Otázky a odpovědi k technologii v tramvaji

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
jara
Uživatel
Příspěvky: 2303
Registrován: 16.11.2003 17:38
Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jara » 23.5.2007 21:08

DavidD píše:No o K3 do Prahy z SUček se mluvilo snad jen tady na TF, mam takový pocit...
Hm já ten pocit nemám!!!! Slyšel jsem to od zdroje, podle kterého se pak tak 70% vyplnilo takže to zase taková fáma nebyla.

Uživatelský avatar
DavidD
Uživatel
Příspěvky: 1624
Registrován: 10.5.2006 17:36

Příspěvek od DavidD » 23.5.2007 21:05

jara píše:Přesně tento postoj zastavám!!! Proto ta linka 6.
Jinak srovnávat teda 14T s tímto no nevím nevím. Ono jedno vozidlo má otočné podvozky druhé ne apod. Jen bych to asi prohodil a dal nízko do přední části. K délce 14T má 30metrů K2 21metrů. Do 14T se nacpe 279 (to bych chtěl videt) a do K2 146 lidí. Prostě myslím si, že v dnešní době by to nebylo špatné jako vzor renovace. Furt se mluvilo o K3kách do prahy ze sůček. Tak by mohlo být tohle ze sůček. Proč ne že jo!!!!!!
A k dalšímu paskvilu stále nemáme na Brno.

Omlouvám se za pozdější reakci ale byl jsem mimo domov
No o K3 do Prahy z SUček se mluvilo snad jen tady na TF, mam takový pocit...

jara
Uživatel
Příspěvky: 2303
Registrován: 16.11.2003 17:38
Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jara » 23.5.2007 21:00

7080 píše:Zbastlenina to je, ale Praha by potřebovala vozidlo, které by bylo ekvivalentem 1,5xT3. Na linky, na které je sólo málo, ale dvojice už moc. Mělo by být součástkově shodné s některým již provozovaným typem.
Přesně tento postoj zastavám!!! Proto ta linka 6.
Jinak srovnávat teda 14T s tímto no nevím nevím. Ono jedno vozidlo má otočné podvozky druhé ne apod. Jen bych to asi prohodil a dal nízko do přední části. K délce 14T má 30metrů K2 21metrů. Do 14T se nacpe 279 (to bych chtěl videt) a do K2 146 lidí. Prostě myslím si, že v dnešní době by to nebylo špatné jako vzor renovace. Furt se mluvilo o K3kách do prahy ze sůček. Tak by mohlo být tohle ze sůček. Proč ne že jo!!!!!!
A k dalšímu paskvilu stále nemáme na Brno.

Omlouvám se za pozdější reakci ale byl jsem mimo domov

Uživatelský avatar
7080
Uživatel
Příspěvky: 1084
Registrován: 02.12.2005 13:40
Bydliště: V kopci mezi M 135 a M 22

Příspěvek od 7080 » 23.5.2007 20:15

adam_r píše:Ale hlavne je to strasne zbastlenina. :?
Zbastlenina to je, ale Praha by potřebovala vozidlo, které by bylo ekvivalentem 1,5xT3. Na linky, na které je sólo málo, ale dvojice už moc. Mělo by být součástkově shodné s některým již provozovaným typem.

Uživatelský avatar
adam_r
Uživatel
Příspěvky: 451
Registrován: 17.6.2004 10:23
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od adam_r » 23.5.2007 17:57

Smurfx píše:Pořizovat další typ a ještě víc znepřehlednit typovou situaci v Praze by asi nebylo to pravé ořechové.
Ale hlavne je to strasne zbastlenina. :?

Uživatelský avatar
Smurfx
Uživatel
Příspěvky: 352
Registrován: 27.10.2004 17:39
Bydliště: Praha - Řepy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smurfx » 23.5.2007 17:16

jara píše:To ostravské bude vypadat určitě trošku jinak. Ale tohle by nebylo také špatné taková pěkná konkurence a třeba by se v tom mohl vidět někdo z Prahy a nechat to pořídit pro Prahu. Na některých linkách by to bylo docela pěkný. Třeba taková 6-ka
Pořizovat další typ a ještě víc znepřehlednit typovou situaci v Praze by asi nebylo to pravé ořechové. Navíc na stejnou kapacitu zde je 14T (i když je větší)

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6706
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od demon » 23.5.2007 16:14

jara píše:To ostravské bude vypadat určitě trošku jinak. Ale tohle by nebylo také špatné taková pěkná konkurence a třeba by se v tom mohl vidět někdo z Prahy a nechat to pořídit pro Prahu. Na některých linkách by to bylo docela pěkný. Třeba taková 6-ka
Ježíš Járo nestraš !!!
V týhle velikosti máš 14T, nic dalšího sem nepotřebujem !

