Otázky a odpovědi k technologii v tramvaji
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
stav vypraveni k 7.4.2005 bez zaruky. je mozne, ze jsem se v nekterem udaji seknulfricoolinek2 píše:A kolik je jich potřeba při ranní spičce ? 700? 800?
linka 1 - 15 dvojic = 30 vozů
2 - 9
3 - 44
4- 22
5- 12
6- 13
7- 34
8- 26
9- 70
10-44
11-28
12-26
13-5
14-36
15-16
16-30
17-34
18-30
19-26
20-32
21-10
22-42
23-28
24-19
25-16
26-42
celkem linky - 685, jelikoz je bezne v provozu kazdy den 32 vozu kt8d5 a 19 jich je na lince 24, musim odecist zbylych 13 vozu. celkem jen linky tedy 672.
ted je nutne pripocitat vozy na x - 1xkt, 4xT a zalozni soupravu ve stresovicich = 7 vozu. dale jelikoz vozy z nocnich linek jsou jeste v dobe vyjezdu dennich na trati, je nutne zapocitat take ty, jelikoz se nedaji pouzit.. cca 20 vozu..
672+7+20 = 699 vozu cili 700
+ samozrejme existuje spravkove procento a rekonstrukce..
to sis to neumel spocitat sam?
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
A kolik je jich potřeba při ranní spičce ? 700? 800?ds píše:No nevím, pro Prahu jsou to možná nové tramvaje, ale v Brně už žádné T3SUCS neexistují, vznikly z nich T3G (TV8 se začala montovat v roce 1993, tedy 4 roky po dodávce posledních kusů), T3P, 2ks T3T (TV14) a 1 ks T3R. A mám pocit, že v Ostravě i jiných městech jsou tyto "nové" tramvaje modernizovány. Nicméně uznávám, že u Prahy s vozovým parkem přes 900 vozů je situace jiná.
- ds
- Uživatel
- Příspěvky: 13
- Registrován: 21.11.2004 10:17
- Bydliště: obydlená zatáčka mezi Prahou a Vídní
- Kontaktovat uživatele:
No nevím, pro Prahu jsou to možná nové tramvaje, ale v Brně už žádné T3SUCS neexistují, vznikly z nich T3G (TV8 se začala montovat v roce 1993, tedy 4 roky po dodávce posledních kusů), T3P, 2ks T3T (TV14) a 1 ks T3R. A mám pocit, že v Ostravě i jiných městech jsou tyto "nové" tramvaje modernizovány. Nicméně uznávám, že u Prahy s vozovým parkem přes 900 vozů je situace jiná.
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
T3SU jsou kolik let "nový" tramvaje ?Petr píše:Když najdeš peníze na modernizace vlastně stále ještě nových tramvají, klidně je DP poskytni A mezi námi - do dílen jezdí i T6A5 a jak z nich uděláš T3R.P opravdu nevímfricoolinek2 píše:To co vjede do ÚDDP by mělo vyjet jako T3 R.P, a ne žádný šudlačky s lakem
Oprava: Všechny klasický T3.
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
-
- problémový jedinec
- Příspěvky: 284
- Registrován: 07.10.2004 11:11
- Bydliště: Praha 4 Lhotka
- Kontaktovat uživatele:
ještě nedávno
Ještě nedávno asi před dvěma týdny jsem jel tramvají kde byly ty sedačky 2+1. Když je dávají pryč můžou je rovnou rekonstruovat. jinak nechápu proč to dělají.