Hm já ten pocit nemám!!!! Slyšel jsem to od zdroje, podle kterého se pak tak 70% vyplnilo takže to zase taková fáma nebyla.DavidD píše:No o K3 do Prahy z SUček se mluvilo snad jen tady na TF, mam takový pocit...
Otázky a odpovědi k technologii v tramvaji
Moderátor: TRAM-FÓRUM
No o K3 do Prahy z SUček se mluvilo snad jen tady na TF, mam takový pocit...jara píše:Přesně tento postoj zastavám!!! Proto ta linka 6.
Jinak srovnávat teda 14T s tímto no nevím nevím. Ono jedno vozidlo má otočné podvozky druhé ne apod. Jen bych to asi prohodil a dal nízko do přední části. K délce 14T má 30metrů K2 21metrů. Do 14T se nacpe 279 (to bych chtěl videt) a do K2 146 lidí. Prostě myslím si, že v dnešní době by to nebylo špatné jako vzor renovace. Furt se mluvilo o K3kách do prahy ze sůček. Tak by mohlo být tohle ze sůček. Proč ne že jo!!!!!!
A k dalšímu paskvilu stále nemáme na Brno.
Omlouvám se za pozdější reakci ale byl jsem mimo domov
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2303
- Registrován: 16.11.2003 17:38
- Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc
- Kontaktovat uživatele:
Přesně tento postoj zastavám!!! Proto ta linka 6.7080 píše:Zbastlenina to je, ale Praha by potřebovala vozidlo, které by bylo ekvivalentem 1,5xT3. Na linky, na které je sólo málo, ale dvojice už moc. Mělo by být součástkově shodné s některým již provozovaným typem.
Jinak srovnávat teda 14T s tímto no nevím nevím. Ono jedno vozidlo má otočné podvozky druhé ne apod. Jen bych to asi prohodil a dal nízko do přední části. K délce 14T má 30metrů K2 21metrů. Do 14T se nacpe 279 (to bych chtěl videt) a do K2 146 lidí. Prostě myslím si, že v dnešní době by to nebylo špatné jako vzor renovace. Furt se mluvilo o K3kách do prahy ze sůček. Tak by mohlo být tohle ze sůček. Proč ne že jo!!!!!!
A k dalšímu paskvilu stále nemáme na Brno.
Omlouvám se za pozdější reakci ale byl jsem mimo domov
- Smurfx
- Uživatel
- Příspěvky: 352
- Registrován: 27.10.2004 17:39
- Bydliště: Praha - Řepy
- Kontaktovat uživatele:
Pořizovat další typ a ještě víc znepřehlednit typovou situaci v Praze by asi nebylo to pravé ořechové. Navíc na stejnou kapacitu zde je 14T (i když je větší)jara píše:To ostravské bude vypadat určitě trošku jinak. Ale tohle by nebylo také špatné taková pěkná konkurence a třeba by se v tom mohl vidět někdo z Prahy a nechat to pořídit pro Prahu. Na některých linkách by to bylo docela pěkný. Třeba taková 6-ka
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6707
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Ježíš Járo nestraš !!!jara píše:To ostravské bude vypadat určitě trošku jinak. Ale tohle by nebylo také špatné taková pěkná konkurence a třeba by se v tom mohl vidět někdo z Prahy a nechat to pořídit pro Prahu. Na některých linkách by to bylo docela pěkný. Třeba taková 6-ka
V týhle velikosti máš 14T, nic dalšího sem nepotřebujem !
Předpokládám, že to, co je na přiloženém obrázku, to nebude, poněvadž by to byla pouhá vana. Bude to mít zřejmě stejné provedení van, jako u trojvany, ale nevíte, zda někdo nepřistoupí k této rekonstrukci, co je na obrázku (T3 + nový článek)? Ď.
pozn.: Fotografie nejsou mé, pouze jsem si je vypůjčil a už nevím od koho, autor doufám promine.
pozn.: Fotografie nejsou mé, pouze jsem si je vypůjčil a už nevím od koho, autor doufám promine.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Děkuji za odpovědi, já jen potřeboval vědět, na co se mám v Ostravě těšit!adam_r píše:NP stred (nebo treba jen s jednim schodem) by byl pekny, ale ma to nekoli hacku. Musel by se vyvynout vhodny podvozek, nebo koupit od nekoho jineho (Siemens, Bombardier, ...). Takovy podvozek by se nedal opravovat kladivem, jak je v mistnim kraji zvykem. Cena vozu by urcite nebyla 20-25 mega ale vyrazne vice (vyvoj, drasi technicke reseni, ...). Coz naprosto neodpovida filosofii vozu Vario (nizka cena+moznost oprav kladivem+castecna shodnost s podvozky T3).
NP stred (nebo treba jen s jednim schodem) by byl pekny, ale ma to nekoli hacku. Musel by se vyvynout vhodny podvozek, nebo koupit od nekoho jineho (Siemens, Bombardier, ...). Takovy podvozek by se nedal opravovat kladivem, jak je v mistnim kraji zvykem. Cena vozu by urcite nebyla 20-25 mega ale vyrazne vice (vyvoj, drasi technicke reseni, ...). Coz naprosto neodpovida filosofii vozu Vario (nizka cena+moznost oprav kladivem+castecna shodnost s podvozky T3).Vašek píše:Mám dotaz ohledně budoucí ( Ostravské ? ) tramvaji K2LF, která bude údajně vystavena na veleltrhu Czech Raildays ´07: Ví někdo, zdali bude nízkopodlažní část řešena klasicky jako u trojwany ( oddělené NP části, v kloubech vysoká podlaha ) nebo bude nové řešení s nízkou podlahou i nad středním podvozkem? Osobně se přikláním slíše k 1. verzi, ačkoliv by 2. nebyla k "zahození".
Mám dotaz ohledně budoucí ( Ostravské ? ) tramvaji K2LF, která bude údajně vystavena na veleltrhu Czech Raildays ´07: Ví někdo, zdali bude nízkopodlažní část řešena klasicky jako u trojwany ( oddělené NP části, v kloubech vysoká podlaha ) nebo bude nové řešení s nízkou podlahou i nad středním podvozkem? Osobně se přikláním slíše k 1. verzi, ačkoliv by 2. nebyla k "zahození".
VOZOVY PARK.PAN iZIDOR
VAZENY PÁN KOLLEGA,iZIDOR, MÁS nato 100% dokaz,ze 263-6000-8003-8071-8171 ,. já to tvrdim, áj vy ?