No nic, zase se trochu přismahla...Absolut píše:Napadlo mě zeptat se, co se dělá na 7215, ale radši jsem zticha
Stále zkušebky, A i B 9057 zatím jezdí jen odděleně.7045 píše:Demon: a jak je to s vozy 9065 a 9057 - stále zkušebky nebo předány?
Moderátor: TRAM-FÓRUM
No nic, zase se trochu přismahla...Absolut píše:Napadlo mě zeptat se, co se dělá na 7215, ale radši jsem zticha
Stále zkušebky, A i B 9057 zatím jezdí jen odděleně.7045 píše:Demon: a jak je to s vozy 9065 a 9057 - stále zkušebky nebo předány?
Celková oprava, panel pro zpětný pohyb, kabeláž...Vojta Tramvaj píše:Demone, chtěl bych se zeptat, co se dělá na 5500?
Áno, opět je u nás hostem. Asi se tu cítí jako doma.Absolut píše:Demon: Čtu správně, že ten pekelný stroj 7215 je zase na MO? Díky za mejl
krkonošské metro. ale to že chtějí použivat starší tramvaje pro provoz na železniční trati z rokytnice neni novinka. ovšem čeká je s tim dost a dost práceromanek763 píše:HIHI to byste chtěli vědět co?, Dobrá napovím,je to ten kdo dostal 2 čelnáky 81-71
Zašmelit něco v daních je výhodné pro soukromou firmu. Pokud je to firma státní, tak z toho v konečném důsledku žádná výhoda není. To je stejný princip, jako když někdo vymýšlel zlevnit provoz policejních aut přestavbou na plyn. Jenže rozdíl v ceně je jen v dani, takže stát by jen zaplatil přestavbu na plyn a neušetřil ani korunu.9001 píše:XSC- Samozřejmě že má. Když má brácha pár busů a garáží a neví co nimi. (Samozřejmě bez ohledu na barvu strany, v tomhle si myslím můžou všechny podat ruce).
Ono to je třeba hloupost, ale já se divil proč obrovská část firem platí operativní leasing na auta. Ono to sice vychází draho, ale ve výsledku to jde zašmelit v daních, takže je to výhodnější. Možná tohle někoho napadlo udělat i s tramvajemi. (auto, tramvaj je to jedno).
Jako že by vznikl tramvajový ŠrotlinerP_V píše:Klidně by mohl působit třeba v Praze. Autobusové linky tu také nejsou všechny od DP...