jara
Uživatel
Příspěvky: 2303
Registrován: 16.11.2003 17:38
Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jara » 23.5.2007 15:13

To ostravské bude vypadat určitě trošku jinak. Ale tohle by nebylo také špatné taková pěkná konkurence a třeba by se v tom mohl vidět někdo z Prahy a nechat to pořídit pro Prahu. Na některých linkách by to bylo docela pěkný. Třeba taková 6-ka

Uživatelský avatar
kresta
Uživatel
Příspěvky: 43
Registrován: 21.9.2004 18:38
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kresta » 23.5.2007 14:06

Předpokládám, že to, co je na přiloženém obrázku, to nebude, poněvadž by to byla pouhá vana. Bude to mít zřejmě stejné provedení van, jako u trojvany, ale nevíte, zda někdo nepřistoupí k této rekonstrukci, co je na obrázku (T3 + nový článek)? Ď. @3659
pozn.: Fotografie nejsou mé, pouze jsem si je vypůjčil a už nevím od koho, autor doufám promine.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Vašek
Uživatel
Příspěvky: 175
Registrován: 15.11.2006 19:11

Příspěvek od Vašek » 22.5.2007 19:36

adam_r píše:NP stred (nebo treba jen s jednim schodem) by byl pekny, ale ma to nekoli hacku. Musel by se vyvynout vhodny podvozek, nebo koupit od nekoho jineho (Siemens, Bombardier, ...). Takovy podvozek by se nedal opravovat kladivem, jak je v mistnim kraji zvykem. Cena vozu by urcite nebyla 20-25 mega ale vyrazne vice (vyvoj, drasi technicke reseni, ...). Coz naprosto neodpovida filosofii vozu Vario (nizka cena+moznost oprav kladivem+castecna shodnost s podvozky T3).
Děkuji za odpovědi, já jen potřeboval vědět, na co se mám v Ostravě těšit!

Uživatelský avatar
adam_r
Uživatel
Příspěvky: 451
Registrován: 17.6.2004 10:23
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od adam_r » 22.5.2007 19:25

Vašek píše:Mám dotaz ohledně budoucí ( Ostravské ? ) tramvaji K2LF, která bude údajně vystavena na veleltrhu Czech Raildays ´07: Ví někdo, zdali bude nízkopodlažní část řešena klasicky jako u trojwany ( oddělené NP části, v kloubech vysoká podlaha ) nebo bude nové řešení s nízkou podlahou i nad středním podvozkem? Osobně se přikláním slíše k 1. verzi, ačkoliv by 2. nebyla k "zahození".
NP stred (nebo treba jen s jednim schodem) by byl pekny, ale ma to nekoli hacku. Musel by se vyvynout vhodny podvozek, nebo koupit od nekoho jineho (Siemens, Bombardier, ...). Takovy podvozek by se nedal opravovat kladivem, jak je v mistnim kraji zvykem. Cena vozu by urcite nebyla 20-25 mega ale vyrazne vice (vyvoj, drasi technicke reseni, ...). Coz naprosto neodpovida filosofii vozu Vario (nizka cena+moznost oprav kladivem+castecna shodnost s podvozky T3).

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4740
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MOp » 22.5.2007 18:49

Jmenuje se to dvojwana, takže řešení bude trojwana mínus střední článek.

Vašek
Uživatel
Příspěvky: 175
Registrován: 15.11.2006 19:11

Příspěvek od Vašek » 22.5.2007 18:43

Mám dotaz ohledně budoucí ( Ostravské ? ) tramvaji K2LF, která bude údajně vystavena na veleltrhu Czech Raildays ´07: Ví někdo, zdali bude nízkopodlažní část řešena klasicky jako u trojwany ( oddělené NP části, v kloubech vysoká podlaha ) nebo bude nové řešení s nízkou podlahou i nad středním podvozkem? Osobně se přikláním slíše k 1. verzi, ačkoliv by 2. nebyla k "zahození".

Uživatelský avatar
Isidor
Uživatel
Příspěvky: 291
Registrován: 03.11.2004 20:44
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Isidor » 08.5.2007 19:44

No. Nemám. Netvrdím. :)

6514
Uživatel
Příspěvky: 424
Registrován: 07.4.2007 16:44

VOZOVY PARK.PAN iZIDOR

Příspěvek od 6514 » 08.5.2007 18:57

VAZENY PÁN KOLLEGA,iZIDOR, MÁS nato 100% dokaz,ze 263-6000-8003-8071-8171 ,. já to tvrdim, áj vy ?

Odpovědět