Stránka 65 z 69

Napsal: 30.6.2005 14:49
od 6432
Tak jo, díky a napadla mě ještě 1 věc ohledně spojování souprav.
Byly běžné soupravy 6821+6822; 7092+7093; 7222+7223; 7236+7237; 7252+7253; 6836+6837 ; 8211+8212 a možná i nějaké další. Schválně jsem napsal soupravy jdoucí ev. č. po sobě a také že vím v jakém složení všechny jezdí, abych se dostal k úplnému jádru problému.
Vše v poho až do chvíle, než se stalo toto: 6798+6822 a zároveň 6821 sólo; 7092+7155 a zároveň 7093 sólo; 7222+7291 a zároveň 7223 sólo; 7252+7237 a zároveň sóla 7253 a 7236; 6868+6837 a zároveň 6836 sólo; 8211+8213 a zároveň 8212 sólo. Dal jsem plno pravdivých příkladů aby se nad tím dalo pořádně zamyslet. A moje otázka zní PROČ?????tisíc otazníků??? Proč se to takhle změnilo, vždyť přece "hezčí" je, když jdou ev.č. po sobě, Ne???
Pozor! nikdo neargumentujte nehodama nebo poruchama, protože je důležité to slovní spojení "a zároveň" -čili jsem vždycky v jednom dni viděl ty určité vozy takto rozdělené

Napsal: 30.6.2005 14:40
od KM
MOp píše:[
aktualizace se nechysta. obavam se, ze po dnesnim vystupu mém, kocoura, Jonáše, Pajdy, KM a Petra na TF hodne dlouhou dobu zadna aktualizace nebude.
CO SEM ZAS POROVED? :?:

Napsal: 30.6.2005 14:20
od MOp
6432 píše:Já ano, a to 8163+8164 a 6921. Ty jsem ještě ani jednou neviděl, a to jezdím tramvajemi dost často :cry: :cry: :cry: :cry:
8163+8164 jezdi, neb to byla tento tyden jedna z nahradnich souprav za zdechle santusice..
6921 strida linky 5 a 25 (vetsinou), je to to celodenni nocni poradi, abych to tak rekl kulantne. :-D
Chystá se zas aktualizace rekonstrukcí? V podstatě všichni víme, že už 6554,6670,6762 a 6824 dojezdily, ale ještě to není potvrzeno na 100% na stránce o přestavbách.. :?:
ano, tyto vozy sice nejezdi, ale az bude teprve znamo, ktere rekonstrukce z techto vozu budou, pak teprve budou vystaveny na strance s aktualizaci ..

aktualizace se nechysta. obavam se, ze po dnesnim vystupu mém, kocoura, Jonáše, Pajdy, KM a Petra na TF hodne dlouhou dobu zadna aktualizace nebude.

Napsal: 30.6.2005 14:12
od 6432
Mám 2 věci na srdci, které se asi nejvíc hodí rozebrat tady.
1, Máte taky jako já smůlu na nějaké vozy, které velmi málo vidíte v ulicích, nebo dokonce jste ještě neviděli? (nemám na mysli zrovna nejnovější T3R.P(V) )
Já ano, a to 8163+8164 a 6921. Ty jsem ještě ani jednou neviděl, a to jezdím tramvajemi dost často :cry: :cry: :cry: :cry:

2,Chystá se zas aktualizace rekonstrukcí? V podstatě všichni víme, že už 6554,6670,6762 a 6824 dojezdily, ale ještě to není potvrzeno na 100% na stránce o přestavbách.. :?:

Napsal: 25.6.2005 18:31
od Tonda Ježek
Syrda píše: No a něco obdobného by se mohlo udělat i pro tramvaje.
Využití: třeba z Barrandova do Holyně (když se tam musí stavět TT). Jedno pořadí na 13 by jezdilo celý den. Zbytek by jezdil jako teď.
Tys asi na Barrandově a v Holyni v poslední době nebyl viď...

