Stránka 2 z 69
Re: Otázky a odpovědi k technologii v tramvaji
Napsal: 07.8.2018 1:52
od Karosák
To je tutovka. Když se procházíš kolem vyskládaných podvozků různých typů je to vidět na první pohled.
Re: Otázky a odpovědi k technologii v tramvaji
Napsal: 06.8.2018 23:45
od mart337
A jenom dotaz? Má 14T malá kola? Když jsem koukal na foto, tak mi to moc nepřišlo. Přišly mi stejná jako na klasikách. O malých kolech se psalo až s 15T.
Re: Otázky a odpovědi k technologii v tramvaji
Napsal: 06.8.2018 22:58
od 9001
Karosák: Demon tu psal, že hlavní problém je protáčení kol a 14T je pořád v tomhe směru klasická tramvaj. Jenže 15T si hraje s každým kolem zvlášt a to asi kolum taky moc nepřidá.
Re: Otázky a odpovědi k technologii v tramvaji
Napsal: 06.8.2018 22:27
od Karosák
A pak mám ještě jedno dumání: Když má 14T také malá kola jako 15T, má větší nápravové tlaky, pevné podvozky, čili větší pravděpodobnost sjetí a přesto jsem za dobu jejich existence nezaznamenal problém s koly na 14T. Proč? Je jich méně a tudíž výrobce stíhá dodávat? Nebo se sjíždí méně?...
Re: Otázky a odpovědi k technologii v tramvaji
Napsal: 06.8.2018 19:07
od Karosák
Kdo jste trochu do techniky: Proč mají ty waní Thermo Kingy problémy? Na 14T to chladí normálně? Na tý waně to totiž do 25C taky jeden normálně a pak se rozsvítí červený trojúhelník a už to jen fouká. Přehřívání kompresoru? A pak je tu druhá vlna závad, že prostě klima fouká, kompresor sepne a vrní, žádná závada se nehlásí, ale prostě to nevyrobí zimu. To je ztráta tlaku / únik chladiva?
Re: Otázky a odpovědi k technologii v tramvaji
Napsal: 06.12.2016 1:07
od Petrpes
Pokud máš v rodině 2
, počítáš spotřebu na obě dohromady a dělíš 2? Pokud ano, je to na dvojici
Re: Otázky a odpovědi k technologii v tramvaji
Napsal: 05.12.2016 16:12
od fricoolinek2
No a je to na sólo či soupravu?
Re: Otázky a odpovědi k technologii v tramvaji
Napsal: 05.12.2016 15:07
od von Špilberk
Re: Otázky a odpovědi k technologii v tramvaji
Napsal: 01.10.2016 12:29
od P_V
Možná by to šlo nějakou improvizací, půjčit si tu mobilní váhu na kamiony, položit přes ni ploché kolejnice a nechat to přejet tramvají. Nebo tu váhu nějak podložit pod tu spouštěcí kolejnici u soustruhu na kola.
Re: Otázky a odpovědi k technologii v tramvaji
Napsal: 01.10.2016 10:43
od trainzjohny
A není hlavní snahou zvážit každou nápravu vozu extra ? To na kamiónu půjde těžko ...
Re: Otázky a odpovědi k technologii v tramvaji
Napsal: 30.9.2016 20:44
od Karosák
Hlavně jsem z odkazu konečně pochopil, proč jsou u krematoria Motol mazány hlavy kolejnic. Jde o snahu eliminovat tvorbu vlnkovitosti jízdní plochy kolejnic.
Re: Otázky a odpovědi k technologii v tramvaji
Napsal: 30.9.2016 11:53
od P_V
Dát by to měly, ten návěs má 6 náprav, takže se to rozloží.
Re: Otázky a odpovědi k technologii v tramvaji
Napsal: 30.9.2016 11:17
od 9001
P_V píše:von Špilberk píše:+ dle agentury JPP by DP Praha rád zvážil tramvaj 15T a nemá kde
Zvážit jí i s kamionem by snad šlo kdekoliv, ne?
A to váhy celní správy dají? Přece jenom samotná tramvaj má okolo 42t + kamion dalších 15t
Re: Otázky a odpovědi k technologii v tramvaji
Napsal: 30.9.2016 11:07
od P_V
von Špilberk píše:+ dle agentury JPP by DP Praha rád zvážil tramvaj 15T a nemá kde
Zvážit jí i s kamionem by snad šlo kdekoliv, ne?
Re: Otázky a odpovědi k technologii v tramvaji
Napsal: 30.9.2016 7:22
od von Špilberk
I Brno vyvíjí:
http://www.bmhd.cz/aktuality/aktualita.php?1353
+ dle agentury JPP by DP Praha rád zvážil tramvaj 15T a nemá kde, tak
tady by to možná šlo.
na speciální průjezdnou váhu, jedinou svého druhu v České republice, která se nachází v DKV Brno-Maloměřice.