Ústřední dílny
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10207
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ústřední dílny
Bobik: Ono už to prakticky je. Jedná o Jednotku Dopravní cesta Tramvaje a částečně jednotku Provoz Tramvaje ( z té řízení dopravy, předpisy atd.) To by se vyvedlo do samotné společnosti a vznikla by právě taková SŽDC.
Možná si to na dráze umíš představit protože už to tak funguje. Samozřejmě se bavíme v opravdu fiktivním obraze. Co píšu je jenom moje představa, jak by to šlo udělat. Jestli se toho náhodou chytí nějaký politik. Naprosto se zříkám odpovědnosti
Možná si to na dráze umíš představit protože už to tak funguje. Samozřejmě se bavíme v opravdu fiktivním obraze. Co píšu je jenom moje představa, jak by to šlo udělat. Jestli se toho náhodou chytí nějaký politik. Naprosto se zříkám odpovědnosti
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Ústřední dílny
9001: No právě. Navíc v republice na dráze si to představit dovedu, ale v jednom městě, byť velikosti Phy?
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: Ústřední dílny
Demon: Čtu správně, že ten pekelný stroj 7215 je zase na MO? Díky za mejl
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10207
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ústřední dílny
bobik: Proč myslíš? Možné to podle mě je, akorát by se musela vytvořit instituce podobná SŽDC a pak už by nic nebránilo.
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Ústřední dílny
Nesmysl. Nereálné (zatím, a dlouho ještě bude) a fin. nákladné.P_V píše:Klidně by mohl působit třeba v Praze. Autobusové linky tu také nejsou všechny od DP...XSC píše:A hlavně. Kde chce ten dopravce působit?
- MKzB
- Uživatel
- Příspěvky: 318
- Registrován: 19.1.2007 16:49
- Bydliště: Bezkov (u Vídně)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ústřední dílny
Nedávno jsem v rádiu zaslech něco o Hradci Králové. Že by se po 120 letech konečně rozkejvali? Už tam kousek tratě měli.XSC píše:A hlavně. Kde chce ten dopravce působit?
Re: Ústřední dílny
Klidně by mohl působit třeba v Praze. Autobusové linky tu také nejsou všechny od DP...XSC píše:A hlavně. Kde chce ten dopravce působit?
Re: Ústřední dílny
A hlavně. Kde chce ten dopravce působit?
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10207
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ústřední dílny
Třeba se Komerční banka rozhodla do toho praštit. Pár tramvají v Liberci už má
- peterkostelecky
- ovocnář
- Příspěvky: 211
- Registrován: 26.4.2010 12:47
- Bydliště: 4, 7, 12, 14, 20, 54, 104, 120, 121, 123, 130, 137, 167, 191, 217, 231, 501, 770, S65, =B=
Re: Ústřední dílny
Hm, to jsi nám toho řekl tedaromanek763 píše:Tak 18 vozů T3 bude prodáno budoucímu českému dopravci
A JAKÉMU?
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6705
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ústřední dílny
Tento týden se v dílnách objevily:
na PÚ 8519 (KO), 8696, 8699 (MO), 9129 (MO),
na MO 7041 (SA), 7212, 7277 (ŽI), 8304, 8388 (PA), 8495 (KO), 8665, 8667, 8675, 8691 (MO), 9036 (HL).
Na zkušebkách stále KT8D5.RN2P 9065, pojízdná je už i 9057.
V dílnách aktuálně zůstávají:
na PÚ 7205, 8059, 8087, 8180, 8226, 8227, 8326, 8329, 8347, 8495, 8504, 8516, 8519, 8522, 8523, 8603, 8620, 8625, 8633, 8659, 8672, 8696, 8699, 8702, 8719, 8741, 8745, 9030, 9093, 9115, 9116, 9119, 9120, 9129,
na GO 9004->9054, 9007->9057, 9015->9065, 9039->9089, 9044->9094,
na MO 5500, 7215, 7277, 8063, 8363, 8379, 8518, 8613, 8626, 8667, 9036,
odstavené 6813, 6816, 6821, 6862, 6944, 7042, 7088, 7196, 8034, 8040.
Absolut -> odpověď máš v mailu.
na PÚ 8519 (KO), 8696, 8699 (MO), 9129 (MO),
na MO 7041 (SA), 7212, 7277 (ŽI), 8304, 8388 (PA), 8495 (KO), 8665, 8667, 8675, 8691 (MO), 9036 (HL).
Na zkušebkách stále KT8D5.RN2P 9065, pojízdná je už i 9057.
V dílnách aktuálně zůstávají:
na PÚ 7205, 8059, 8087, 8180, 8226, 8227, 8326, 8329, 8347, 8495, 8504, 8516, 8519, 8522, 8523, 8603, 8620, 8625, 8633, 8659, 8672, 8696, 8699, 8702, 8719, 8741, 8745, 9030, 9093, 9115, 9116, 9119, 9120, 9129,
na GO 9004->9054, 9007->9057, 9015->9065, 9039->9089, 9044->9094,
na MO 5500, 7215, 7277, 8063, 8363, 8379, 8518, 8613, 8626, 8667, 9036,
odstavené 6813, 6816, 6821, 6862, 6944, 7042, 7088, 7196, 8034, 8040.
Absolut -> odpověď máš v mailu.
Re: Ústřední dílny
Protože Vario je o několik (moc) milionů levnejší a proto se na pražské poměry (všechno předražené) nehodí.
Re: Ústřední dílny
Proč by měla mít i Varia? Stačí jeden druh nových tramvají.romanek763 píše:už vite něco o dalších 15 tečkách?? proč Praha nemůže mít i varia?,
-
- problémový jedinec
- Příspěvky: 300
- Registrován: 28.1.2011 18:42
- Bydliště: Praha 10
Re: Ústřední dílny
už vite něco o dalších 15 tečkách?? proč Praha nemůže mít i varia?,
-
- problémový jedinec
- Příspěvky: 300
- Registrován: 28.1.2011 18:42
- Bydliště: Praha 10
Re: Ústřední dílny
Tak 18 vozů T3 bude prodáno budoucímu českému dopravci