Otázky a odpovědi k technologii v tramvaji

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Re: Otázky a odpovědi k technologii v tramvaji

Odeslatod Petrpes v 06.12.2016 1:07

Pokud máš v rodině 2 :auto, počítáš spotřebu na obě dohromady a dělíš 2? Pokud ano, je to na dvojici :D
Uživatelský avatar
Petrpes
Uživatel
 
Založen: 28.8.2008 21:03
Bydliště: psí bouda

Re: Otázky a odpovědi k technologii v tramvaji

Odeslatod fricoolinek2 v 05.12.2016 16:12

No a je to na sólo či soupravu? =P~
Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
 
Založen: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514

Re: Otázky a odpovědi k technologii v tramvaji

Odeslatod von Špilberk v 05.12.2016 15:07

Tak už víme, kolik stojí elektřina na 1 km jízdy s T3, T3M a T3RP. Co ostatní typy :?: :?: :-k
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory..
von Špilberk
Uživatel
 
Založen: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Otázky a odpovědi k technologii v tramvaji

Odeslatod P_V v 01.10.2016 11:29

Možná by to šlo nějakou improvizací, půjčit si tu mobilní váhu na kamiony, položit přes ni ploché kolejnice a nechat to přejet tramvají. Nebo tu váhu nějak podložit pod tu spouštěcí kolejnici u soustruhu na kola.
P_V
Uživatel
 
Založen: 23.11.2003 18:49

Re: Otázky a odpovědi k technologii v tramvaji

Odeslatod trainzjohny v 01.10.2016 9:43

A není hlavní snahou zvážit každou nápravu vozu extra ? To na kamiónu půjde těžko ...
Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
 
Založen: 10.9.2006 14:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59

Re: Otázky a odpovědi k technologii v tramvaji

Odeslatod Karosák v 30.9.2016 19:44

Hlavně jsem z odkazu konečně pochopil, proč jsou u krematoria Motol mazány hlavy kolejnic. Jde o snahu eliminovat tvorbu vlnkovitosti jízdní plochy kolejnic.
Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
 
Založen: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Zajezdnia Strasznice

Re: Otázky a odpovědi k technologii v tramvaji

Odeslatod P_V v 30.9.2016 10:53

Dát by to měly, ten návěs má 6 náprav, takže se to rozloží.
P_V
Uživatel
 
Založen: 23.11.2003 18:49

Re: Otázky a odpovědi k technologii v tramvaji

Odeslatod 9001 v 30.9.2016 10:17

P_V napsal:
von Špilberk napsal:+ dle agentury JPP by DP Praha rád zvážil tramvaj 15T a nemá kde
Zvážit jí i s kamionem by snad šlo kdekoliv, ne?


A to váhy celní správy dají? Přece jenom samotná tramvaj má okolo 42t + kamion dalších 15t
Uživatelský avatar
9001
Uživatel
 
Založen: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.

Re: Otázky a odpovědi k technologii v tramvaji

Odeslatod P_V v 30.9.2016 10:07

von Špilberk napsal:+ dle agentury JPP by DP Praha rád zvážil tramvaj 15T a nemá kde
Zvážit jí i s kamionem by snad šlo kdekoliv, ne?
P_V
Uživatel
 
Založen: 23.11.2003 18:49

Re: Otázky a odpovědi k technologii v tramvaji

Odeslatod von Špilberk v 30.9.2016 6:22

I Brno vyvíjí: http://www.bmhd.cz/aktuality/aktualita.php?1353

+ dle agentury JPP by DP Praha rád zvážil tramvaj 15T a nemá kde, tak tady by to možná šlo. 8-)
na speciální průjezdnou váhu, jedinou svého druhu v České republice, která se nachází v DKV Brno-Maloměřice.
von Špilberk
Uživatel
 
Založen: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Otázky a odpovědi k technologii v tramvaji

Odeslatod fricoolinek2 v 10.5.2016 17:11

P_V napsal:
MM-Mikulovsky napsal:tam snad šlo o: ...

Ze zprávy vyplynulo, že:
- přepínač AVV není zas tak malá lehká páčka
- k přepnutí došlo hned po výjezdu z Libně
- strojvůdce to prý vědomě nepřepnul, ale připustil, že o to mohl zavadit rukávem, když zapnul stěrače
- v režimu AVV je nutné během jízdy ručně zadávat nějaké údaje, nic ale zadáváno nebylo - strojvůdci to nepřišlo divné, že to jede i když nic nezadával
- až k Masně strojvůdce vlak řídil, ručně zpomalil na 40
- vlak až do nárazu vůbec nebrzdil, i když byla spousta času (prý 16 s a s nouzovou brzdou ještě víc) od zjištění, že to nezpomaluje samo
- strojvůdce k tomu uvedl, že když si všiml, že automat nezpomaluje, tak ho to tak vyděsilo, že už si nepamatuje jestli brzdil (ale během té doby zmáčkl tlačítko bdělosti)

Takže to nebylo jen tím, že by se o něco zavadilo.


Neuvěřitelné toto. #-o #-o #-o

#cotobylozavola
Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
 
Založen: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514

Re: Otázky a odpovědi k technologii v tramvaji

Odeslatod Radek v 10.5.2016 9:46

von Špilberk napsal:A to je dobře nebo špatně :?: :-k :wink:
Rozchodit myslím jako kvalitně rozchodit. 8-)
Uživatelský avatar
Radek
Uživatel
 
Založen: 19.7.2004 9:00
Bydliště: Tento vlak tam končí

Re: Otázky a odpovědi k technologii v tramvaji

Odeslatod von Špilberk v 10.5.2016 9:28

Radek napsal:Tak ještě jsme nedokázali rozchodit ani EMu, když už jsme u té bezpečnosti...

A to je dobře nebo špatně :?: :-k :wink:
von Špilberk
Uživatel
 
Založen: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Otázky a odpovědi k technologii v tramvaji

Odeslatod Radek v 10.5.2016 9:03

Tak ještě jsme nedokázali rozchodit ani EMu, když už jsme u té bezpečnosti...
Uživatelský avatar
Radek
Uživatel
 
Založen: 19.7.2004 9:00
Bydliště: Tento vlak tam končí

Re: Otázky a odpovědi k technologii v tramvaji

Odeslatod P_V v 10.5.2016 8:55

MM-Mikulovsky napsal:tam snad šlo o: ...

Ze zprávy vyplynulo, že:
- přepínač AVV není zas tak malá lehká páčka
- k přepnutí došlo hned po výjezdu z Libně
- strojvůdce to prý vědomě nepřepnul, ale připustil, že o to mohl zavadit rukávem, když zapnul stěrače
- v režimu AVV je nutné během jízdy ručně zadávat nějaké údaje, nic ale zadáváno nebylo - strojvůdci to nepřišlo divné, že to jede i když nic nezadával
- až k Masně strojvůdce vlak řídil, ručně zpomalil na 40
- vlak až do nárazu vůbec nebrzdil, i když byla spousta času (prý 16 s a s nouzovou brzdou ještě víc) od zjištění, že to nezpomaluje samo
- strojvůdce k tomu uvedl, že když si všiml, že automat nezpomaluje, tak ho to tak vyděsilo, že už si nepamatuje jestli brzdil (ale během té doby zmáčkl tlačítko bdělosti)

Takže to nebylo jen tím, že by se o něco zavadilo.
P_V
Uživatel
 
Založen: 23.11.2003 18:49

Další

Zpět na Tramvajové vozy

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků

cron