Orientační a informační systémy
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: Orientační a informační systémy
Jen taková drobnost, která mě dnes zaujala: byl jsem asi poprvé v životě na zastávce Kavalírka dc, zde "moderní" sloupek a v prostorách na papírové jř jsou 4 "patra" vždy pro dva papíry.
Nejvyšší patro - ve výši očí podprůměrné vysokého člověka - jsou 10 a 16.
O patro níž - ve výši očí průměrného desetiletého člověka - jsou 58 a 59.
O patro níž - ve výší očí průměrného klienta mateřské školky - jsou 4 a "Cestujeme po Praze".
Úplně vespod - ve výši očí pejska - jsou PD a víkend metrolinky 9.
Občas postrádám selskou logiku v řazení papírových jř tam, kde jsou otrocky dávány v číselné posloupnosti, ale tohle jsem opravdu nepochopil.
Nejvyšší patro - ve výši očí podprůměrné vysokého člověka - jsou 10 a 16.
O patro níž - ve výši očí průměrného desetiletého člověka - jsou 58 a 59.
O patro níž - ve výší očí průměrného klienta mateřské školky - jsou 4 a "Cestujeme po Praze".
Úplně vespod - ve výši očí pejska - jsou PD a víkend metrolinky 9.
Občas postrádám selskou logiku v řazení papírových jř tam, kde jsou otrocky dávány v číselné posloupnosti, ale tohle jsem opravdu nepochopil.
Re: Orientační a informační systémy
Hlaseni "ve smeru Dejvicka vystupujte a nastupujte urychlene" bude nekdy zmotolizovano, nebo je to naschval?
Re: Orientační a informační systémy
Takovéto hlášení už bylo na výluce Kobylisy a se stejným efektem (lidi vylezli o zastávku dřív). Takže asi příslušné oddělení přišlo na letošek s inovací. Návrh P_V ("V příští zastávce je přestup na ...") mě přijde jako nejjednodušší.
Re: Orientační a informační systémy
Asi jde o to, že ty slova skládají dohromady z hromady mp3 a tedy třeba by jim něco nevyšlo, protože jedno ze slov má jiný tvar, koncovku atp. i když zásoba je bohatáZXS91 píše:MF:
Kdepak, nejde mi o délku toho hlášení, ale o tu nešťastnou formulaci, jak zmínil kolega P_V
- ZXS91
- Uživatel
- Příspěvky: 1019
- Registrován: 23.3.2010 19:11
- Bydliště: 20 26 91 (nebo 7 8 N17 72 90)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Orientační a informační systémy
MF:
Kdepak, nejde mi o délku toho hlášení, ale o tu nešťastnou formulaci, jak zmínil kolega P_V
Kdepak, nejde mi o délku toho hlášení, ale o tu nešťastnou formulaci, jak zmínil kolega P_V
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Orientační a informační systémy
Nebo to vyhlaš normálně, ale dokud se pani Hazdrová nevykecá, tak nikoho nepouštěj ven
Re: Orientační a informační systémy
By stačilo přeformulovat, aby věta nezačínala tak mnohoznačně. Např "V příští zastávce je přestup na ..."
Re: Orientační a informační systémy
ZXS: Tak teď nevím proč si stěžuješ. Napřed Ti to přijde dlouhé, že to neslyší, protože vystoupí a když bys to měl hlásit dřív jak navrhl Gabul, tak dodáváš, že by to stejně do konce nedoposlechli. Tak vlastně nevím o co Ti jde.
- ZXS91
- Uživatel
- Příspěvky: 1019
- Registrován: 23.3.2010 19:11
- Bydliště: 20 26 91 (nebo 7 8 N17 72 90)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Orientační a informační systémy
Jenže i když vyhlásím déle před zastavením, stejnak kaštani vyslechnou jen první část sdělení a ten zbytek už nevnímají, nabyvše dojmu, že slyšeli vše podstatné.gabuliatko píše:... Kdybys hlásil PŘED zastavením kaštani by to slyšeli celé (zda by zareagovali jinak pochybuji) Pokud hlásí automat, napiš SH. (počítat délku hlášení a dle toho upravit kdy se vyhlašuje by mohli umět)
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2861
- Registrován: 10.10.2007 13:22
Re: Orientační a informační systémy
Kdybys hlásil PŘED zastavením kaštani by to slyšeli celé (zda by zareagovali jinak pochybuji) Pokud hlásí automat, napiš SH. (počítat délku hlášení a dle toho upravit kdy se vyhlašuje by mohli umět)ZXS91 píše:Jeden poznatek k výluce Seifertova z dnešní d-"35". Přijížídím od Václaváku k Jindřišský, kterou vyhlásím. "Gong, Jindřišská.... přestup na náhradní autobusovou linku X-9..." - v tu chvíli se tramvaj vyprázdní a nikdo se tak nedozví pokračovaní: "... je v zastávce Dlážděná." Tohle se tedy trochu nepovedlo
- ZXS91
- Uživatel
- Příspěvky: 1019
- Registrován: 23.3.2010 19:11
- Bydliště: 20 26 91 (nebo 7 8 N17 72 90)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Orientační a informační systémy
Jeden poznatek k výluce Seifertova z dnešní d-"35". Přijížídím od Václaváku k Jindřišský, kterou vyhlásím. "Gong, Jindřišská.... přestup na náhradní autobusovou linku X-9..." - v tu chvíli se tramvaj vyprázdní a nikdo se tak nedozví pokračovaní: "... je v zastávce Dlážděná." Tohle se tedy trochu nepovedlo
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Orientační a informační systémy
Filip: Tam je pořád dogma toho, že to slouží jako napaječ k metru, což je z části pravda, ale třeba u Barrandova bych lidi vyházel na Andělu a pak manipulačně.
Re: Orientační a informační systémy
Manipulačně se už jezdí Lehovec - Hloubětín nebo Spojovací - Žižkov. Nicméně asi není možné jezdit takto Modřany - Pankrác nebo Barrandov - Motol.9001 píše:Filip: Ono proč by se nemohlo jezdit manipulačně. Jenom by se náklady rozpočítaly do celkových vozokm jako u busů... Ale nikdy se to nedělalo...
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Orientační a informační systémy
Filip: Ono proč by se nemohlo jezdit manipulačně. Jenom by se náklady rozpočítaly do celkových vozokm jako u busů... Ale nikdy se to nedělalo...
Re: Orientační a informační systémy
Škoda, že nemůžeme "legálně" nastavit jako cíl poslední pravidelnou zastávku na lince a teprve 1-2 zastávky před touto zastávkou změnit cíl na vozovnu.
52 > Podolská vodárna a na Dvorcích změnit na Vozovna Pankrác.
A asi nejlepší by bylo jezdit manipulačně do vozoven (hlavně pozdě večer), ale chápu, že to by nikdo nezaplatil.
52 > Podolská vodárna a na Dvorcích změnit na Vozovna Pankrác.
A asi nejlepší by bylo jezdit manipulačně do vozoven (hlavně pozdě večer), ale chápu, že to by nikdo nezaplatil.