Ústřední dílny
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: Ústřední dílny
První nízká kachna 2005.
Jinak s obousměrnými 15T souhlas.
Jinak s obousměrnými 15T souhlas.
Re: Ústřední dílny
Je nutné si uvědomit, že první nízká kachna přišla tuším už v roce 2004. Pokud budeme předpokládat, že 15T dodají opravdu v roce 2018 všechny, tak v té době už budou první nízkokachny cca čtrnáctileté a pokud si to dobře vybavuji, tak PO se dělá cca po 7 letech, takže se buď bude přemýšlet o další PO s tím, že tu budou celkově takřka 20 let, nebo o likvidaci. Když by se vyřadily ty první nízkokachny před druhou PO, tak jich pak bude cca polovina a to už na výluky stačit nebude, nebo bude, ale tak, že třeba v případě výluky na Spartě (jako byla) tam nebudou zajíždět dvě linky, ale bude jezdit třeba jen jedna v úseku Sparta - Výstaviště, aby byl zajištěn krátký interval a na Štrosu se bude fest přestupovat.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ústřední dílny
Jenže tu taky KT8 nebudou věčně. Pár let po ukončení dodávek 15T možná půjdou i první KT8 do kytek.Marek B. píše:K tomuto kroku skutečně nevidím žádný důvod. 47 KT8... bude pro výluky bohatě stačit. Kvůli pár dnům v roce se obousměrné tram se samými nevýhodami pro cestující i provozovatele nevyplácí.P_V píše:Snad bude možné později část dodávek 15T změnit na vozidla obousměrná, v tom by problém být neměl. Potřeba vozidel o sólo kapacitě tu však bude stále, jenže NP je jich málo.
Re: Ústřední dílny
Pozor, teoretická obousměrná 15T nevýhodná pro cestující není! V KT8 překážejí díry se schody. Ale v celonízkopodlažním voze naopak přibudou místa k stání v kritické zóně u dveří.Marek B. píše:47 KT8... bude pro výluky bohatě stačit. Kvůli pár dnům v roce se obousměrné tram se samými nevýhodami pro cestující i provozovatele nevyplácí.
Re: Ústřední dílny
K tomuto kroku skutečně nevidím žádný důvod. 47 KT8... bude pro výluky bohatě stačit. Kvůli pár dnům v roce se obousměrné tram se samými nevýhodami pro cestující i provozovatele nevyplácí.P_V píše:Snad bude možné později část dodávek 15T změnit na vozidla obousměrná, v tom by problém být neměl. Potřeba vozidel o sólo kapacitě tu však bude stále, jenže NP je jich málo.
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Ústřední dílny
25 je taky o víkendu solo.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ústřední dílny
Martin: Trochu bych se být tebou zamyslel nad tím co si napsal. Oni vozíčkaři, ale především matky s kočárky nepoužívají linky 2,5,6,15,21?
Pokud to převedu do reality za pár let, tak to dopadne tak, že třeba 22 komplet 15T, ale 7 bude jezdit každý druhý až třetí spoj NP kvůli tomu že wan je málo.
Pokud to převedu do reality za pár let, tak to dopadne tak, že třeba 22 komplet 15T, ale 7 bude jezdit každý druhý až třetí spoj NP kvůli tomu že wan je málo.
Re: Ústřední dílny
Na pokrytí sólo linek tu bude pořád ještě 350 tramvají T3R.P / T3R.PV. Sólo linky jsou stejně pouze doplňkové a není potřeba na nich jezdit s NP vozy. Základní páteřní linky budou bohatě obslouženy tramvajemi 14T, 15T a KT8D5.RN2P. Problém bude možná o víkendech na linkách 7, 8, 11 a 19, ale nevidím problém v tom, aby NP tramvaje obsluhovaly jen část spojů.Bobik píše:m@rtin
Myslíš že ty wany na pokrytí solo linek na celou Prahu stačí? Nevim, ale třeba pro příklad na spoustě linek hlavně o víkendu jezdí sola a pokud se tam ve VŠ den bude prohánět furt něco nízkýho (bo 14/15T bude dost) a o víkendu jednou za čas, tak mě to přijde jako velký pokles kvality.
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Ústřední dílny
m@rtin
Myslíš že ty wany na pokrytí solo linek na celou Prahu stačí? Nevim, ale třeba pro příklad na spoustě linek hlavně o víkendu jezdí sola a pokud se tam ve VŠ den bude prohánět furt něco nízkýho (bo 14/15T bude dost) a o víkendu jednou za čas, tak mě to přijde jako velký pokles kvality.
Myslíš že ty wany na pokrytí solo linek na celou Prahu stačí? Nevim, ale třeba pro příklad na spoustě linek hlavně o víkendu jezdí sola a pokud se tam ve VŠ den bude prohánět furt něco nízkýho (bo 14/15T bude dost) a o víkendu jednou za čas, tak mě to přijde jako velký pokles kvality.
Re: Ústřední dílny
Snad bude možné později část dodávek 15T změnit na vozidla obousměrná, v tom by problém být neměl. Potřeba vozidel o sólo kapacitě tu však bude stále, jenže NP je jich málo.
Re: Ústřední dílny
Protože T3 je dostatek a ten zbytek nahradí brzy tramvaje 15T. Kachen je v Praze dohromady 47 a chtějí se zmodernizovat všechny - jedná se o obousměrný vozidla, která by v Praze chyběla, kdyby se nezmodernizovala všechna.DG7021 píše:Z jakého důvodu se KT8 nadále předělávají na nízkopodlažní a T3 už ne ?
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Ústřední dílny
Bo někdo pomazaný rozhodl. Logiku v tom nehledej.
Re: Ústřední dílny
Z jakého důvodu se KT8 nadále předělávají na nízkopodlažní a T3 už ne ?
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6707
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ústřední dílny
Wany nebudou a T3/M/SU čeká buď prodej, i když jsem k němu po dvouletém jednání skeptickej, nebo externí likvidace.
Likvidaci u nás vedení nechce, zřejmě má provize od dodavatelů náhradních dílů...
Likvidaci u nás vedení nechce, zřejmě má provize od dodavatelů náhradních dílů...
Re: Ústřední dílny
Wany se zastavily na čísle 8283 - další nebudou.romanek763 píše:Halo halo co bude s těma T3 v dílnách?? Už se ví co je čeká?, Dále se chci optat budou se dělat ještě nějaké wany ??
No a ty T3 (T3M, T3SUCS) v dílnách, a nejen tam. Čeká se, kdo je bude likvidovat, zda ÚD sám, či externí firma (jako například kovošrot).