Ještě možná Evropská (Hadovka k Dejvický)Tonda Ježek píše:Já myslím, že to bude Geologická - Hlubočepy (ovšem bez brždění)fricoolinek2 píše:Nejrychlejší úsek bude asi Nádr. Braník-Černý kůň-Belárie
Otázky a odpovědi k technologii v tramvaji
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Tonda Ježek
- Uživatel
- Příspěvky: 1080
- Registrován: 30.11.2003 22:54
- Kontaktovat uživatele:
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2600
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2600
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Jo oblouk u hotelu v Chotkový je dost dobrej, tramvaj se naklopí jak pendolino a jede se dál...Kočí píše: Hlavně v tom oblouku, co?
Mě teda nejvíc tuhne krev v žilách, když se to kalí z Nad Trojou do Trojské, to se to pak pískuje dole na světlech... Ale už jsem byl svědkem... No, naštěstí nic nejelo...
- Kočí
- Uživatel
- Příspěvky: 209
- Registrován: 19.3.2005 14:26
- Bydliště: ...příští zastávka Letenské náměstí
- Kontaktovat uživatele:
Hlavně v tom oblouku, co?Pepa píše:Rychlou jízdu můžeš zažít kdekoliv i třeba v úseku Hellichova-Malostranské nám., Malostranská-Královský letohrádek ajiné...Predseda píše:No to se teda nedivim. Nejrychlejší jízdy, který občas zažívám tramvají, jsou na Letenský pláni. Nikdy jsem nekoukal, kolik to jede, ale je to fofr!
Mě teda nejvíc tuhne krev v žilách, když se to kalí z Nad Trojou do Trojské, to se to pak pískuje dole na světlech... Ale už jsem byl svědkem... No, naštěstí nic nejelo...
No to se teda nedivim. Nejrychlejší jízdy, který občas zažívám tramvají, jsou na Letenský pláni. Nikdy jsem nekoukal, kolik to jede, ale je to fofr!adam_r píše: Tata delal jako student pruvodciho za Vokovice, a jeden ridic otamtud mel docela velky prusvih, kdyz mu VB namerila pri jizde do vozovny z kopce mezi nadrazim Veleslavim a Koospolem 100 km/h. To cele s klasikou T3.
Tata delal jako student pruvodciho za Vokovice, a jeden ridic otamtud mel docela velky prusvih, kdyz mu VB namerila pri jizde do vozovny z kopce mezi nadrazim Veleslavim a Koospolem 100 km/h. To cele s klasikou T3.PvvS píše:bez problemu i vic. Vim o overenych rychlostnich rekordech a asi by ste neverili. I takova K2 dokaze jet velice rychle (presny cislo sem kvuli zajmu zachovani tematu davat nebudu)
sekce: Liberecký vozový park
datum a čas: 21.6.2005, 9:36
autor: MF DNES, přepis: Tramvajáček - anonymní
předmět: Tramvaj za 25 miliónů nejezdí, je stále v opravě
MF DNES 21.6. 2005:
Liberec Měla to být chlouba na libereckých kolejích. Moderní a elegantní nízkopodlažní tramvaj za zhruba 25 milionů korun stojí přes rok rozložená a nepojízdná ve vozovně a opravně. Dopravní podnik zatím neví, co se soupravou bude dělat. „Máme tu její podvozky už od loňského roku. Čekáme, jak se rozhodne dopravní podnik, nabídku již od nás dostal,“ řekl obchodní manažer firmy Pars Nova Šumperk Vladimír Beránek.
Nízkopodlažní tramvaj od dnes již zkrachovalé společnosti ČKD Dopravní systémy provází v Liberci potíže od začátku. První zapůjčenou soupravu ještě stihl dopravní podnik vrátit, druhou si už koupil.
Tramvaj si dopravní podnik koupil už v roce 1998, ale najezdila jen osmdesát tisíc kilometrů, takže je stále ještě ve zkušebním provozu. „Papíry na ni ještě nejsou,“ potvrdil mluvčí dopravního podniku Tomáš Krebs. „Je to jediný kus od tohoto typu na světě,“ podotkl Beránek.
Co tramvaji chybí? Laicky řečeno, příliš rychle se jí ojíždí kola, která mají v porovnání s jinými vozy příliš malý průměr. Problémy jsou i s konstrukcí soupravy. Jediná oprava přijde zhruba na dva miliony a kvůli konstrukční chybě není vyloučeno, že za pár měsíců by musela znovu do opravy.
Jaké plány má dopravní podnik s tramvají, do které dal tolik peněz? „Řešíme to, do měsíce by mělo být rozhodnuto. Děláme vše, co se dá,“ řekl Tomáš Krebs.
