Re: Orientační a informační systémy
Napsal: 13.7.2017 12:19
Ostuda, opravdu veliká ostuda DP je tato retrowana...
Aneb řidičem i cestujícím se tady pohrdá na plné čáře
Aneb řidičem i cestujícím se tady pohrdá na plné čáře
Jediné fórum, které je v úpadku!
http://tram-forum.prazsketramvaje.cz/
http://tram-forum.prazsketramvaje.cz/viewtopic.php?f=14&t=547
Kdyby jemom s retroapexem, ale i s původním infra majákem bez wifi, starým ICU a pravděpodobně i s původní kabeláží. S těmito komponenty nemůžeš osadit vůz DT-06.von Špilberk píše:Ostatně i retrowana dorazila s retroapexem.
Požadovat můžeš, ale jelikož tvoje žádost povede na úpravu databází hlásiče, PP a transparentů (tvoje požadovaná funkce nemá nic společného s číslem orientace ani hlásiče ) tak v jeji realizaci do vyřazení DT01 nevěřím..MM-Mikulovsky píše:Neznám brněnské PROVEDENÍ A NECHCI TEDY JEJ ZA VZOR/PŘÍKLAD, COŽ BY U DPP STEJNĚ PRÁVĚ KVŮLI PŮVODU ANI NEPROŠLODavidD píše:........ Zde není pravda, že se to netýká hlásiče nebo transparentů. Záleží na provedení dané úlohy, pokud si vemem příklad Brno, kde umí hlásít nadstandartní hlášení a zároveň se toto nadstandartní hlášení zobrazí i na vnitřních transparentech je nutné ovládat jiným datovým souborem jak hlásič, tak transparenty a tudíž vozidlo vybavené touto novou funkcí musí mít jinou databázi všech tří komponentů. Jelikož máme jak uvádí trainzjohny 3 typy transparentů což dělá 6 databází transparentů, 3 databáze hlásičů(nezapomeňme speciální pro linku 23) a 2 databáze pro PP. Už vůbec nemluvím o počtech firmwarů. Při současné velikosti oddělení OIS plně chápu, že se jim na konci životnosti DT01 již do něčeho takového nechce..
Požaduji pouze stejnou funkci jako mají BUSy DPP = LIBOVOLNÉ ZPUŠTĚNÍ JEDNOHO Z NĚKOLIKA/MNOHA PŘEDNAHRANÝCH HLÁŠENÍ DO REPRODUKTORŮ V SALÓNU (ČI U VNĚJŠKU 1. DVEŘÍ) VOZU ČÍMŽ NEZASAHUJE DO OBSAHU KÓDU HLÁSIČE/ORIENTACE
Neznám brněnské PROVEDENÍ A NECHCI TEDY JEJ ZA VZOR/PŘÍKLAD, COŽ BY U DPP STEJNĚ PRÁVĚ KVŮLI PŮVODU ANI NEPROŠLODavidD píše:........ Zde není pravda, že se to netýká hlásiče nebo transparentů. Záleží na provedení dané úlohy, pokud si vemem příklad Brno, kde umí hlásít nadstandartní hlášení a zároveň se toto nadstandartní hlášení zobrazí i na vnitřních transparentech je nutné ovládat jiným datovým souborem jak hlásič, tak transparenty a tudíž vozidlo vybavené touto novou funkcí musí mít jinou databázi všech tří komponentů. Jelikož máme jak uvádí trainzjohny 3 typy transparentů což dělá 6 databází transparentů, 3 databáze hlásičů(nezapomeňme speciální pro linku 23) a 2 databáze pro PP. Už vůbec nemluvím o počtech firmwarů. Při současné velikosti oddělení OIS plně chápu, že se jim na konci životnosti DT01 již do něčeho takového nechce..
