Otázky a odpovědi k technologii v tramvaji

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10209
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 9001 » 08.7.2005 13:49

Tonda Ježek píše:
fricoolinek2 píše:Nejrychlejší úsek bude asi Nádr. Braník-Černý kůň-Belárie
Já myslím, že to bude Geologická - Hlubočepy (ovšem bez brždění) :D
Ještě možná Evropská (Hadovka k Dejvický)

Uživatelský avatar
Tonda Ježek
Uživatel
Příspěvky: 1080
Registrován: 30.11.2003 22:54
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tonda Ježek » 08.7.2005 13:35

fricoolinek2 píše:Nejrychlejší úsek bude asi Nádr. Braník-Černý kůň-Belárie
Já myslím, že to bude Geologická - Hlubočepy (ovšem bez brždění) :D

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2600
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od fricoolinek2 » 08.7.2005 13:24

kresta píše:sekce: Liberecký vozový park
datum a čas: 21.6.2005, 9:36
autor: MF DNES, přepis: Tramvajáček - anonymní
předmět: Tramvaj za 25 miliónů nejezdí, je stále v opravě
RT6S bych poslal so PARSu, tam by se s tim porvali ne ???

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2600
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od fricoolinek2 » 08.7.2005 13:16

Nejrychlejší úsek bude asi Nádr. Braník-Černý kůň-Belárie

Uživatelský avatar
Pepa
Uživatel
Příspěvky: 2152
Registrován: 30.11.2003 9:45
Bydliště: 6004

Příspěvek od Pepa » 08.7.2005 12:32

Kočí píše: Hlavně v tom oblouku, co? :wink:
Mě teda nejvíc tuhne krev v žilách, když se to kalí z Nad Trojou do Trojské, to se to pak pískuje dole na světlech... Ale už jsem byl svědkem... No, naštěstí nic nejelo...
Jo oblouk u hotelu v Chotkový je dost dobrej, tramvaj se naklopí jak pendolino a jede se dál...

Uživatelský avatar
Kočí
Uživatel
Příspěvky: 209
Registrován: 19.3.2005 14:26
Bydliště: ...příští zastávka Letenské náměstí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kočí » 08.7.2005 12:25

Pepa píše:
Predseda píše:No to se teda nedivim. Nejrychlejší jízdy, který občas zažívám tramvají, jsou na Letenský pláni. Nikdy jsem nekoukal, kolik to jede, ale je to fofr!
Rychlou jízdu můžeš zažít kdekoliv i třeba v úseku Hellichova-Malostranské nám., Malostranská-Královský letohrádek ajiné... :twisted:
Hlavně v tom oblouku, co? :wink:
Mě teda nejvíc tuhne krev v žilách, když se to kalí z Nad Trojou do Trojské, to se to pak pískuje dole na světlech... Ale už jsem byl svědkem... No, naštěstí nic nejelo...

Uživatelský avatar
Pepa
Uživatel
Příspěvky: 2152
Registrován: 30.11.2003 9:45
Bydliště: 6004

Příspěvek od Pepa » 08.7.2005 12:20

Predseda píše:No to se teda nedivim. Nejrychlejší jízdy, který občas zažívám tramvají, jsou na Letenský pláni. Nikdy jsem nekoukal, kolik to jede, ale je to fofr!
Rychlou jízdu můžeš zažít kdekoliv i třeba v úseku Hellichova-Malostranské nám., Malostranská-Královský letohrádek ajiné... :twisted:

Uživatelský avatar
Predseda
Uživatel
Příspěvky: 85
Registrován: 17.3.2005 9:51
Bydliště: Žumpa
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Predseda » 08.7.2005 12:16

adam_r píše: Tata delal jako student pruvodciho za Vokovice, a jeden ridic otamtud mel docela velky prusvih, kdyz mu VB namerila pri jizde do vozovny z kopce mezi nadrazim Veleslavim a Koospolem 100 km/h. To cele s klasikou T3.
No to se teda nedivim. Nejrychlejší jízdy, který občas zažívám tramvají, jsou na Letenský pláni. Nikdy jsem nekoukal, kolik to jede, ale je to fofr!

Uživatelský avatar
adam_r
Uživatel
Příspěvky: 451
Registrován: 17.6.2004 10:23
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od adam_r » 08.7.2005 11:27

PvvS píše:bez problemu i vic. Vim o overenych rychlostnich rekordech a asi by ste neverili. I takova K2 dokaze jet velice rychle (presny cislo sem kvuli zajmu zachovani tematu davat nebudu)
Tata delal jako student pruvodciho za Vokovice, a jeden ridic otamtud mel docela velky prusvih, kdyz mu VB namerila pri jizde do vozovny z kopce mezi nadrazim Veleslavim a Koospolem 100 km/h. To cele s klasikou T3.

