Otázky a odpovědi k technologii v tramvaji
Moderátor: TRAM-FÓRUM
AD 6514: To jsou evidenční čísla prototypů tramvajových vozidel ČKD, které se zkoušely převážně v Praze. Tam, kde jsou otazníky, má buď být nějaké evidenční číslo (pokud teda bylo) - 1. a 3. sloupek, nebo tam má být typ tramvajového vozu (pokud číslo bylo obsazeno) - 2. a 4. sloupek. Víc nevím, co bych k tomu dodal.
no došlo mi kalkulace nákladů:Káem píše:bod c) se snažím z DP vyrazit od ledna. Prý 48/Kč km jeden vůz.
37,6632 Kč/km u BUS... ale jakého? to už neříkají
48,0606 u TRAM ale jaké?
stejně tak jestli je to na jeden vůz, kolik to je tímpádem na soupravu určitě nižší než 48*2... (mzdové náklady pudou např. dolu)
- Káem
- Uživatel
- Příspěvky: 904
- Registrován: 03.11.2006 15:32
- Bydliště: 1,8,15,25,26,51,56,AE
- Kontaktovat uživatele:
bod c) se snažím z DP vyrazit od ledna. Prý 48/Kč km jeden vůz.Tom píše:Potřeboval bych k obhajobě BP znát tyto údaje:
kolik zhruba stojí provoz
1) 1voz.km standardního autobusu DP Praha
2) 1voz.km kloubového autobusu DP Praha
3) 1voz.km tramvaje 2xT příp 14T
jestli někdo ví, tak předem dík za info
- 2217
- Uživatel
- Příspěvky: 746
- Registrován: 16.11.2006 23:16
- Bydliště: kousíček od Národní Třídy
- Kontaktovat uživatele:
TA tramvaj se mi líbí a určitě by nebyla zlá. Jediné, co bych považovla možná za malý rpoblém (ale já o tom nic nevím ), by byly oblouky ála Spálená - Lazarská, motanice před ÚD a jiné "lahůdky".
Jinak k té kapacitě 14t, ikdyž to sem moc nepatří: Nemyslím si, že odpovídá 1,75 T3. Zkuste někdo vzít jednu napřískanou dvojici na l.9, vozovna Žižkov a nacpat celé její osazenstvo se všemi zavazadly do jedné 14T. Doporučuji pátek kolem 15.hodiny, směrem na Spojovací, nědke v centru, ale před Wilsoňákem.
Jinak k té kapacitě 14t, ikdyž to sem moc nepatří: Nemyslím si, že odpovídá 1,75 T3. Zkuste někdo vzít jednu napřískanou dvojici na l.9, vozovna Žižkov a nacpat celé její osazenstvo se všemi zavazadly do jedné 14T. Doporučuji pátek kolem 15.hodiny, směrem na Spojovací, nědke v centru, ale před Wilsoňákem.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2303
- Registrován: 16.11.2003 17:38
- Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc
- Kontaktovat uživatele:
S tou K3kou to je tak 2 roky staré. A bylo to spojeno s tím, co do budoucna s kastlema. Jinak bych to asi uzavřel tím, že na věc máme každej jinej názor já zastávám společnej s 7080. A astra jak víme a kdo nevíte tak se koukněte do aktualizací na páteřní stránky tady byla zkoušená a nějak se nelíbila takže ta padá.
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4741
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Oficiálně je toto vozidlo prezentováno jako 2xT! Proto je take na tyto linky nasazovano.9001 píše:To je sice hezké že 14t je jako 1,5 x T,ale jaksi je v Praze nasazujeme za SOUPRAVY 2xT bez úpravy intervalu. Kdyby to bylo jako v Plzni že jede souprava pak třeba se sníženým intervalem Astra.
Ja vsak s timto tvrzenim nesouhlasim a nesouhlasim ani s tim, ze je to ekvivalent 1,5xT. Dle meho je to neco kolem 1.75xT. (pro matematiky a fyziky - 1,75xT+-0,05xT )
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
To je sice hezké že 14t je jako 1,5 x T,ale jaksi je v Praze nasazujeme za SOUPRAVY 2xT bez úpravy intervalu. Kdyby to bylo jako v Plzni že jede souprava pak třeba se sníženým intervalem Astra.demon píše:Ekvivalentem 1,5xT je právě přesně ta 14T, otočný podvozky s tim nemaj nic společnýho.
O K3 se možná mluvilo (nevim, já nic takovýho nezaslech), ale rozhodně to nebylo myšleno vážně.
Na obsaditelnost 14T možná ekvivalent je, ale bylo by vhodnější, kdyby 14T mělo obsaditelnost 2xT3. Vůz, který by měl obsaditelnost 1,5xT3 měl by mít zároveň maximální délku 25 metrů. Není v prvním nástřelu podstatné jaké by měl mít podvozky. Je potřebaa se dohodnout na technických specifikacích a pak začít takové vozidlo hledat. Bohužel ze stávajících vozidel, která jsou v republice provozována, mi to vychází na K2 nebo na Astru.demon píše:Ekvivalentem 1,5xT je právě přesně ta 14T, otočný podvozky s tim nemaj nic společnýho.
O K3 se možná mluvilo (nevim, já nic takovýho nezaslech), ale rozhodně to nebylo myšleno vážně.
Jinak zrovna na tu 6 by opravdu byl ideální, stejně tak vhodný na 25.
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6709
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Ekvivalentem 1,5xT je právě přesně ta 14T, otočný podvozky s tim nemaj nic společnýho.jara píše:K délce 14T má 30metrů K2 21metrů. Do 14T se nacpe 279 (to bych chtěl videt) a do K2 146 lidí. Prostě myslím si, že v dnešní době by to nebylo špatné jako vzor renovace. Furt se mluvilo o K3kách do prahy ze sůček.
O K3 se možná mluvilo (nevim, já nic takovýho nezaslech), ale rozhodně to nebylo myšleno vážně.