Ústřední dílny

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6707
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: Ústřední dílny

Příspěvek od demon » 08.8.2011 23:27

Absolut píše:Napadlo mě zeptat se, co se dělá na 7215, ale radši jsem zticha :)
No nic, zase se trochu přismahla...
7045 píše:Demon: a jak je to s vozy 9065 a 9057 - stále zkušebky nebo předány?
Stále zkušebky, A i B 9057 zatím jezdí jen odděleně.

Uživatelský avatar
Vojta Tramvaj
Uživatel
Příspěvky: 468
Registrován: 25.8.2010 15:16
Bydliště: Bohužel u "255002"
Kontaktovat uživatele:

Re: Ústřední dílny

Příspěvek od Vojta Tramvaj » 08.8.2011 15:30

Demon: Dík moc.

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Re: Ústřední dílny

Příspěvek od Absolut » 08.8.2011 13:43

Napadlo mě zeptat se, co se dělá na 7215, ale radši jsem zticha :)

7045
Uživatel
Příspěvky: 134
Registrován: 02.2.2007 12:12

Re: Ústřední dílny

Příspěvek od 7045 » 08.8.2011 12:58

Demon: a jak je to s vozy 9065 a 9057 - stále zkušebky nebo předány?

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6707
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: Ústřední dílny

Příspěvek od demon » 08.8.2011 11:30

Vojta Tramvaj píše:Demone, chtěl bych se zeptat, co se dělá na 5500?
Celková oprava, panel pro zpětný pohyb, kabeláž...

Uživatelský avatar
Vojta Tramvaj
Uživatel
Příspěvky: 468
Registrován: 25.8.2010 15:16
Bydliště: Bohužel u "255002"
Kontaktovat uživatele:

Re: Ústřední dílny

Příspěvek od Vojta Tramvaj » 08.8.2011 11:24

Demone, chtěl bych se zeptat, co se dělá na 5500?

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6707
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: Ústřední dílny

Příspěvek od demon » 08.8.2011 5:55

Tento týden se v dílnách objevily:
na PÚ 7282, 7289 (ŽI), 8604 (SA), 9095 (HL),
na MO 7276 (ŽI), 8218, 8225, 8322, 8353, 8379, 8408 (PA), 8454 (KO), 8648 (SA), 8748 (ŽI), 9072 (HL), 9113, 9146, 9151 (MO).

V dílnách aktuálně zůstávají:
na PÚ 7282, 7289, 8059, 8087, 8180, 8226, 8227, 8329, 8347, 8495, 8504, 8519, 8522, 8523, 8603, 8604, 8620, 8625, 8633, 8659, 8672, 8696, 8699, 8702, 8741, 8745, 9030, 9093, 9095, 9115, 9116, 9119, 9120, 9129,
na GO 9004->9054, 9007->9057, 9015->9065, 9039->9089, 9044->9094,
na MO 5500, 7215, 7277, 8218, 8225, 8518, 8613, 8626, 8667,
odstavené 6813, 6816, 6821, 6862, 6944, 7042, 7088, 7196, 8034, 8040.

Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
Příspěvky: 3166
Registrován: 23.2.2010 0:24
Bydliště: mobilnitabla.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: Ústřední dílny

Příspěvek od kruťák » 31.7.2011 11:49

Tak jest to:
http://zpravy.idnes.cz/do-krkonos-vypus ... zpravy_alh

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6707
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: Ústřední dílny

Příspěvek od demon » 31.7.2011 10:35

Absolut píše:Demon: Čtu správně, že ten pekelný stroj 7215 je zase na MO? :shock: Díky za mejl :)
Áno, opět je u nás hostem. Asi se tu cítí jako doma. :lol:
Když jsem před půl rokem navrhoval likvidaci, tak to nešlo...

David.P
Uživatel
Příspěvky: 74
Registrován: 06.4.2006 17:35
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Ústřední dílny

Příspěvek od David.P » 31.7.2011 6:57

romanek763 píše:HIHI to byste chtěli vědět co?, Dobrá napovím,je to ten kdo dostal 2 čelnáky 81-71
krkonošské metro. ale to že chtějí použivat starší tramvaje pro provoz na železniční trati z rokytnice neni novinka. ovšem čeká je s tim dost a dost práce

romanek763
problémový jedinec
Příspěvky: 300
Registrován: 28.1.2011 18:42
Bydliště: Praha 10

Re: Ústřední dílny

Příspěvek od romanek763 » 30.7.2011 23:16

HIHI to byste chtěli vědět co?, Dobrá napovím,je to ten kdo dostal 2 čelnáky 81-71

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Ústřední dílny

Příspěvek od 9001 » 30.7.2011 23:15

XSC: Dneska se už vyplatí všechno, jinak by nedocházelo k takovým absurditám jako když kraj pokutuje České dráhy a podobně.

Když to převedu do zdejší řeči, tak jak mi bylo vysvětleno. Je několik balíků peněz. Rekonstrukce, provoz atd. a za žádnou cenu nejsou zaměnitelné.

To samé platí o městu, státu a DPP.

XSC
Uživatel
Příspěvky: 1567
Registrován: 19.11.2004 21:38
Bydliště: 8,24,B

Re: Ústřední dílny

Příspěvek od XSC » 30.7.2011 21:17

9001 píše:XSC- Samozřejmě že má. Když má brácha pár busů a garáží a neví co nimi. (Samozřejmě bez ohledu na barvu strany, v tomhle si myslím můžou všechny podat ruce).

Ono to je třeba hloupost, ale já se divil proč obrovská část firem platí operativní leasing na auta. Ono to sice vychází draho, ale ve výsledku to jde zašmelit v daních, takže je to výhodnější. Možná tohle někoho napadlo udělat i s tramvajemi. (auto, tramvaj je to jedno).
Zašmelit něco v daních je výhodné pro soukromou firmu. Pokud je to firma státní, tak z toho v konečném důsledku žádná výhoda není. To je stejný princip, jako když někdo vymýšlel zlevnit provoz policejních aut přestavbou na plyn. Jenže rozdíl v ceně je jen v dani, takže stát by jen zaplatil přestavbu na plyn a neušetřil ani korunu.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Ústřední dílny

Příspěvek od 9001 » 30.7.2011 21:02

XSC- Samozřejmě že má. Když má brácha pár busů a garáží a neví co nimi. (Samozřejmě bez ohledu na barvu strany, v tomhle si myslím můžou všechny podat ruce).

Ono to je třeba hloupost, ale já se divil proč obrovská část firem platí operativní leasing na auta. Ono to sice vychází draho, ale ve výsledku to jde zašmelit v daních, takže je to výhodnější. Možná tohle někoho napadlo udělat i s tramvajemi. (auto, tramvaj je to jedno).

XSC
Uživatel
Příspěvky: 1567
Registrován: 19.11.2004 21:38
Bydliště: 8,24,B

Re: Ústřední dílny

Příspěvek od XSC » 30.7.2011 20:57

P_V píše:Klidně by mohl působit třeba v Praze. Autobusové linky tu také nejsou všechny od DP...
Jako že by vznikl tramvajový Šrotliner :-)
Osobně si myslím, že zavádění soukromníků do dotovaných provozů nemá žádný ekonomický smysl. Ale soukromá vozovna, to by byl BNV consulting v sedmém nebi. Outsourcování všeho :roll:

Odpovědět