat ?
Mám za to, že to tak je, ale třeba nechápu, proč někteří dávají na zatahující 12ku do HL či ŽI inverzi, když také nic nevynechala...
Za vrchol blbosti považuji inverzi na KT, kde vedle čísla linky je název konečné...

Re: Orientační a informační systémy

Napsal: 27.7.2015 0:38
od Filip
Už to tu dlouho nebylo, ale platí pořád to, co se školilo ohledně inverzí ?
linky 17,18,53,55 inverzi nedávat a zbytek dávat ?

Re: Orientační a informační systémy

Napsal: 26.7.2015 22:28
od MM-Mikulovsky
ZXS91: v DPP existuje mnoho vnitropodnikových předpisů, které nemůže reálně všechny nikdo znát '(respektive ani o nich mít přehled), které v mnohém odporůjí obecným předpisům (zákonům, vyhláškám či nařízením objednavatele dopravy - ROPIDu) ale i sobě navzájem :!: #-o

Předpis podle něhož někdo naprogramoval zobrazování tzv. vnitřních teploměrů/jezevčíků v linkách při nynější výluce ukončených průjezdem obratiště Smíchovské nádr. je podobný paskvil jako předpis nařizující (ne)používání inverzního zobrazení čísla TRAM linky při tzv. zátahu spoje, díky kterému zejména někteří KO řidiči zatahují s l.3 a 17 s inverzí a jiní bez inverze čísla linky, při čemž logika říká, že ani u jedné linky nemá být použita, protože při zátahu do KO jedou přes JMENOVITĚ VŠECHNY PRAVIDELNÉ ZASTÁVKY (a u l.3 navíc ještě o kousek dál, což je zvýrazněno negativem slova "vozovna" na čele vlaku).

A proč jsem psal, že zrovna MŠ ví o "někom" kdo nejen uvedené může brzo změnit, může prozradit jen on sám (já něco vím, ale nejsem oprávněn to dále šířit).

Re: Orientační a informační systémy

Napsal: 26.7.2015 22:15
od ZXS91
MM-Mikulovsky píše:Chápeš správně proč někdo udělal uvedenou věc, ale je ovšem nepochopitelné, že dotyčný použil na linku mající oběma směry stejnou trasu nesmyslně pravidlo z linek majících za tzv. průjezdní konečnou jinou trasu než do ní- ať se jednalo o tzv. polookružní linku (např. 21 bracející přes Národní třídu - při výluce Myslíkovu) nebo o řetězení linek (ať již trvalé-14 / 24 a opačně či výlukové).

To je tak, když někdo vymslí (prvotně s dobrým záměrem) nějaký/é předpis/nařízení s možným chybným výkladem!
Pevně věřím, že zrovna ty znáš :lol: osobu/y, které tento stav dokáží co nejdříve změnit.
Přiznám se, že vůbec netuším, cos tím chtěl říci...

Re: Orientační a informační systémy

Napsal: 26.7.2015 22:13
od MM-Mikulovsky
Martin Šubrt píše:...... Jako já chápu, že Smícháč je provozně průjezdnej, ale musí to zaznamenat i cestující? Pro ně je to snad normální konečná, ne?
Chápeš správně proč někdo udělal uvedenou věc, ale je ovšem nepochopitelné, že dotyčný použil na linku mající oběma směry stejnou trasu nesmyslně pravidlo z linek majících za tzv. průjezdní konečnou jinou trasu než do ní- ať se jednalo o tzv. polookružní linku (např. 21 obracející se přes Národní třídu či při výluce Myslíkovu) nebo o řetězení linek (ať již trvalé-14 / 24 a opačně či výlukové).

To je tak, když někdo vymyslí (prvotně s dobrým záměrem) nějaký/é předpis/nařízení s možným chybným výkladem, protože má nepřesný až chybný obsah!
Pevně věřím, že zrovna ty znáš :lol: osobu/y, které tento stav dokáží co nejdříve změnit.