Další nízkopodlažní tramvaj už Liberec nekoupil, místo toho opravuje a modernizuje staré tramvaje. Vyjde to levněji, než nákup nových.
Možná, že tento článek pomůže, to, co jsem měl na mysli.
datum a čas: 21.6.2005, 9:36
autor: MF DNES, přepis: Tramvajáček - anonymní
předmět: Tramvaj za 25 miliónů nejezdí, je stále v opravě
MF DNES 21.6. 2005:
Liberec Měla to být chlouba na libereckých kolejích. Moderní a elegantní nízkopodlažní tramvaj za zhruba 25 milionů korun stojí přes rok rozložená a nepojízdná ve vozovně a opravně. Dopravní podnik zatím neví, co se soupravou bude dělat. „Máme tu její podvozky už od loňského roku. Čekáme, jak se rozhodne dopravní podnik, nabídku již od nás dostal,“ řekl obchodní manažer firmy Pars Nova Šumperk Vladimír Beránek.
Nízkopodlažní tramvaj od dnes již zkrachovalé společnosti ČKD Dopravní systémy provází v Liberci potíže od začátku. První zapůjčenou soupravu ještě stihl dopravní podnik vrátit, druhou si už koupil.
Tramvaj si dopravní podnik koupil už v roce 1998, ale najezdila jen osmdesát tisíc kilometrů, takže je stále ještě ve zkušebním provozu. „Papíry na ni ještě nejsou,“ potvrdil mluvčí dopravního podniku Tomáš Krebs. „Je to jediný kus od tohoto typu na světě,“ podotkl Beránek.
Co tramvaji chybí? Laicky řečeno, příliš rychle se jí ojíždí kola, která mají v porovnání s jinými vozy příliš malý průměr. Problémy jsou i s konstrukcí soupravy. Jediná oprava přijde zhruba na dva miliony a kvůli konstrukční chybě není vyloučeno, že za pár měsíců by musela znovu do opravy.
Jaké plány má dopravní podnik s tramvají, do které dal tolik peněz? „Řešíme to, do měsíce by mělo být rozhodnuto. Děláme vše, co se dá,“ řekl Tomáš Krebs.
Další nízkopodlažní tramvaj už Liberec nekoupil, místo toho opravuje a modernizuje staré tramvaje. Vyjde to levněji, než nákup nových.
Možná, že tento článek pomůže, to, co jsem měl na mysli.
- PvvS
- Uživatel
- Příspěvky: 1403
- Registrován: 15.11.2003 20:20
- Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
- Kontaktovat uživatele:
Byl az podezrele podobny tomuto
http://www.siemens.at/transportation/pa ... 1_sf30.htm
http://www.siemens.at/transportation/pa ... 1_sf30.htm
- PvvS
- Uživatel
- Příspěvky: 1403
- Registrován: 15.11.2003 20:20
- Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
- Kontaktovat uživatele:
podvozky Duewag znevyhodnuji RT6S pouze v maximalni rychlosti . Ta se pohybuje okolo 70km/h , kdezto rt6 nekde okolo 100km/h.
Pdvozek RT6e od klasik z pod T6 lisi i ulozenim motoru. U T6 jsou tusim podelne a u RT6 pricne (kdyby to bylo naopak , prosim nelincovat) . Dal motory RT6N maji vykon 100kW a tudiz i podstatne vetsi rozmery. Do klasik by se nevesly.
Vyzbroj je temer klasicka TV14 , akorat je misto 2*300A stavena na 2*600A . Nekde na netu sem kdysi nasel nakresy podvozku duewag , ktery byly pouzity pod RT6S.
Pdvozek RT6e od klasik z pod T6 lisi i ulozenim motoru. U T6 jsou tusim podelne a u RT6 pricne (kdyby to bylo naopak , prosim nelincovat) . Dal motory RT6N maji vykon 100kW a tudiz i podstatne vetsi rozmery. Do klasik by se nevesly.
Vyzbroj je temer klasicka TV14 , akorat je misto 2*300A stavena na 2*600A . Nekde na netu sem kdysi nasel nakresy podvozku duewag , ktery byly pouzity pod RT6S.
Myslim ze podvozky Duewag kterymi je RT6S osazena nejsou nejak velkou nevyhodou...Duewag je pomerne uznavanou firmou...takze urcite nejake vozy s podvozky podobnymi tem na RT6S jezdi...a dva schody v RT6N nejsou zadnou prekazkou...spis jde o to ze ty podvozky jsou uplne naprd-nechapu proc tam ČKD nedalo dvojite vypruzene klasiky z poslednich T6A5??? Taky totalne atypicka vyzbroj je otresna...