Ústřední dílny
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
- Uživatel
- Příspěvky: 274
- Registrován: 12.11.2007 17:18
- Bydliště: dříve Praha, potom Neratovice a nyní opět Praha
Re: Ústřední dílny
Při které opravě se dosazují plenty na T3R.P, které je z výroby neměly? Díky
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ústřední dílny
Odpoledne zahlednuta v terenu 8233, to se nam uz vraci z PO nebo jen nejaka dilci zkouska?
Re: Ústřední dílny
Dobrý den,mám dotaz (nejspíše asi na pana démona) kolik stojí udělat novej lak na celém voze T3 díky.
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: Ústřední dílny
Ano, zaznamenal jsem to a čumím jako puk, jen jsem nějak neměl sílu na to reagovat.
Re: Ústřední dílny
Nikdo tu na to nereaguje, ale mně se zdá, že poslední přehled v sobě obsahuje sdělení, že 7198 se vrací z onoho na tento svět, což mi přijde naprosto skvělé.
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6706
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ústřední dílny
Tento týden se v dílnách objevily:
na PÚ 7198, 7235 (ŽI), 8176 (VO), 8493 (KO), 8720 (ŽI),
na PO 8303, 8309 (PA),
na MO 5412 (KO), 7159 (VO), 7214, 7236 (ŽI), 8228 (PA), 8177, 8181, 8183, 8272, 8274 (VO), 8306, 8377 (PA), 8535 (KO), 8695 (MO), 8715, 8739, 8743 (ŽI), 9148, 9170 (MO).
Dorazily nové 15T 9205 a 9210.
V dílnách aktuálně zůstávají:
na PÚ 7064, 7079, 7087, 7155, 7184, 7185, 7198, 7235, 7256, 7257, 7277, 7288, 8065, 8067, 8074, 8091, 8098, 8175, 8176, 8493, 8505, 8601, 8645, 8673, 8674, 8690, 8720, 9116, 9118, 9122,
na PO 8223, 8233, 8303, 8308, 8309, 8311, 8318, 8336, 8337,
na GO 9007->9057, 9015->9065, 9039->9089, 9044->9094,
na MO 5412, 7159, 8165, 8274, 8306, 8443, 8535, 8634, 8722, 8731, 8733, 8742, 9063,
odstavené 6813, 6816, 6821, 6862, 7042, 7098, 7138, 7196, 7215, 8034, 8035, 8040.
na PÚ 7198, 7235 (ŽI), 8176 (VO), 8493 (KO), 8720 (ŽI),
na PO 8303, 8309 (PA),
na MO 5412 (KO), 7159 (VO), 7214, 7236 (ŽI), 8228 (PA), 8177, 8181, 8183, 8272, 8274 (VO), 8306, 8377 (PA), 8535 (KO), 8695 (MO), 8715, 8739, 8743 (ŽI), 9148, 9170 (MO).
Dorazily nové 15T 9205 a 9210.
V dílnách aktuálně zůstávají:
na PÚ 7064, 7079, 7087, 7155, 7184, 7185, 7198, 7235, 7256, 7257, 7277, 7288, 8065, 8067, 8074, 8091, 8098, 8175, 8176, 8493, 8505, 8601, 8645, 8673, 8674, 8690, 8720, 9116, 9118, 9122,
na PO 8223, 8233, 8303, 8308, 8309, 8311, 8318, 8336, 8337,
na GO 9007->9057, 9015->9065, 9039->9089, 9044->9094,
na MO 5412, 7159, 8165, 8274, 8306, 8443, 8535, 8634, 8722, 8731, 8733, 8742, 9063,
odstavené 6813, 6816, 6821, 6862, 7042, 7098, 7138, 7196, 7215, 8034, 8035, 8040.
Re: Ústřední dílny
demon: díky za info. každopádně alespoň pocitově na hardy jsou, aspoň ty negenerálkované
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6706
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ústřední dílny
Analogy nejsou na hadry, ale na prodej, proto se už nedělá komplet PO.
Na 8213 se taky dostane a to už velmi brzo.
Co se týče utěsnění zásuvky, běžně se na to používá montážní pěna, ale pankrácký depo má asi vlastní patent. Ještě se k tomu sluší říct, že když už z nějakýho mě neznámýho důvodu používaj izolepu, tak taky existuje transparentní průhledná...
Na 8213 se taky dostane a to už velmi brzo.
Co se týče utěsnění zásuvky, běžně se na to používá montážní pěna, ale pankrácký depo má asi vlastní patent. Ještě se k tomu sluší říct, že když už z nějakýho mě neznámýho důvodu používaj izolepu, tak taky existuje transparentní průhledná...
Re: Ústřední dílny
jo jo, to já jsem říkal vždycky, že první T3RP budou na hadry dřív, než první T6.... a doufám, že se do věčných lovišť doopravdy odeberou dříve, namísto aby například strašily za strašnice na 22.
- Vojta Tramvaj
- Uživatel
- Příspěvky: 468
- Registrován: 25.8.2010 15:16
- Bydliště: Bohužel u "255002"
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ústřední dílny
Naprostá pravda, někdy se to dělávalo i v létě na tzv. klimatizaci
viz. http://www.prazsketramvaje.cz/obrazky/v ... 01-060.jpg
16. obrázek(popisek)
viz. http://www.prazsketramvaje.cz/obrazky/v ... 01-060.jpg
16. obrázek(popisek)
- BerryML
- Uživatel
- Příspěvky: 438
- Registrován: 27.3.2008 16:25
- Bydliště: Oni za to nemůžou, to je fáma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ústřední dílny
Ty zalepený zásuvky, to je vůbec nějaká podivná Pankrácká móda. Osobně se mi dostalo vysvětlení, že se to děje, protože někomu vadí, že na něj táhne od zásuvky, což se mi moc nezdá a i kdyby, proč si nepustí kafáč?
Re: Ústřední dílny
No dneska jsem jel 8213 na lince 11 a můžu říct , že horší jízdu erpéčkem jsem ještě nezažil.Kryt přední zásuvky mnohočlenýho řízení přilepenej hnědou izolepou, jízda byla cukavá víc než wana+wlk (a to to bylo solo), atd...., no prostě hrůza.
- syverin
- Uživatel
- Příspěvky: 947
- Registrován: 29.11.2004 14:00
- Bydliště: V noci 512
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ústřední dílny
Ono nejstarší analogy budou už mít deset let (to to letí...), až přijdou poslední patnáctky, budou se blížit ke konci plánované dvacetileté životnosti. A taky nesmíme zapomenout, že už před těmi deseti lety byly dělané z pětatřicet let starých polovraků...
- BerryML
- Uživatel
- Příspěvky: 438
- Registrován: 27.3.2008 16:25
- Bydliště: Oni za to nemůžou, to je fáma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ústřední dílny
Já bych to tipoval zatím jen na analogy. S posledními várkami 15T půjdou nejspíš do světa, nebo do kopru...
Re: Ústřední dílny
Počkat, o čem tu je řeč?pawel píše:Poslední "skoro jako nová", ostatní budou "skoro jako staré"...
týká se to jen analogů, nebo i digitálů?