6432 píše:Tak jo, díky a napadla mě ještě 1 věc ohledně spojování souprav.
Byly běžné soupravy 6821+6822; 7092+7093; 7222+7223; 7236+7237; 7252+7253; 6836+6837 ; 8211+8212 a možná i nějaké další. Schválně jsem napsal soupravy jdoucí ev. č. po sobě a také že vím v jakém složení všechny jezdí, abych se dostal k úplnému jádru problému.
Vše v poho až do chvíle, než se stalo toto: 6798+6822 a zároveň 6821 sólo; 7092+7155 a zároveň 7093 sólo; 7222+7291 a zároveň 7223 sólo; 7252+7237 a zároveň sóla 7253 a 7236; 6868+6837 a zároveň 6836 sólo; 8211+8213 a zároveň 8212 sólo. Dal jsem plno pravdivých příkladů aby se nad tím dalo pořádně zamyslet. A moje otázka zní PROČ?????tisíc otazníků??? Proč se to takhle změnilo, vždyť přece "hezčí" je, když jdou ev.č. po sobě, Ne???
jak prosta je odpoved. vozy 6xxx z kobylis najizdeji posledni kilometry, tudiz je nutne je pospojovavat tak, aby je najizdeli rovnomerneji a mohly se posilat do dilen postupne. kdyz jezdi jako solo, muzou je dat jen na 5, 15 a 25. tudiz najezdi malo km oproti tomu, kdyz jsou trebas v souprave. nebo meli jit do dilen a maji prodlouzeno o nekolik km probeh, tak proc je znovu sprahovat, kdyz pujdou do dilen. u vozu po dilnach (a jejich kanibalizaci na A vozy a B vozy ] se zase muze stat, ze si spolu nerozumi. viz 8617+8618? a 8627?, ktere jezdi jako 8618+8627 a 8617.
u pankrackych je to obdobne. 8212 je po dilnach 8211 a 8213 tusim jeste nikoliv.
hezci to samozrejme je, ale ma to efekt?