Zde není pravda, že se to netýká hlásiče nebo transparentů. Záleží na provedení dané úlohy, pokud si vemem příklad Brno, kde umí hlásít nadstandartní hlášení a zároveň se toto nadstandartní hlášení zobrazí i na vnitřních transparentech je nutné ovládat jiným datovým souborem jak hlásič, tak transparenty a tudíž vozidlo vybavené touto novou funkcí musí mít jinou databázi všech tří komponentů. Jelikož máme jak uvádí trainzjohny 3 typy transparentů což dělá 6 databází transparentů, 3 databáze hlásičů(nezapomeňme speciální pro linku 23) a 2 databáze pro PP. Už vůbec nemluvím o počtech firmwarů. Při současné velikosti oddělení OIS plně chápu, že se jim na konci životnosti DT01 již do něčeho takového nechce..MM-Mikulovsky píše:takže tvrdíš, že Apexy s dotykovými displeji mají totálně shodné funkce jako ty "prehistorické" DT03
copak nemají navíc např.:
1.) automatické hlášení zastávek Zde je stejný datový soubor pouze rozšířen o soubor .gps
2.) možnost stisku tlačítka na displeji "žádost o přestávku"tato funkce by se měla nacházet u DT01 v kolonce alt-menu
(které u DT03 nemá svojí obdobu a musí se k tomuto požadavku používat volání provozního=bílého dispečera)
3.) možnost příjmu datových zpráv z PDT (označenou snad SDS a již minimálně 1x cca před 14 dni použitou - ohledně nějaké opravy na ROV ?)nejedná o žádnou datovou struktůru, ale pouze o funkci PP
POŽADOVANÁ FUNKCE NEMÁ S HLÁSIČI I TRANPARENTY (RESP. S KÓDY/DATABÁZÍ PRO "HLÁSIČ" A "ORIENTACE") NIC SPOLEČNÉHO, ALE JE TO ZCELA NOVÁ FUNKCE - DOPLNĚNÍ/ROZŠÍŘENÍ "UFONU"/MIKROFONU = MOŽNOST ZPUSTIT DO REPRODUKTORŮ V SALÓNU (PŘÍPADNĚ U NĚKTERÝCH TYPŮ HLÁŠENÍ NAOPAK V NĚ ČELA VLAKU/VOZU) PŘEDNAHRANÉ HLÁŠENÍ ULOŽENÉ V SYSTÉMU PALUBÁKU - NIKOLIV JEHO DATABÁZY OBSAHŮ KÓDŮ
takže tvrdíš, že Apexy s dotykovými displeji mají totálně shodné funkce jako ty "prehistorické" DT03DavidD píše: ...DPP na tramvajích má jednotnou databázi pro palubní počítače, hlásíče i transparenty - proto není možné mít jiné funkce/data pro Apexy DT01 a DT04 či DT06. Možnost rozšíření funkcí je až ve 100% nasazení PP DT04 a DT06.
Co je myšlenou onou "databází" ? Hlásič, palubák oboje má svoje data, transparentů je několik zcela rozdílných typů a každé mají jiná data,...DavidD píše:DPP na tramvajích má jednotnou databázi pro palubní počítače, hlásíče i transparenty - proto není možné mít jiné funkce/data pro Apexy DT01 a DT04 či DT06. Možnost rozšíření funkcí je až ve 100% nasazení PP DT04 a DT06.
DPP na tramvajích má jednotnou databázi pro palubní počítače, hlásíče i transparenty - proto není možné mít jiné funkce/data pro Apexy DT01 a DT04 či DT06. Možnost rozšíření funkcí je až ve 100% nasazení PP DT04 a DT06.MM-Mikulovsky píše:Slyšel jsem dnes od BUS kolegy z DPP, že v jejich palubních počítačích mezi předehranými informačně poučnými hlášeními, které si mohou zpustit dle aktuální potřeby (vypývající z dění/chování cestujících) je jedno, které mohou spustit vnějším reproduktorem (běžně používaným pro identifikaci spoje nevidomími na zastávce)
To by jste neuhádli, co má být jeho obsahem. " Nástup pouze předními dveřmi, připravte si jízdenky".
Dotyčný to prý záměrně využívá vždy během služby na noční lince při výjezdu z konečné/nástupní zastávky, v níž zpozoroval minimálně jednoho bezdomovce, který/ří následně sami zůstávají na zastávce bez pokusu nástupu do vozidla MHD!
Kdy konečně se dočkáme stejné možnosti na tramvajích DPP - alespoň osazených novými palubáky/Apexy s dotykovým displejem
Výčet stanic bych doplnil o stanice, kde přibyly výtahy (přestupní chodby mezi výtahy) Můstek A/B, IP a Anděl. Což je paradoxní, když tudy prochází minimum cestujících oproti vestibulu, ale jedná se o nově pořízený automat vzor V.Apawel píše:proc je vetsina venkovnich automatu jiz modernizovana (platba kartou), zatimco ty v metru az na par stanic (V.A, hl.n., nar.tr., nyni flora) nikoliv?
Ono jde o repas původního automatu, který se používá převážně na povrchu a v metru se používá od roku 2004, kdy se otevřel úsek Nádraží Holešovice - Ládví. Takže pro jistotu napíšu, že automaty, kde lze pouze úpravou dveří a přidáním tak LCD a čtečky karet udělat "moderní automat" jsou stanice: Kobylisy, Ládví, Depo Hostivař, Střížkov, Prosek, Letňany a Stodůlky západní vestibul. Všude jinde jsou původní, které se nerepasují a budou tedy pravděpodobně nahrazeny časem až tímto nebo jiným typem automatu. Tím je jasné proč se nejprve bezkontaktní platby kartou objevily na povrchu.trainzjohny píše:Ale ono nejde o nová, ale vyměněná původní, což jde aplikovat i v metru.
Ale ono nejde o nová, ale vyměněná původní, což jde aplikovat i v metru.MOp píše:Třeba dotace na nová zařízení.
Viděl bych v tom snížení nákladů. Přece jenom papír tam vydrží dlouho, ale peníze je potřeba jezdit vybírat častěji...pawel píše:proc je vetsina venkovnich automatu jiz modernizovana (platba kartou), zatimco ty v metru az na par stanic (V.A, hl.n., nar.tr., nyni flora) nikoliv?