Jo jo, máš pravdu je to akce JPT..chemik píše:jak jsem na to přišel? No třeba že jsem s tim jezdil. Na fejsbuku mám i fotku, jak to vypadá
Otázky a odpovědi k technologii v tramvaji
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: Otázky a odpovědi k technologii v tramvaji
Re: Otázky a odpovědi k technologii v tramvaji
jak jsem na to přišel? No třeba že jsem s tim jezdil. Na fejsbuku mám i fotku, jak to vypadá
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2235
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: Otázky a odpovědi k technologii v tramvaji
Je to rutina, chemik hlásí i když si to neuvědomuje... A máme to zadarmo
- willyjeff
- Uživatel
- Příspěvky: 1761
- Registrován: 30.11.2004 16:11
- Bydliště: Trollhättan (a když se probudim, tak Praha)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Otázky a odpovědi k technologii v tramvaji
Vidíš, chemiku? Já ti řikal, že to máš napsat do knihy jako závadu, když ti Apex hlásí sám zastávkyDavidD píše:Ta by to mít neměla, jak jsi na to přišel?chemik píše:9206 to má a větší zbytečnost jsem ještě neviděl. To už by bylo lepší do těch tramvají instalovat senzor pro automatický stírání zadního okna, než tohle...
Re: Otázky a odpovědi k technologii v tramvaji
Ta by to mít neměla, jak jsi na to přišel?chemik píše:9206 to má a větší zbytečnost jsem ještě neviděl. To už by bylo lepší do těch tramvají instalovat senzor pro automatický stírání zadního okna, než tohle...kruťák píše:Které vozy mají v současnosti tu vychytávku s automatickým vyhlašováním zastávek, která, než aby pomáhala, spíš práci přidělává?
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Otázky a odpovědi k technologii v tramvaji
A napadli někoho třeba "parkovací" senzory na hlídání profilu? Myslím, že třeba u KT a nebo 15T by se to hodilo daleko víc než tyhle blbosti...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Otázky a odpovědi k technologii v tramvaji
Taky by ta tramvaj mohla sama dávat blinkry při odbočování. Peníze na provoz sice nejsou a musí se omezovat, ale tohle by se vyvinout mělo. Aspoň budeme světoví.
Re: Otázky a odpovědi k technologii v tramvaji
9206 to má a větší zbytečnost jsem ještě neviděl. To už by bylo lepší do těch tramvají instalovat senzor pro automatický stírání zadního okna, než tohle...kruťák píše:Které vozy mají v současnosti tu vychytávku s automatickým vyhlašováním zastávek, která, než aby pomáhala, spíš práci přidělává?
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Otázky a odpovědi k technologii v tramvaji
Které vozy mají v současnosti tu vychytávku s automatickým vyhlašováním zastávek, která, než aby pomáhala, spíš práci přidělává?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Otázky a odpovědi k technologii v tramvaji
Zprávy o prodlužování TT dávejte, prosím, do sekce Humor.
Marketing: Já to vidím tak, že služba, kterou DP poskytuje, je na slušné úrovni a reklamu nepotřebuje. Úplně postačí, když ROPID přestane lidem pražskou MHD systematicky znechucovat a znehodnocovat. Pak to stejně žádný plakát nezachrání.
Marketing: Já to vidím tak, že služba, kterou DP poskytuje, je na slušné úrovni a reklamu nepotřebuje. Úplně postačí, když ROPID přestane lidem pražskou MHD systematicky znechucovat a znehodnocovat. Pak to stejně žádný plakát nezachrání.
- willyjeff
- Uživatel
- Příspěvky: 1761
- Registrován: 30.11.2004 16:11
- Bydliště: Trollhättan (a když se probudim, tak Praha)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Otázky a odpovědi k technologii v tramvaji
dnešní článek z metra: http://www.metro.cz/praha-chce-zmenit-u ... e-deje_jbs Spíš na jih...ale papír snese vše proto je toaleťák papírovej.9001 píše:Nově kolem Hlavního nádraží...
