Orientační a informační systémy

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8461
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Orientační a informační systémy

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 07.3.2015 23:52

9001: No, něco v mírnější podobě jsem již zažil a "přežil", ale kéž by udělali tebou uvedené - získal bych náramný důkaz porušování DPP (jeho vedoucích pracovníků) nejen zákoníku práce, ale i trestního zákoníku.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9635
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Orientační a informační systémy

Příspěvek od 9001 » 07.3.2015 23:40

MM: Ty jednou skončíš tak, že k tobě od vstupu do výpravny přijde člověk z DK a bude Tě kontrolovat co neděláš podle předpisů a za všechno Tě bude pérovat :lol: Myslím, že po konci šichty dáš sám výpověd :lol:

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8461
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Orientační a informační systémy

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 07.3.2015 23:35

MM-Mikulovsky píše:Petrpes: když je reakce PDT přiměřená = "rozumím (a konec)" a následně si s podanou informací vytře :zadnice , tak s tím nic nenadělám a je mi to do jisté míry ukradené = neřvu!

Ovšem, když PDT je schopný do vysílačky říct na nahlášení (částečné) překážky (např. nějakého porouchaného OA) v jediném souběžném jízdním pruhu podél vyvýšeného TRAM pásu z BKV (která při příjezdu 1. většího silničního vozidla než dodávka = BUSu či náklaďáku zapříčiní plné zablokování pruhu IAD a tedy následnou podélnou jízdu IAD po zvýšeném TRAM pásu, která je dle zákona o provozu na PK zakázaná) že se to TRAM netýká (= požadovanou MP/PČR na místo nebude "žádat"/posílat), tak mne to fakt naštve =
1.) důrazně zopakuji, že se to TRAM týká, protože budou IAD zdržovány až ohrožovány (toto zejména ty protijedoucí TRAM - jejich levé boky) a to IAD jedoucí po TT v místě, kde nemá co dělat.
2.) v klidu zdělím "Takže jste mi právě řekl, že na rozdíl ode mne, nebudete jednat dle D1/2, §3, odst.2, odrážky c, protože jste placen od hodiny a nikoliv od úkonu, čímž klidně porušujete zákoník práce - povinnosti zaměstnavatele, protože odmítáte vytvořit podmínky podřízeným - včetně mne - pro bezpečné a včasné splnění jejich úkolů?" následně bych také mohl pokračovat "Takže Vám oznamuji, že v souladu se zákoníkem práce, D1/2 a dalšími předpisy při nejbližší následující jízdě daným úsekem odmítnu projet, pokud zpozoruji, že zvýšené riziko MU nastalo/trvá a nesmyslně/zbytečně není ani započata iniciativa v jeho odstranění, protože také (jako Vy) nejsem placen od úkonu, ale od hodiny."

PS: - Žel druhá varianta je pro mne obtížně splnitelná - "pro děravou hlavu" = neschopnou si zapamatovat body příslušných předpisů.
- pro neznalé D1/2, §3 - "Základní ustanovení pro pracovníky provozu", odst.2 - "každý pracovník provozu je povinen", odr. c) "neprodleně odstranit (nebrání-li tomu jiné okolnosti) všechny překážky, které BRÁNÍ PLYNULOSTI A PRAVIDELNOSTI DOPRAVY A OHROŽUJÍ OSTATNÍ ÚČASTNÍKY DRÁŽNÍHO PROVOZU A PROVOZU NA POZEMNÍCH KOMUNIKACÍCH."
- Jinak můj pohled je takový, že místo toho porouchaného OA tou překážkou může být propadající se vozovka podél TT (jak se před pár lety stalo na Evropské ul.) a ten příslušný PDT by byl schopen říct, že situaci bude řešit až při poškození vlastní TT místo okamžitého řešení = předejití/zabránění větším škodám! Čímž by se opět vědomě dopouštěl porušení jiných bodů D1/2, zákoníku práce a dalších předpisů.
Takže jsem si právě uvědomil, že příslušný PDT výslovným odmítnutím řešení mnou hlášené výše uvedené situace dále porušil:
předpis O4/2 - ŠETŘENÍ A LIKVIDACE MIMOŘÁDNÝCH UDÁLOSTÍ NA TRAMVAJOVÉ DRÁZE, §2 - ZÁKLADNÍ POJMY, ODST. 1 "Mimořádnou událostí v drážní dopravě je závažná nehoda, nehoda nebo ohrožení v drážní dopravě, která ohrožuje nebo narušuje bezpečnost, pravidelnost a plynulost provozování drážní dopravy, bezpečnost osob a bezpečnou funkci staveb a zařízení nebo ohrožuje životní prostředí (celý odst. je citací odst 1, § 49, zákona č. 266/1994 Sb.)