Re: Orientační a informační systémy

Napsal: 26.7.2015 20:13
od Martin Šubrt
Mě zas dnes zarazilo v 15T na 12 zobrazování trasy na Smíchovské nádraží a rovnou i zpět. Tj. krásný výčet zastávek Na Knížecí, Plzeňka, Smíchovské nádraží a pak zase zpět přes Malou Stranu až na Letenské náměstí s konečnou Smíchovské nádraží... Zrovna na částečně turistické lince asi není úplně v pohodě, když mám třeba Malostranské náměstí ve výčtu zastávek i v opačném směru, když jedu k nádraží. Jako já chápu, že Smícháč je provozně průjezdnej, ale musí to zaznamenat i cestující? Pro ně je to snad normální konečná, ne?

Re: Orientační a informační systémy

Napsal: 26.7.2015 0:37
od ElWapp
Všimli jste si, že odpočítávání do další soupravy si neumí poradit s přelomem dnů o půlnoci? Jakmile odjel poslední vlak před půlnocí, přestal odpočet zobrazovat až do půlnoci, kdy opět naskočil. https://goo.gl/photos/YoYUZNtYrg17M27Q8

Re: Orientační a informační systémy

Napsal: 13.7.2015 11:33
od pawel
Karosák píše:Haloo, slyšíte to vy natvrdlí cyklo - pikto - baliseto - IPR malůvkáři?
myslim, ze dobre vis, ze IPR s timto nema nic spolecneho a byt na nem, tak tu asi bastl v podobe mastodontu ani klasicke sloupky s tunou papiru mit nebudeme.

Re: Orientační a informační systémy

Napsal: 12.7.2015 22:21
od vlakoň
O obou zastávkách 120 Slivenecka také nevi vsichni řidiči, vcera jsme se trochu proběhli s kočárem, klika ze to staví skoro proti sobe. Ale je to prima kdyz busy pro oba směry staví ve stejné zastavce, hned je to přehlednější :D

Re: Orientační a informační systémy

Napsal: 12.7.2015 20:29
od ElWapp
A že ty cedule zase stojí za to. Na Slivenecké, kde podle jízdních řádů teď zastavuje v obou směrech 120 postupně u obou označníků, je na čočkách vesele vypsán jen ten běžný směr. Na Lihovaru do centra visí jízdní řády příměsta, ačkoliv zastávka je teď na Strakonické. Na Strakonické pak visí jen jedno A5 souhrnný JŘ všech městských linek, povětšinou s informací "interval X minut". Jř příměsta tam není. Minulý týden zas při výluce 193 u Pankráce byla na běžné zastávce na čočkách linka škrtnutá, ale jř visel. A na náhradní naopak jř chyběl, ale čočky byly aktuální. Je to tak trochu bordel... A, ač to je trochu z jiného soudku, k tomu dopravní značení, například v Jindřišské pokus o anglický překlad PROCHÁZÍTE STAVENIŠTĚM - WALK TROUGH A BUILDING SITE s chybějícím "h", nebo obratiště Hlubočepy, kam se teď dočasnou úpravou vjíždí v protisměru, čímž naprosto zanikl zákaz vjezdu mimo DPP a už se tam parkuje (možná to byl záměr?). A to je jen za víkendovou cestu do centra...

Re: Orientační a informační systémy

Napsal: 12.7.2015 18:22
od 9001
Karosák: A ještě ty nálepky jsou mnohdy blbě a nebo neaktuální... :evil:

Re: Orientační a informační systémy

Napsal: 12.7.2015 18:07
od Karosák
Byl jsem minulý týden mrknout na meziměsto JBC LBC...i zastávky na vsi mají digitální označníky!!! Vod APEXu. Haloo, slyšíte to vy natvrdlí cyklo - pikto - baliseto - IPR malůvkáři? Že i děda co v Proseči posekal louku, podojil kravku a chce si večer zajet do Kaufu si na zastávce v úplný řiti nemusí brát brýle na študování blech, zatímco turista v evropské metropoli Praze je po zaplacení sstále se zkvalitňujících služeb předního dopravce, obdařen neskutečným plechovým bastlem, ovešeným barevnými papírky i na takových místech, jako je "výstavní" Václavské, nebo Karlovo náměstí?! Chtělo se mi brečet...

Re: Orientační a informační systémy

Napsal: 11.7.2015 19:33
od Bobik
ElWapp píše: Spoje označené K jedou jen do zastávky Koloděje. Kam teda jedou ty neoznačené?
No ty neoznačené přece jedou až na konečnou. 8-)
Jo, tenhle JŘ patří spíš do humoru...... :lol: