Stránka 64 z 69

Napsal: 07.7.2005 11:33
od Proxy
9001 píše:Ale podlaha tak šikmá zase není. Podívej se na B951 (B961). To jsou tak 4-5 cm dolu. To skoro to sešikmení nepoznáš.
:shock: :shock: :shock: To snad nemyslíš vážně? :roll:
U Karos řady E se jedná snížení o výšku 10 cm (dle oficiálních údajů) - to by ještě šlo. :| Plovoucí podlaha v Citybusech je už docela síla :( Ale když se podíváš na Kvatro - tak je snížení ve výši jednoho schodu - což už je na můj vkus (a rovnováhu) za hranicí únosnosti :cry:

Napsal: 07.7.2005 11:28
od 9001
Ale podlaha tak šikmá zase není. Podívej se na B951 (B961). To jsou tak 4-5 cm dolu. To skoro to sešikmení nepoznáš.

Napsal: 07.7.2005 11:19
od Proxy
Štěpán píše:Ale Citybus přece není u všech dveří nízkopodlažní. Někde je taky schod (dost se to liší).
Citybusy 12M z posledních třech let dodávek schody nemají, starší měly jeden schod u třetích dveří. Citybusy 18M mají jeden schod u třetích a čtvrtých dveří.
Rychlost nástupu se docela dost liší. Rovněž v busech bez schodů je více vnitřního prostoru.
Štěpán píše:A myslím si, že tramvaje nemusejí být nutně celé nízkopodlažní. Nízkopodlažní prostředek a zbytek snížená podlaha je dostačující. Hlavně, že je kam dát vozíčkáře, nebo kočárek a důchodci snad nebudou mít takový problém vlézt na sníženou podlahu.
Z pohledu běžného kaštana se mi podlaha v podobě šikmé plochy příliš nezamlouvá. :(

Napsal: 07.7.2005 10:59
od Štěpán
Ale Citybus přece není u všech dveří nízkopodlažní. Někde je taky schod (dost se to liší). A myslím si, že tramvaje nemusejí být nutně celé nízkopodlažní. Nízkopodlažní prostředek a zbytek snížená podlaha je dostačující. Hlavně, že je kam dát vozíčkáře, nebo kočárek a důchodci snad nebudou mít takový problém vlézt na sníženou podlahu.

Napsal: 07.7.2005 10:46
od Proxy
Štěpán píše:A co je na jenom částečné nízkopodlažnosti špatného? Podívej se na Citibusy. Ty taky nejsou ouplně nízkopodlažní a jak se množej.
Rozdíl je v tom, že Citybusy mají bezbariérový nástup u všech dveří, ale Kvatro je u jedněch. Sedačky na soklech v Citybusech (které se nikomu nelíbí) jsou nutným zlem u všech nízkopodlažních vozidel - počkej až přijdou nové NP-tramvaje :wink:

Na k-repu se psalo, že na Kvatru by šly wanizovat i krajní články Kvatra, ale zase na druhou stranu, kdoby měl zájem o takovou prolézačku. :mrgreen:
Také se tam psalo, že Kvatro je náhradní skříň pro KT8 (podobně jako VarCB3 pro T2/3)

Napsal: 07.7.2005 10:34
od Štěpán
A co je na jenom částečné nízkopodlažnosti špatného? Podívej se na Citybusy. Ty taky nejsou ouplně nízkopodlažní a jak se množej.

Napsal: 07.7.2005 10:34
od XSC
slimman píše:
fricoolinek2 píše:Další česká NP tramvaj aneb nevíte něco o tom víc hoši ???

http://www.ckdpragoimex.cz/cz/contents/ ... o/page.htm
Řekl bych, že na tohle budou potřeba techničáky ze dvou T3 :) , podobně jako u KT3. Ale když se podíváš na typový výkres, tak nízká podlaha je jen ve středním článku. V krajních je pouze snížená. :( Jsem zvědav, jestli se to někde ujme.
No mě to spíš připomíná reinkarnaci KT8D5...

Napsal: 07.7.2005 10:07
od slimman
fricoolinek2 píše:Další česká NP tramvaj aneb nevíte něco o tom víc hoši ???

http://www.ckdpragoimex.cz/cz/contents/ ... o/page.htm
Řekl bych, že na tohle budou potřeba techničáky ze dvou T3 :) , podobně jako u KT3. Ale když se podíváš na typový výkres, tak nízká podlaha je jen ve středním článku. V krajních je pouze snížená. :( Jsem zvědav, jestli se to někde ujme.

Napsal: 07.7.2005 2:43
od fricoolinek2
Další česká NP tramvaj aneb nevíte něco o tom víc hoši ???

http://www.ckdpragoimex.cz/cz/contents/ ... o/page.htm

Napsal: 30.6.2005 15:39
od jara
MOp píše:reknu to takto, panuje zde z me strany "blba" nalada. nereste to. zbytek mezi 4 ocima.
Roztrhejte si občanky. 6ivé i neživé a bude vám nejlíp.

Napsal: 30.6.2005 15:17
od MOp
reknu to takto, panuje zde z me strany "blba" nalada. nereste to. zbytek mezi 4 ocima.

Napsal: 30.6.2005 15:15
od Pajda
KM píše:
MOp píše:[
aktualizace se nechysta. obavam se, ze po dnesnim vystupu mém, kocoura, Jonáše, Pajdy, KM a Petra na TF hodne dlouhou dobu zadna aktualizace nebude.
CO SEM ZAS POROVED? :?:
Ani já si nejsem vědom ničeho zásadního, za co by měli trpět ostatní.

Napsal: 30.6.2005 15:15
od MOp
6432 píše:Ahá, tak to je velice logické!! A u těch zmíněných Žižkovských a Vokovických 7xxx asi bude důvod jiný???? nebo?
7093 je tusim "cerstve" po dilnach.. ostatni nevim..

Napsal: 30.6.2005 15:12
od 6432
Ahá, tak to je velice logické!! A u těch zmíněných Žižkovských a Vokovických 7xxx asi bude důvod jiný???? nebo?

Napsal: 30.6.2005 14:59
od MOp
6432 píše:Tak jo, díky a napadla mě ještě 1 věc ohledně spojování souprav.
Byly běžné soupravy 6821+6822; 7092+7093; 7222+7223; 7236+7237; 7252+7253; 6836+6837 ; 8211+8212 a možná i nějaké další. Schválně jsem napsal soupravy jdoucí ev. č. po sobě a také že vím v jakém složení všechny jezdí, abych se dostal k úplnému jádru problému.
Vše v poho až do chvíle, než se stalo toto: 6798+6822 a zároveň 6821 sólo; 7092+7155 a zároveň 7093 sólo; 7222+7291 a zároveň 7223 sólo; 7252+7237 a zároveň sóla 7253 a 7236; 6868+6837 a zároveň 6836 sólo; 8211+8213 a zároveň 8212 sólo. Dal jsem plno pravdivých příkladů aby se nad tím dalo pořádně zamyslet. A moje otázka zní PROČ?????tisíc otazníků??? Proč se to takhle změnilo, vždyť přece "hezčí" je, když jdou ev.č. po sobě, Ne???
jak prosta je odpoved. vozy 6xxx z kobylis najizdeji posledni kilometry, tudiz je nutne je pospojovavat tak, aby je najizdeli rovnomerneji a mohly se posilat do dilen postupne. kdyz jezdi jako solo, muzou je dat jen na 5, 15 a 25. tudiz najezdi malo km oproti tomu, kdyz jsou trebas v souprave. nebo meli jit do dilen a maji prodlouzeno o nekolik km probeh, tak proc je znovu sprahovat, kdyz pujdou do dilen. u vozu po dilnach (a jejich kanibalizaci na A vozy a B vozy ] se zase muze stat, ze si spolu nerozumi. viz 8617+8618? a 8627?, ktere jezdi jako 8618+8627 a 8617.

u pankrackych je to obdobne. 8212 je po dilnach 8211 a 8213 tusim jeste nikoliv.

hezci to samozrejme je, ale ma to efekt?