VincTheSecond
Uživatel
Příspěvky: 10
Registrován: 18.1.2010 12:15

Re: Orientační a informační systémy

Příspěvek od VincTheSecond » 07.3.2015 20:39

Nemysli! Když už myslíš, tak nemluv! Když už mluvíš, tak nepiš! Když už píšeš, tak nepodepisuj! A když podepíšeš, tak se nediv!

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9635
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Orientační a informační systémy

Příspěvek od 9001 » 07.3.2015 20:09

Jenže jak je vidět, většina lidí to moc neumí :wink:

Uživatelský avatar
ZXS91
Uživatel
Příspěvky: 889
Registrován: 23.3.2010 19:11
Bydliště: 20 26 91 (nebo 7 8 N17 72 90)
Kontaktovat uživatele:

Re: Orientační a informační systémy

Příspěvek od ZXS91 » 07.3.2015 19:22

9001 píše:Což tak úplně není, když co hodíš na FB, tak je veřejně širitelné bez ohledu na tvoje přání... Navíc když si není většina lidí schopna nastavit soukromí...
O šíření bez souhlasu vím. Soukromí mám nastavený nejpřísněji, jak jen to jde. První předpoklad pro to, si otevírat hubu :D

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9635
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Orientační a informační systémy

Příspěvek od 9001 » 07.3.2015 19:09

Což tak úplně není, když co hodíš na FB, tak je veřejně širitelné bez ohledu na tvoje přání... Navíc když si není většina lidí schopna nastavit soukromí...

Uživatelský avatar
ZXS91
Uživatel
Příspěvky: 889
Registrován: 23.3.2010 19:11
Bydliště: 20 26 91 (nebo 7 8 N17 72 90)
Kontaktovat uživatele:

Re: Orientační a informační systémy

Příspěvek od ZXS91 » 07.3.2015 19:05

9001 píše:To je dost sporné. Když si člověk přečte podmínky FB... Navíc jsou prostě věci, které mají zůstat "doma"...
Já třeba za "doma" považuju i tu zeď na FB.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9635
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Orientační a informační systémy

Příspěvek od 9001 » 07.3.2015 19:01

ZXS91 píše:Zas na druhou stranu je FB zcela soukromou aktivitou dotyčného a podniku by mělo být celkem pumpička, co tam píše. Jasně, jsou tam vyjímky, nějaký obchodní tajemství či nějaká stránka atakdále, ale tím to tak asi hasne
To je dost sporné. Když si člověk přečte podmínky FB... Navíc jsou prostě věci, které mají zůstat "doma"...