Uživatelský avatar
kresta
Uživatel
Příspěvky: 43
Registrován: 21.9.2004 18:38
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kresta » 08.7.2005 10:31

sekce: Liberecký vozový park
datum a čas: 21.6.2005, 9:36
autor: MF DNES, přepis: Tramvajáček - anonymní
předmět: Tramvaj za 25 miliónů nejezdí, je stále v opravě

MF DNES 21.6. 2005:
Liberec Měla to být chlouba na libereckých kolejích. Moderní a elegantní nízkopodlažní tramvaj za zhruba 25 milionů korun stojí přes rok rozložená a nepojízdná ve vozovně a opravně. Dopravní podnik zatím neví, co se soupravou bude dělat. „Máme tu její podvozky už od loňského roku. Čekáme, jak se rozhodne dopravní podnik, nabídku již od nás dostal,“ řekl obchodní manažer firmy Pars Nova Šumperk Vladimír Beránek.
Nízkopodlažní tramvaj od dnes již zkrachovalé společnosti ČKD Dopravní systémy provází v Liberci potíže od začátku. První zapůjčenou soupravu ještě stihl dopravní podnik vrátit, druhou si už koupil.
Tramvaj si dopravní podnik koupil už v roce 1998, ale najezdila jen osmdesát tisíc kilometrů, takže je stále ještě ve zkušebním provozu. „Papíry na ni ještě nejsou,“ potvrdil mluvčí dopravního podniku Tomáš Krebs. „Je to jediný kus od tohoto typu na světě,“ podotkl Beránek.
Co tramvaji chybí? Laicky řečeno, příliš rychle se jí ojíždí kola, která mají v porovnání s jinými vozy příliš malý průměr. Problémy jsou i s konstrukcí soupravy. Jediná oprava přijde zhruba na dva miliony a kvůli konstrukční chybě není vyloučeno, že za pár měsíců by musela znovu do opravy.
Jaké plány má dopravní podnik s tramvají, do které dal tolik peněz? „Řešíme to, do měsíce by mělo být rozhodnuto. Děláme vše, co se dá,“ řekl Tomáš Krebs.
Další nízkopodlažní tramvaj už Liberec nekoupil, místo toho opravuje a modernizuje staré tramvaje. Vyjde to levněji, než nákup nových.

Možná, že tento článek pomůže, to, co jsem měl na mysli.
:smt025

Uživatelský avatar
PvvS
Uživatel
Příspěvky: 1403
Registrován: 15.11.2003 20:20
Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PvvS » 07.7.2005 21:38


Uživatelský avatar
PvvS
Uživatel
Příspěvky: 1403
Registrován: 15.11.2003 20:20
Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PvvS » 07.7.2005 21:14

bez problemu i vic. Vim o overenych rychlostnich rekordech a asi by ste neverili. I takova K2 dokaze jet velice rychle (presny cislo sem kvuli zajmu zachovani tematu davat nebudu)

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10209
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 9001 » 07.7.2005 21:11

Stejně tramvaj nemůže víc než 70 km/h.

I KT8 má 65km/h a realita ...

Uživatelský avatar
PvvS
Uživatel
Příspěvky: 1403
Registrován: 15.11.2003 20:20
Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PvvS » 07.7.2005 21:05

podvozky Duewag znevyhodnuji RT6S pouze v maximalni rychlosti . Ta se pohybuje okolo 70km/h , kdezto rt6 nekde okolo 100km/h.

Pdvozek RT6e od klasik z pod T6 lisi i ulozenim motoru. U T6 jsou tusim podelne a u RT6 pricne (kdyby to bylo naopak , prosim nelincovat) . Dal motory RT6N maji vykon 100kW a tudiz i podstatne vetsi rozmery. Do klasik by se nevesly.

Vyzbroj je temer klasicka TV14 , akorat je misto 2*300A stavena na 2*600A . Nekde na netu sem kdysi nasel nakresy podvozku duewag , ktery byly pouzity pod RT6S.

Uživatelský avatar
izzy
Uživatel
Příspěvky: 190
Registrován: 28.5.2005 15:03
Bydliště: Brno, Ostrava (VSB-TU)

Příspěvek od izzy » 07.7.2005 20:08

Myslim ze podvozky Duewag kterymi je RT6S osazena nejsou nejak velkou nevyhodou...Duewag je pomerne uznavanou firmou...takze urcite nejake vozy s podvozky podobnymi tem na RT6S jezdi...a dva schody v RT6N nejsou zadnou prekazkou...spis jde o to ze ty podvozky jsou uplne naprd-nechapu proc tam ČKD nedalo dvojite vypruzene klasiky z poslednich T6A5??? Taky totalne atypicka vyzbroj je otresna... :twisted:

Odpovědět