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Otázky a odpovědi k technologii v tramvaji
Bobik: Je to založené na jednuchosti lidí a odvedení pozornosti...
Krásným příkladem je neustálé opakovaní rozšiřování sítě tramvají. Nově kolem Hlavního nádraží...
Krásným příkladem je neustálé opakovaní rozšiřování sítě tramvají. Nově kolem Hlavního nádraží...
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Otázky a odpovědi k technologii v tramvaji
marketingový specialista - přeloženo do češtiny - "šmejd"? Chápu to správně?gabuliatko píše:Jako marketingový specialista by ses asi neuživil. Shnilé banány se prostě musí prodat.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2861
- Registrován: 10.10.2007 13:22
Re: Otázky a odpovědi k technologii v tramvaji
Jako marketingový specialista by ses asi neuživil. Shnilé banány se prostě musí prodat.von Špilberk píše:...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Otázky a odpovědi k technologii v tramvaji
Tady se pořád píše o GPS, ale na školení nám řekli, že se hledají místa, kam před zastávky instalovat čidla, po jejichž projetí a zachycení tramvaje se vyhlásí zastávka. Takže co se to vlastně vyvíjí
Jinak mám za to, že spolehlivost bude tak na úrovni spolehlivosti řidičů a hlavně: DP je údajně bez peněz, takže bych řekl, že podobné serepetičky se budou vyvíjet až ve chvíli, kdy DP bude pokladna přetékat penězi a nebude vědět co s nimi.
Ale na druhou stranu chápu, že nějaká firma vyvíjející software potřebuje zakázku, dokud je ještě z čeho...
Celkově hospodaření v pražské dopravě nechápu: DP vynalézá automatické hlášení zastávek, seznamku v metru; tiskne plakáty, že mají lidi jezdit MHD; v Podolí a na Barrandově se propaluje elektřina na elektronických sloupcích a tabulích i na zastávkách ZC, které slouží téměř výhradně k výstupu; je nutné vyrobit ceduli jako kráva, kvůli tomu, že v jedné stanici metra je jeden označovač jízdenek níž než ostatní; a ROPID to pak finančně narovná prodloužením intervalů.
Myslím, že DP a ROPID by měly pochopit, že cestujícího hlavně zajímá, aby metro, tram, bus přijelo(a), a aby se tam cestující vešel. Cestujícímu je fuk, kdo nebo co hlásí zastávku. Ty všechny krásnonápady by měly jít v době úspor k ledu.
Jinak mám za to, že spolehlivost bude tak na úrovni spolehlivosti řidičů a hlavně: DP je údajně bez peněz, takže bych řekl, že podobné serepetičky se budou vyvíjet až ve chvíli, kdy DP bude pokladna přetékat penězi a nebude vědět co s nimi.
Ale na druhou stranu chápu, že nějaká firma vyvíjející software potřebuje zakázku, dokud je ještě z čeho...
Celkově hospodaření v pražské dopravě nechápu: DP vynalézá automatické hlášení zastávek, seznamku v metru; tiskne plakáty, že mají lidi jezdit MHD; v Podolí a na Barrandově se propaluje elektřina na elektronických sloupcích a tabulích i na zastávkách ZC, které slouží téměř výhradně k výstupu; je nutné vyrobit ceduli jako kráva, kvůli tomu, že v jedné stanici metra je jeden označovač jízdenek níž než ostatní; a ROPID to pak finančně narovná prodloužením intervalů.
Myslím, že DP a ROPID by měly pochopit, že cestujícího hlavně zajímá, aby metro, tram, bus přijelo(a), a aby se tam cestující vešel. Cestujícímu je fuk, kdo nebo co hlásí zastávku. Ty všechny krásnonápady by měly jít v době úspor k ledu.