Uživatelský avatar
ZXS91
Uživatel
Příspěvky: 889
Registrován: 23.3.2010 19:11
Bydliště: 20 26 91 (nebo 7 8 N17 72 90)
Kontaktovat uživatele:

Re: Orientační a informační systémy

Příspěvek od ZXS91 » 07.3.2015 18:58

Zas na druhou stranu je FB zcela soukromou aktivitou dotyčného a podniku by mělo být celkem pumpička, co tam píše. Jasně, jsou tam vyjímky, nějaký obchodní tajemství či nějaká stránka atakdále, ale tím to tak asi hasne

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9635
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Orientační a informační systémy

Příspěvek od 9001 » 07.3.2015 17:39

Filip píše:
9001 píše:Ono je otázka času kdy DPP začne hlídat FB :wink:
Možná to už je. Slyšel jsem příhody kolegů, kteří na FB něco napsali a za několik dní museli vysvětlovat, cože to napsali. ..
Shodou okolností jsem dnes četl článek, že v SAE se můžete dostat i do krimu, když haníte na FB firmu...

Ale tak určité usměrnění je docela na snadě, když člověk vidí co lidi na FB jsou schopni napsat...

Filip

Re: Orientační a informační systémy

Příspěvek od Filip » 07.3.2015 15:33

9001 píše:Ono je otázka času kdy DPP začne hlídat FB :wink:
Možná to už je. Slyšel jsem příhody kolegů, kteří na FB něco napsali a za několik dní museli vysvětlovat, cože to napsali. ..

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9635
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Orientační a informační systémy

Příspěvek od 9001 » 07.3.2015 14:57

Ono je otázka času kdy DPP začne hlídat FB :wink:

Filip

Re: Orientační a informační systémy

Příspěvek od Filip » 07.3.2015 14:13

MM-Mikulovsky píše:Petrpes: když je reakce PDT přiměřená = "rozumím (a konec)" a následně si s podanou informací vytře :zadnice , tak s tím nic nenadělám a je mi to do jisté míry ukradené = neřvu!

Ovšem, když PDT je schopný do vysílačky říct na nahlášení (částečné) překážky (např. nějakého porouchaného OA) v jediném souběžném jízdním pruhu podél vyvýšeného TRAM pásu z BKV (která při příjezdu 1. většího silničního vozidla než dodávka = BUSu či náklaďáku zapříčiní plné zablokování pruhu IAD a tedy následnou podélnou jízdu IAD po zvýšeném TRAM pásu, která je dle zákona o provozu na PK zakázaná) že se to TRAM netýká (= požadovanou MP/PČR na místo nebude "žádat"/posílat), tak mne to fakt naštve =
1.) důrazně zopakuji, že se to TRAM týká, protože budou IAD zdržovány až ohrožovány (toto zejména ty protijedoucí TRAM - jejich levé boky) a to IAD jedoucí po TT v místě, kde nemá co dělat.
2.) v klidu zdělím "Takže jste mi právě řekl, že na rozdíl ode mne, nebudete jednat dle D1/2, §3, odst.2, odrážky c, protože jste placen od hodiny a nikoliv od úkonu, čímž klidně porušujete zákoník práce - povinnosti zaměstnavatele, protože odmítáte vytvořit podmínky podřízeným - včetně mne - pro bezpečné a včasné splnění jejich úkolů?" následně bych také mohl pokračovat "Takže Vám oznamuji, že v souladu se zákoníkem práce, D1/2 a dalšími předpisy při nejbližší následující jízdě daným úsekem odmítnu projet, pokud zpozoruji, že zvýšené riziko MU nastalo/trvá a nesmyslně/zbytečně není ani započata iniciativa v jeho odstranění, protože také (jako Vy) nejsem placen od úkonu, ale od hodiny."

