Stránka 6 z 196

Re: Orientační a informační systémy

Napsal: 21.6.2017 15:50
od pawel
proc je vetsina venkovnich automatu jiz modernizovana (platba kartou), zatimco ty v metru az na par stanic (V.A, hl.n., nar.tr., nyni flora) nikoliv?

Re: Orientační a informační systémy

Napsal: 20.6.2017 23:10
od ElWapp
To je nějaký ověřovací kus nebo final? Dostane to nějaký design ala 21. století nebo to bude tahle nevzhledná masivní ocelová pixla?

Re: Orientační a informační systémy

Napsal: 20.6.2017 22:24
od 9001
ZXS91 píše:petr91:
No konečně automat, kterej zvládá to, co průměrný turista potřebuje. Potěšilo by ještě víc jazyků (FR,ESP,JAP) a nějaké vzhledové odlišení. Jo a taky aby to bralo bankovky. Minimálně ty, co by se případně objevily na letišti by to umět měly.
A pozlacený ho nechceš? :lol:

Re: Orientační a informační systémy

Napsal: 20.6.2017 21:05
od ZXS91
petr91:
No konečně automat, kterej zvládá to, co průměrný turista potřebuje. Potěšilo by ještě víc jazyků (FR,ESP,JAP) a nějaké vzhledové odlišení. Jo a taky aby to bralo bankovky. Minimálně ty, co by se případně objevily na letišti by to umět měly.

Re: Orientační a informační systémy

Napsal: 20.6.2017 20:49
od petr91
Nový automat na jízdenky použit ve vestibulu metra A Flora (pokud někdo ví o dalším umístění budu rád, když napíše umístění). Kromě mincí a bezkontaktních karet umí automat i kontaktní karty, vyhledávání spojení a další. Přikládám pár ilustračních fotek =D>

Re: Orientační a informační systémy

Napsal: 21.5.2017 16:07
od ElWapp
To uz se nevyznacuji zastavky nahradni dopravy pri preruseni provozu metra?

Re: Orientační a informační systémy

Napsal: 21.3.2017 7:52
od Karosák
Dosud čistě GPS.

Re: Orientační a informační systémy

Napsal: 21.3.2017 7:07
od Radek
Bere si 15T pro vyhlašování zastávek i data z EMA balíz, nebo je to čistě GPS?

Re: Orientační a informační systémy

Napsal: 21.3.2017 6:26
od demon
Bobik píše:Kdepak, já mám naopak vyzkoušený, že když se do zastávky "vřítíš", čárka ubíhá rychle (po skocích) a spíš to vyhlásí, než když se do ní "vplížíš". To to ubývá sice pomalu, ale pak se to spíš před koncem "zasekne" a začne zase narůstat, takže nevyhlásí nic.
Zajímavý, já to vydedukoval z toho, že občas to vyhlásí i při déletrvajícím stání před zastávkou a o poznání lépe to hlásí 15T, se kterými vjíždim do zastávky pomaleji než se zbytkem vozovýho parku (tam se přidává i lepší modul).

Re: Orientační a informační systémy

Napsal: 21.3.2017 6:00
od Bobik
demon píše: Možná tak u nějaký brzdy provozu, co se do zastávky řítí 20 kilometrovou rychlostí, může být úspěšnost větší, protože ta GPS zaměřuje poměrně dlouhou dobu, takže jak rychle mineš definovanej bod v mapě, začne vzdálenost zase hezky narůstat a nic se nevyhlásí.
Kdepak, já mám naopak vyzkoušený, že když se do zastávky "vřítíš", čárka ubíhá rychle (po skocích) a spíš to vyhlásí, než když se do ní "vplížíš". To to ubývá sice pomalu, ale pak se to spíš před koncem "zasekne" a začne zase narůstat, takže nevyhlásí nic.

Re: Orientační a informační systémy

Napsal: 20.3.2017 20:09
od demon
DavidD píše:Zkuste v provozu vozy 8323, 8341 a 9323. Na těchto vozech se testuje nový GPS modul, prozatím ze statistik vyhlášení se úspěšnost blíží k 98%!
A jsou ty statistiky spočítány pouze z automatického vyhlášení, nebo je započítáno i vyhlášení tlačítkem při aktivovaném automatu, jak to bylo při minule (na školním) zveřejněné statistice ?
Ale i přesto mi 98% přijde o něco míň než 99,99%... :lol:

Re: Orientační a informační systémy

Napsal: 20.3.2017 19:50
od DavidD
demon píše:
9001 píše:A ona je možnost to nepoužívat? Měl jsem za to, že to je povinné.
Naštěstí není, jen jeden krátkej čas byla povinnost vypnutí zapsat do knihy.
Bohužel je to ale po startu vozu defaultně zapnutý, takže to velká část řidičů používá, byť je funkčnost podle typu vozu někde mezi 20-80% (aspoň u mě), zatímco funkčnost ruky na tlačítku 99,99%.
Ještě jsem nenarazil na vůz, kde by sem si toho nemusel všímat. Možná tak u nějaký brzdy provozu, co se do zastávky řítí 20 kilometrovou rychlostí, může být úspěšnost větší, protože ta GPS zaměřuje poměrně dlouhou dobu, takže jak rychle mineš definovanej bod v mapě, začne vzdálenost zase hezky narůstat a nic se nevyhlásí.
Zkuste v provozu vozy 8323, 8341 a 9323. Na těchto vozech se testuje nový GPS modul, prozatím ze statistik vyhlášení se úspěšnost blíží k 98%!

Re: Orientační a informační systémy

Napsal: 20.3.2017 16:10
od demon
9001 píše:A ona je možnost to nepoužívat? Měl jsem za to, že to je povinné.
Naštěstí není, jen jeden krátkej čas byla povinnost vypnutí zapsat do knihy.
Bohužel je to ale po startu vozu defaultně zapnutý, takže to velká část řidičů používá, byť je funkčnost podle typu vozu někde mezi 20-80% (aspoň u mě), zatímco funkčnost ruky na tlačítku 99,99%.
Ještě jsem nenarazil na vůz, kde by sem si toho nemusel všímat. Možná tak u nějaký brzdy provozu, co se do zastávky řítí 20 kilometrovou rychlostí, může být úspěšnost větší, protože ta GPS zaměřuje poměrně dlouhou dobu, takže jak rychle mineš definovanej bod v mapě, začne vzdálenost zase hezky narůstat a nic se nevyhlásí.

Re: Orientační a informační systémy

Napsal: 20.3.2017 13:41
od 9001
demon píše:Já žasnu, co vy s těma vozama soustavně pácháte za harakiri.
AVZ nepoužívam, bo je to logicky ve městě zcela nefunkční, jen pan Hloch si to z nějakýho důvodu nechce nechat vysvětlit - asi se mu ty prachy za sjetí do rozpočtu hodí a zastávky mi to nehlásilo jednou jedinkrát, když odešel koncovej zesilovač...
A ona je možnost to nepoužívat? Měl jsem za to, že to je povinné.

Re: Orientační a informační systémy

Napsal: 20.3.2017 12:45
od demon
Já žasnu, co vy s těma vozama soustavně pácháte za harakiri.
AVZ nepoužívam, bo je to logicky ve městě zcela nefunkční, jen pan Hloch si to z nějakýho důvodu nechce nechat vysvětlit - asi se mu ty prachy za sjetí do rozpočtu hodí a zastávky mi to nehlásilo jednou jedinkrát, když odešel koncovej zesilovač...