Ústřední dílny

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Re: Ústřední dílny

Příspěvek od Absolut » 15.3.2011 13:06

První nízká kachna 2005.

Jinak s obousměrnými 15T souhlas.

MF
Uživatel
Příspěvky: 4274
Registrován: 04.3.2007 19:28

Re: Ústřední dílny

Příspěvek od MF » 15.3.2011 12:52

Je nutné si uvědomit, že první nízká kachna přišla tuším už v roce 2004. Pokud budeme předpokládat, že 15T dodají opravdu v roce 2018 všechny, tak v té době už budou první nízkokachny cca čtrnáctileté a pokud si to dobře vybavuji, tak PO se dělá cca po 7 letech, takže se buď bude přemýšlet o další PO s tím, že tu budou celkově takřka 20 let, nebo o likvidaci. Když by se vyřadily ty první nízkokachny před druhou PO, tak jich pak bude cca polovina a to už na výluky stačit nebude, nebo bude, ale tak, že třeba v případě výluky na Spartě (jako byla) tam nebudou zajíždět dvě linky, ale bude jezdit třeba jen jedna v úseku Sparta - Výstaviště, aby byl zajištěn krátký interval a na Štrosu se bude fest přestupovat.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Ústřední dílny

Příspěvek od 9001 » 15.3.2011 12:45

Marek B. píše:
P_V píše:Snad bude možné později část dodávek 15T změnit na vozidla obousměrná, v tom by problém být neměl. Potřeba vozidel o sólo kapacitě tu však bude stále, jenže NP je jich málo.
K tomuto kroku skutečně nevidím žádný důvod. 47 KT8... bude pro výluky bohatě stačit. Kvůli pár dnům v roce se obousměrné tram se samými nevýhodami pro cestující i provozovatele nevyplácí.
Jenže tu taky KT8 nebudou věčně. Pár let po ukončení dodávek 15T možná půjdou i první KT8 do kytek.

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4079
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Ústřední dílny

Příspěvek od P_V » 15.3.2011 12:18

Marek B. píše:47 KT8... bude pro výluky bohatě stačit. Kvůli pár dnům v roce se obousměrné tram se samými nevýhodami pro cestující i provozovatele nevyplácí.
Pozor, teoretická obousměrná 15T nevýhodná pro cestující není! V KT8 překážejí díry se schody. Ale v celonízkopodlažním voze naopak přibudou místa k stání v kritické zóně u dveří.

Uživatelský avatar
Marek B.
Uživatel
Příspěvky: 455
Registrován: 17.6.2004 14:40
Bydliště: Praga Caput Regni Bohemiae

Re: Ústřední dílny

Příspěvek od Marek B. » 15.3.2011 12:06

P_V píše:Snad bude možné později část dodávek 15T změnit na vozidla obousměrná, v tom by problém být neměl. Potřeba vozidel o sólo kapacitě tu však bude stále, jenže NP je jich málo.
K tomuto kroku skutečně nevidím žádný důvod. 47 KT8... bude pro výluky bohatě stačit. Kvůli pár dnům v roce se obousměrné tram se samými nevýhodami pro cestující i provozovatele nevyplácí.

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Ústřední dílny

Příspěvek od Bobik » 15.3.2011 12:03

25 je taky o víkendu solo.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Ústřední dílny

Příspěvek od 9001 » 15.3.2011 12:02

Martin: Trochu bych se být tebou zamyslel nad tím co si napsal. Oni vozíčkaři, ale především matky s kočárky nepoužívají linky 2,5,6,15,21?

Pokud to převedu do reality za pár let, tak to dopadne tak, že třeba 22 komplet 15T, ale 7 bude jezdit každý druhý až třetí spoj NP kvůli tomu že wan je málo.

