Re: Orientační a informační systémy
Napsal: 14.7.2017 18:03
Trvalá změna.
Jediné fórum, které je v úpadku!
http://tram-forum.prazsketramvaje.cz/
http://tram-forum.prazsketramvaje.cz/viewtopic.php?f=14&t=547
No, bylo řečeno až 90 kusů. Což je cokoliv mezi 0 - 90 kusy. Možná proto je tento vůz taková patlanice, protože nikdo neví, kolik jich bude, kdy budou a kolik bude peněz na další vylepšení. Takže je i možné, že budou vznikat pidisérie po 2 - 3 kusech a všude bude trochu něco jiného, podle toho jak se zrovna vytřese prasátko (a podle toho, jak si někdo vzpomene, že teď hned musí vyzkoušet nějakou smartblbost).Karosák píše:Rád bych připomněl, na co se od jejího příchodu hodně zapomíná, že TENTO jeden kus je OVĚŘOVACÍ. Tzn. pokud se řekne "krléš" a pískne se 90 kusů, určitě bude nový APEX, kabeláž, wifi, naopak třeba nebudou dveře s LED páskem a hliníková leštěnka.... tak prosím opatrně s těmi závěry a hanou DPP
Logika je to dobrá, ale podle této logiky by se na voze nemohly objevit nové prototypové dveře.trainzjohny píše:Dává, protože víš jak to u DPP chodí s novýma věcma, deset let se to ladí a zkouší a když už to začne chodit, tak se to vymění. Tedy tady se narvou staleté věci, které se ví, že jsou OK, a tedy bude OK i tramvaj, hurá můžeme objednat další a že ty už se budou muset pak ladit... no a ?!Petrpes píše:Pokud dělám nějaký prototyp a chci ukázat co to bude, tak tam narvu všechno nejstarší a použité, to __dává logiku
O 10-50. 10 let, když skříň bude stejnej šit jako VarCB3, a až 50 roků, když se o to budou starat jako o té trojky a jejich rekonstrukce R.P.Adam108 píše:Nevíte alespoň o kolik let zretrowanení erpéček prodlouží jejich životnost?
To je otázka...Karosák píše:Rád bych připomněl, na co se od jejího příchodu hodně zapomíná, že TENTO jeden kus je OVĚŘOVACÍ. Tzn. pokud se řekne "krléš" a pískne se 90 kusů, určitě bude nový APEX, kabeláž, wifi, naopak třeba nebudou dveře s LED páskem a hliníková leštěnka.... tak prosím opatrně s těmi závěry a hanou DPP
Dává, protože víš jak to u DPP chodí s novýma věcma, deset let se to ladí a zkouší a když už to začne chodit, tak se to vymění. Tedy tady se narvou staleté věci, které se ví, že jsou OK, a tedy bude OK i tramvaj, hurá můžeme objednat další a že ty už se budou muset pak ladit... no a ?!Petrpes píše:Pokud dělám nějaký prototyp a chci ukázat co to bude, tak tam narvu všechno nejstarší a použité, to __dává logiku
No právě. Taky to může být ověření, že i takhle to projdeKarosák píše:Rád bych připomněl, na co se od jejího příchodu hodně zapomíná, že TENTO jeden kus je OVĚŘOVACÍ.
S tím plně souhlasím, ale nezapomeňme, že to není novostavba, ale rekonstrukce vozu 8156 a všechny tyto současti jsou použité z tohoto vozu bez jakékoliv úpravy.Karosák píše:Rád bych připomněl, na co se od jejího příchodu hodně zapomíná, že TENTO jeden kus je OVĚŘOVACÍ. Tzn. pokud se řekne "krléš" a pískne se 90 kusů, určitě bude nový APEX, kabeláž, wifi, naopak třeba nebudou dveře s LED páskem a hliníková leštěnka.... tak prosím opatrně s těmi závěry a hanou DPP
Pan stínový mluvčí (D3) tvrdí že je nejlepší za ty peníze a že HAF tomu nerozumí, tak nevím kde je pravda...9001 píše:Takže wana je ještě sociálnější než jsme si mysleli
Bobek píše:Tak hlavně že je štýlovej nárazník.