Ústřední dílny

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9679
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Ústřední dílny

Příspěvek od 9001 » 30.7.2011 9:45

Třeba se Komerční banka rozhodla do toho praštit. Pár tramvají v Liberci už má :lol: :lol: :lol:

Uživatelský avatar
peterkostelecky
ovocnář
Příspěvky: 211
Registrován: 26.4.2010 12:47
Bydliště: 4, 7, 12, 14, 20, 54, 104, 120, 121, 123, 130, 137, 167, 191, 217, 231, 501, 770, S65, =B=

Re: Ústřední dílny

Příspěvek od peterkostelecky » 30.7.2011 8:22

romanek763 píše:Tak 18 vozů T3 bude prodáno budoucímu českému dopravci
Hm, to jsi nám toho řekl teda #-o :roll:

A JAKÉMU?

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6056
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: Ústřední dílny

Příspěvek od demon » 29.7.2011 22:39

Tento týden se v dílnách objevily:
na PÚ 8519 (KO), 8696, 8699 (MO), 9129 (MO),
na MO 7041 (SA), 7212, 7277 (ŽI), 8304, 8388 (PA), 8495 (KO), 8665, 8667, 8675, 8691 (MO), 9036 (HL).

Na zkušebkách stále KT8D5.RN2P 9065, pojízdná je už i 9057.

V dílnách aktuálně zůstávají:
na PÚ 7205, 8059, 8087, 8180, 8226, 8227, 8326, 8329, 8347, 8495, 8504, 8516, 8519, 8522, 8523, 8603, 8620, 8625, 8633, 8659, 8672, 8696, 8699, 8702, 8719, 8741, 8745, 9030, 9093, 9115, 9116, 9119, 9120, 9129,
na GO 9004->9054, 9007->9057, 9015->9065, 9039->9089, 9044->9094,
na MO 5500, 7215, 7277, 8063, 8363, 8379, 8518, 8613, 8626, 8667, 9036,
odstavené 6813, 6816, 6821, 6862, 6944, 7042, 7088, 7196, 8034, 8040
.

Absolut -> odpověď máš v mailu.

Encore
Uživatel
Příspěvky: 132
Registrován: 16.2.2007 10:52

Re: Ústřední dílny

Příspěvek od Encore » 27.7.2011 22:01

Protože Vario je o několik (moc) milionů levnejší a proto se na pražské poměry (všechno předražené) nehodí.

Uživatelský avatar
OMH
Moderátor
Příspěvky: 1789
Registrován: 23.3.2009 21:11
Bydliště: Praha 1
Kontaktovat uživatele:

Re: Ústřední dílny

Příspěvek od OMH » 27.7.2011 21:53

romanek763 píše:už vite něco o dalších 15 tečkách?? proč Praha nemůže mít i varia?,
Proč by měla mít i Varia? Stačí jeden druh nových tramvají.

romanek763
problémový jedinec
Příspěvky: 300
Registrován: 28.1.2011 18:42
Bydliště: Praha 10

Re: Ústřední dílny

Příspěvek od romanek763 » 27.7.2011 21:26

už vite něco o dalších 15 tečkách?? proč Praha nemůže mít i varia?,

romanek763
problémový jedinec
Příspěvky: 300
Registrován: 28.1.2011 18:42
Bydliště: Praha 10

Re: Ústřední dílny

Příspěvek od romanek763 » 27.7.2011 21:23

Tak 18 vozů T3 bude prodáno budoucímu českému dopravci

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Re: Ústřední dílny

Příspěvek od Absolut » 27.7.2011 20:47

Budu za jakékoli info vděčný.

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6056
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: Ústřední dílny

Příspěvek od demon » 27.7.2011 20:30

Absolut píše:Mohu k těm 5504 a 5505 ještě dotaz která z externích destinací to byla?
Nevím, měl bych vědět zítra, až se bude odvážet 5503.

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Re: Ústřední dílny

Příspěvek od Absolut » 27.7.2011 20:26

Demon: Jé, díky moc za informace! Mohu k těm 5504 a 5505 ještě dotaz která z externích destinací to byla? Pokud víš a lze naznačit...

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6056
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: Ústřední dílny

Příspěvek od demon » 26.7.2011 21:08

7045 píše:Demon: ahoj nemáš zase nějaké info z dílen?
Tak dodatečně takhle...
V uplynulých 14 dnech se v dílnách objevily:
na PÚ 8059 (HL), 8226, 8227 (PA), 8523 (KO), 8625 (SA), 8672 (MO),
na MO 7060 (SA), 7125, 7126 (VO), 7279, 7286 (ŽI), 8063 (HL), 8242, 8376, 8379, 8380, 8386, 8399, 8402, 8403 (PA), 8424, 8467, 8518, 8519, 8553 (KO), 8577 (VO), 8626 (SA), 8706, 8707, 8708, 8713, 8724, 8725, 8736 (ŽI), 9051, 9062, 9071, 9085 (HL), 9120, 9130, 9134, 9135, 9139, 9154, 9158, 9167 (MO),
na likvidaci 5503, 5504, 5505.

Na zkušebkách KT8D5.RN2P 9065, dorazila nová Škoda 15T 9227.

V dílnách aktuálně zůstávají (stav k 24.7.):
na PÚ 7133, 7205, 8042, 8059, 8087, 8180, 8226, 8227, 8243, 8329, 8347, 8504, 8516, 8522, 8523, 8603, 8620, 8625, 8633, 8655, 8659, 8672, 8702, 8719, 8741, 8745, 9030, 9087, 9093, 9115, 9116, 9119, 9120,
na GO 9004->9054, 9007->9057, 9015->9065, 9039->9089, 9044->9094,
na MO 5500, 7215, 8063, 8363, 8379, 8518, 8613, 8626, 9062, 9090,
odstavené 5503, 6813, 6816, 6821, 6862, 6944, 7042, 7088, 7196, 8034, 8040.
Absolut píše:Před zhruba týdnem šly do dílen 5504 a 5505. Copak se s nima stalo? Neodjely nám třeba někam?
Předcházející středu byly odvezeny na likvidaci k externí firmě.
Naposledy upravil(a) demon dne 29.7.2011 22:35, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Re: Ústřední dílny

Příspěvek od Absolut » 26.7.2011 20:57

Mám dotaz. Asi na Démona. Před zhruba týdnem šly do dílen 5504 a 5505. Copak se s nima stalo? Neodjely nám třeba někam?

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Re: Ústřední dílny

Příspěvek od Absolut » 15.7.2011 22:45

Díky za info.

romanek763
problémový jedinec
Příspěvky: 300
Registrován: 28.1.2011 18:42
Bydliště: Praha 10

Re: Ústřední dílny

Příspěvek od romanek763 » 15.7.2011 20:50

Dnes viděna 9227 s doprovodem KGX - na strašnické

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Re: Ústřední dílny

Příspěvek od Absolut » 15.7.2011 17:43

Neumím. Rozebranost 5504 a 5505 mohu potvrdit, o odjezdu 9227 z Plzně jsem slyšel pouze z nepotvrzeného zdroje.

V terénu v provozu jsem skoro nebyl, první týden z července jsem byl na šoto v zahraničí a tento týden každý den na pracovišti dost do večera.

Odpovědět