Uživatelský avatar
m@rtin
Uživatel
Příspěvky: 598
Registrován: 02.1.2007 19:29
Bydliště: Praha - Ruzyně

Re: Ústřední dílny

Příspěvek od m@rtin » 15.3.2011 11:51

Bobik píše:m@rtin Z:arrow:
Myslíš že ty wany na pokrytí solo linek na celou Prahu stačí? Nevim, ale třeba pro příklad na spoustě linek hlavně o víkendu jezdí sola a pokud se tam ve VŠ den bude prohánět furt něco nízkýho (bo 14/15T bude dost) a o víkendu jednou za čas, tak mě to přijde jako velký pokles kvality.
Na pokrytí sólo linek tu bude pořád ještě 350 tramvají T3R.P / T3R.PV. Sólo linky jsou stejně pouze doplňkové a není potřeba na nich jezdit s NP vozy. Základní páteřní linky budou bohatě obslouženy tramvajemi 14T, 15T a KT8D5.RN2P. Problém bude možná o víkendech na linkách 7, 8, 11 a 19, ale nevidím problém v tom, aby NP tramvaje obsluhovaly jen část spojů.

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Ústřední dílny

Příspěvek od Bobik » 15.3.2011 11:45

m@rtin Z:arrow:
Myslíš že ty wany na pokrytí solo linek na celou Prahu stačí? Nevim, ale třeba pro příklad na spoustě linek hlavně o víkendu jezdí sola a pokud se tam ve VŠ den bude prohánět furt něco nízkýho (bo 14/15T bude dost) a o víkendu jednou za čas, tak mě to přijde jako velký pokles kvality.

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4079
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Ústřední dílny

Příspěvek od P_V » 15.3.2011 11:44

Snad bude možné později část dodávek 15T změnit na vozidla obousměrná, v tom by problém být neměl. Potřeba vozidel o sólo kapacitě tu však bude stále, jenže NP je jich málo.

Uživatelský avatar
m@rtin
Uživatel
Příspěvky: 598
Registrován: 02.1.2007 19:29
Bydliště: Praha - Ruzyně

Re: Ústřední dílny

Příspěvek od m@rtin » 15.3.2011 11:11

DG7021 píše:Z jakého důvodu se KT8 nadále předělávají na nízkopodlažní a T3 už ne ?
Protože T3 je dostatek a ten zbytek nahradí brzy tramvaje 15T. Kachen je v Praze dohromady 47 a chtějí se zmodernizovat všechny - jedná se o obousměrný vozidla, která by v Praze chyběla, kdyby se nezmodernizovala všechna.

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Ústřední dílny

Příspěvek od Bobik » 15.3.2011 11:10

Bo někdo pomazaný rozhodl. Logiku v tom nehledej.

Uživatelský avatar
DG7021
Uživatel
Příspěvky: 972
Registrován: 08.11.2010 12:07

Re: Ústřední dílny

Příspěvek od DG7021 » 15.3.2011 11:08

Z jakého důvodu se KT8 nadále předělávají na nízkopodlažní a T3 už ne ?

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6707
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: Ústřední dílny

Příspěvek od demon » 14.3.2011 20:27

Wany nebudou a T3/M/SU čeká buď prodej, i když jsem k němu po dvouletém jednání skeptickej, nebo externí likvidace.
Likvidaci u nás vedení nechce, zřejmě má provize od dodavatelů náhradních dílů... :roll:

cernma16
Uživatel
Příspěvky: 75
Registrován: 21.10.2008 18:41

Re: Ústřední dílny

Příspěvek od cernma16 » 14.3.2011 18:38

romanek763 píše:Halo halo co bude s těma T3 v dílnách?? Už se ví co je čeká?, Dále se chci optat budou se dělat ještě nějaké wany ??
Wany se zastavily na čísle 8283 - další nebudou.
No a ty T3 (T3M, T3SUCS) v dílnách, a nejen tam. Čeká se, kdo je bude likvidovat, zda ÚD sám, či externí firma (jako například kovošrot).

Odpovědět