PS: - Žel druhá varianta je pro mne obtížně splnitelná - "pro děravou hlavu" = neschopnou si zapamatovat body příslušných předpisů.
- pro neznalé D1/2, §3 - "Základní ustanovení pro pracovníky provozu", odst.2 - "každý pracovník provozu je povinen", odr. c) "neprodleně odstranit (nebrání-li tomu jiné okolnosti) všechny překážky, které BRÁNÍ PLYNULOSTI A PRAVIDELNOSTI DOPRAVY A OHROŽUJÍ OSTATNÍ ÚČASTNÍKY DRÁŽNÍHO PROVOZU A PROVOZU NA POZEMNÍCH KOMUNIKACÍCH."
- Jinak můj pohled je takový, že místo toho porouchaného OA tou překážkou může být propadající se vozovka podél TT (jak se před pár lety stalo na Evropské ul.) a ten příslušný PDT by byl schopen říct, že situaci bude řešit až při poškození vlastní TT místo okamžitého řešení = předejití/zabránění větším škodám! Čímž by se opět vědomě dopouštěl porušení jiných bodů D1/2, zákoníku práce a dalších předpisů.
Proč si nezaložíš Facebook profil ? Tam je spoustu skupin, kde tohle můžeš řešit.

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8461
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Orientační a informační systémy

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 07.3.2015 13:35

Petrpes: když je reakce PDT přiměřená = "rozumím (a konec)" a následně si s podanou informací vytře :zadnice , tak s tím nic nenadělám a je mi to do jisté míry ukradené = neřvu!

Ovšem, když PDT je schopný do vysílačky říct na nahlášení (částečné) překážky (např. nějakého porouchaného OA) v jediném souběžném jízdním pruhu podél vyvýšeného TRAM pásu z BKV (která při příjezdu 1. většího silničního vozidla než dodávka = BUSu či náklaďáku zapříčiní plné zablokování pruhu IAD a tedy následnou podélnou jízdu IAD po zvýšeném TRAM pásu, která je dle zákona o provozu na PK zakázaná) že se to TRAM netýká (= požadovanou MP/PČR na místo nebude "žádat"/posílat), tak mne to fakt naštve =
1.) důrazně zopakuji, že se to TRAM týká, protože budou IAD zdržovány až ohrožovány (toto zejména ty protijedoucí TRAM - jejich levé boky) a to IAD jedoucí po TT v místě, kde nemá co dělat.
2.) v klidu zdělím "Takže jste mi právě řekl, že na rozdíl ode mne, nebudete jednat dle D1/2, §3, odst.2, odrážky c, protože jste placen od hodiny a nikoliv od úkonu, čímž klidně porušujete zákoník práce - povinnosti zaměstnavatele, protože odmítáte vytvořit podmínky podřízeným - včetně mne - pro bezpečné a včasné splnění jejich úkolů?" následně bych také mohl pokračovat "Takže Vám oznamuji, že v souladu se zákoníkem práce, D1/2 a dalšími předpisy při nejbližší následující jízdě daným úsekem odmítnu projet, pokud zpozoruji, že zvýšené riziko MU nastalo/trvá a nesmyslně/zbytečně není ani započata iniciativa v jeho odstranění, protože také (jako Vy) nejsem placen od úkonu, ale od hodiny."

PS: - Žel druhá varianta je pro mne obtížně splnitelná - "pro děravou hlavu" = neschopnou si zapamatovat body příslušných předpisů.
- pro neznalé D1/2, §3 - "Základní ustanovení pro pracovníky provozu", odst.2 - "každý pracovník provozu je povinen", odr. c) "neprodleně odstranit (nebrání-li tomu jiné okolnosti) všechny překážky, které BRÁNÍ PLYNULOSTI A PRAVIDELNOSTI DOPRAVY A OHROŽUJÍ OSTATNÍ ÚČASTNÍKY DRÁŽNÍHO PROVOZU A PROVOZU NA POZEMNÍCH KOMUNIKACÍCH."
- Jinak můj pohled je takový, že místo toho porouchaného OA tou překážkou může být propadající se vozovka podél TT (jak se před pár lety stalo na Evropské ul.) a ten příslušný PDT by byl schopen říct, že situaci bude řešit až při poškození vlastní TT místo okamžitého řešení = předejití/zabránění větším škodám! Čímž by se opět vědomě dopouštěl porušení jiných bodů D1/2, zákoníku práce a dalších předpisů.

Odpovědět