Ústřední dílny

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
JANEK L.
Uživatel
Příspěvky: 274
Registrován: 12.11.2007 17:18
Bydliště: dříve Praha, potom Neratovice a nyní opět Praha

Re: Ústřední dílny

Příspěvek od JANEK L. » 29.3.2011 20:14

Při které opravě se dosazují plenty na T3R.P, které je z výroby neměly? Díky

Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
Příspěvky: 3166
Registrován: 23.2.2010 0:24
Bydliště: mobilnitabla.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: Ústřední dílny

Příspěvek od kruťák » 29.3.2011 17:13

Odpoledne zahlednuta v terenu 8233, to se nam uz vraci z PO nebo jen nejaka dilci zkouska?

7118

Re: Ústřední dílny

Příspěvek od 7118 » 27.3.2011 23:55

Dobrý den,mám dotaz (nejspíše asi na pana démona) kolik stojí udělat novej lak na celém voze T3 :?: díky.

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Re: Ústřední dílny

Příspěvek od Absolut » 27.3.2011 19:57

Ano, zaznamenal jsem to a čumím jako puk, jen jsem nějak neměl sílu na to reagovat.

Uživatelský avatar
DG7021
Uživatel
Příspěvky: 972
Registrován: 08.11.2010 12:07

Re: Ústřední dílny

Příspěvek od DG7021 » 27.3.2011 0:20

Nikdo tu na to nereaguje, ale mně se zdá, že poslední přehled v sobě obsahuje sdělení, že 7198 se vrací z onoho na tento svět, což mi přijde naprosto skvělé.

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6706
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: Ústřední dílny

Příspěvek od demon » 26.3.2011 0:28

Tento týden se v dílnách objevily:
na PÚ 7198, 7235 (ŽI), 8176 (VO), 8493 (KO), 8720 (ŽI),
na PO 8303, 8309 (PA),
na MO 5412 (KO), 7159 (VO), 7214, 7236 (ŽI), 8228 (PA), 8177, 8181, 8183, 8272, 8274 (VO), 8306, 8377 (PA), 8535 (KO), 8695 (MO), 8715, 8739, 8743 (ŽI), 9148, 9170 (MO).

Dorazily nové 15T 9205 a 9210.

V dílnách aktuálně zůstávají:
na PÚ 7064, 7079, 7087, 7155, 7184, 7185, 7198, 7235, 7256, 7257, 7277, 7288, 8065, 8067, 8074, 8091, 8098, 8175, 8176, 8493, 8505, 8601, 8645, 8673, 8674, 8690, 8720, 9116, 9118, 9122,
na PO 8223, 8233, 8303, 8308, 8309, 8311, 8318, 8336, 8337,
na GO 9007->9057, 9015->9065, 9039->9089, 9044->9094,
na MO 5412, 7159, 8165, 8274, 8306, 8443, 8535, 8634, 8722, 8731, 8733, 8742, 9063,
odstavené 6813, 6816, 6821, 6862, 7042, 7098, 7138, 7196, 7215, 8034, 8035, 8040.

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2384
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Re: Ústřední dílny

Příspěvek od pawel » 20.3.2011 12:12

demon: díky za info. každopádně alespoň pocitově na hardy jsou, aspoň ty negenerálkované 8-)

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6706
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: Ústřední dílny

Příspěvek od demon » 20.3.2011 11:42

Analogy nejsou na hadry, ale na prodej, proto se už nedělá komplet PO.
Na 8213 se taky dostane a to už velmi brzo.
Co se týče utěsnění zásuvky, běžně se na to používá montážní pěna, ale pankrácký depo má asi vlastní patent. Ještě se k tomu sluší říct, že když už z nějakýho mě neznámýho důvodu používaj izolepu, tak taky existuje transparentní průhledná... :roll:

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2384
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Re: Ústřední dílny

Příspěvek od pawel » 20.3.2011 11:28

jo jo, to já jsem říkal vždycky, že první T3RP budou na hadry dřív, než první T6.... a doufám, že se do věčných lovišť doopravdy odeberou dříve, namísto aby například strašily za strašnice na 22.

Uživatelský avatar
Vojta Tramvaj
Uživatel
Příspěvky: 468
Registrován: 25.8.2010 15:16
Bydliště: Bohužel u "255002"
Kontaktovat uživatele:

Re: Ústřední dílny

Příspěvek od Vojta Tramvaj » 20.3.2011 10:35

Naprostá pravda, někdy se to dělávalo i v létě na tzv. klimatizaci
viz. http://www.prazsketramvaje.cz/obrazky/v ... 01-060.jpg
16. obrázek(popisek)

Uživatelský avatar
BerryML
Uživatel
Příspěvky: 438
Registrován: 27.3.2008 16:25
Bydliště: Oni za to nemůžou, to je fáma...
Kontaktovat uživatele:

Re: Ústřední dílny

Příspěvek od BerryML » 20.3.2011 3:09

Ty zalepený zásuvky, to je vůbec nějaká podivná Pankrácká móda. Osobně se mi dostalo vysvětlení, že se to děje, protože někomu vadí, že na něj táhne od zásuvky, což se mi moc nezdá a i kdyby, proč si nepustí kafáč? :oops:

malesak
problémový jedinec
Příspěvky: 176
Registrován: 15.10.2009 17:41
Bydliště: MHD neni slyset

Re: Ústřední dílny

Příspěvek od malesak » 20.3.2011 0:30

No dneska jsem jel 8213 na lince 11 a můžu říct , že horší jízdu erpéčkem jsem ještě nezažil.Kryt přední zásuvky mnohočlenýho řízení přilepenej hnědou izolepou, jízda byla cukavá víc než wana+wlk (a to to bylo solo), atd...., no prostě hrůza.

Uživatelský avatar
syverin
Uživatel
Příspěvky: 947
Registrován: 29.11.2004 14:00
Bydliště: V noci 512
Kontaktovat uživatele:

Re: Ústřední dílny

Příspěvek od syverin » 20.3.2011 0:03

Ono nejstarší analogy budou už mít deset let (to to letí...), až přijdou poslední patnáctky, budou se blížit ke konci plánované dvacetileté životnosti. A taky nesmíme zapomenout, že už před těmi deseti lety byly dělané z pětatřicet let starých polovraků...

Uživatelský avatar
BerryML
Uživatel
Příspěvky: 438
Registrován: 27.3.2008 16:25
Bydliště: Oni za to nemůžou, to je fáma...
Kontaktovat uživatele:

Re: Ústřední dílny

Příspěvek od BerryML » 19.3.2011 2:31

Já bych to tipoval zatím jen na analogy. S posledními várkami 15T půjdou nejspíš do světa, nebo do kopru...

Uživatelský avatar
DavidD
Uživatel
Příspěvky: 1624
Registrován: 10.5.2006 17:36

Re: Ústřední dílny

Příspěvek od DavidD » 18.3.2011 23:14

pawel píše:Poslední "skoro jako nová", ostatní budou "skoro jako staré"... :?
týká se to jen analogů, nebo i digitálů?
Počkat, o čem tu je řeč?

Odpovědět