Napsal: 25.6.2005 17:19
od PvvS
14tr ma radove mensi odber jak T3

Napsal: 25.6.2005 17:13
od Syrda
K tomu přívěsu s dieselagregátem - cca v letech 1994 - 2001 v Hradci Králové takto byly upraveny 2 trolejbusy (14Tr) - za sebou měly vozík kde byl dieselagregát, ktreý vyráběl el. proud a na ten jezdil cca necelý 1km na konečnou Kluky (+ to samé zpět k "drátům"), kde troleje nejsou (a zatím nebudou). Neznám přesné parametry agergátu, něco bylo v dopravních časákách na začátku 1995 (určitě Dráha). Nádrž byla akorát na celodenní provoz (4.50 - 21.00, int. 60 min. + 2 odstavené svačiny po 30min.). Při mimořádkách (výpadek proudu v "drátech") se na "motor" jedzila celá linka 2 - 3 kola. Pak byl motor týden zavřený na dílně. Konec drátů je totiž na kopci který na elektriku (ss motor) se jede cca 40 - 45 km/h, (asynch. motor. 50km/h. ) diesel ovšem jen cca 5 (slovy PĚT) km/h (počet kaštanů nehraje roli). Od r. 2001 do Kluků jezdí 21TrACI (prototyp).
No a něco obdobného by se mohlo udělat i pro tramvaje.
Využití: třeba z Barrandova do Holyně (když se tam musí stavět TT). Jedno pořadí na 13 by jezdilo celý den. Zbytek by jezdil jako teď.

Napsal: 19.6.2005 21:52
od PvvS
po motory. Pak uz dojde ke zkratu. To znamena zhruba po prvni schod.

Napsal: 19.6.2005 21:50
od fricoolinek2
Jakou může mít tramvaj maximální "brodivost" ?

Napsal: 19.6.2005 21:47
od PvvS
ma to cenu se nekde plazit ?

Napsal: 19.6.2005 21:39
od fricoolinek2
PvvS píše:udelal. Ale musi se vzit v potaz i proud. Ono 600V 500 A , aby solo T3 trochu jela uz je solidni generator. A polovodicovy vyzbroje bych nepouzival. Zrychl ma vyhodu ze pojede i pri nizsim napeti.

Kdyby měl třeba 200kW ?

Napsal: 19.6.2005 21:32
od Karotka
PvvS píše:S navesem asi ne, s privesem mozna. Otazka je zda by byl schopen jizdy po otevrenem svrsku...
Kdyby měl ocelová kola s okolkem a rozchodem 1435mm, proč ne? :wink:

Napsal: 19.6.2005 21:29
od PvvS
udelal. Ale musi se vzit v potaz i proud. Ono 600V 500 A , aby solo T3 trochu jela uz je solidni generator. A polovodicovy vyzbroje bych nepouzival. Zrychl ma vyhodu ze pojede i pri nizsim napeti.

Napsal: 19.6.2005 21:23
od fricoolinek2
PvvS píše:S navesem asi ne, s privesem mozna. Otazka je zda by byl schopen jizdy po otevrenem svrsku. Teoreticky by to bylo mozne, po oprave v elektrovyzbroji se vozy zkousi na nizke napeti (okolo 60V) , kolikrat poslouzi i svarecka.

Ve svete uz takovy reseni byla, u ns nikde o zadnym nevim.

Generátor s dieselelmotorem by neudělal víc než nějakejch 60V ?!

Napsal: 19.6.2005 21:22
od PvvS
S navesem asi ne, s privesem mozna. Otazka je zda by byl schopen jizdy po otevrenem svrsku. Teoreticky by to bylo mozne, po oprave v elektrovyzbroji se vozy zkousi na nizke napeti (okolo 60V) , kolikrat poslouzi i svarecka.

Ve svete uz takovy reseni byla, u ns nikde o zadnym nevim.