Ústřední dílny

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
7045
Uživatel
Příspěvky: 134
Registrován: 02.2.2007 12:12

Re: Ústřední dílny

Příspěvek od 7045 » 21.9.2011 0:11

demon nebo absolut. Mas nejake novinky z dilen?

cernma16
Uživatel
Příspěvky: 75
Registrován: 21.10.2008 18:41

Re: Ústřední dílny

Příspěvek od cernma16 » 15.9.2011 14:46

Absolut píše:cernma16: A věděl bys kam jela?
To bohužel nevím, fotografie mi totiž byla předána bez jakýchkoliv dalších informací. :o :(

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Re: Ústřední dílny

Příspěvek od Absolut » 15.9.2011 12:02

cernma16: A věděl bys kam jela?

cernma16
Uživatel
Příspěvky: 75
Registrován: 21.10.2008 18:41

Re: Ústřední dílny

Příspěvek od cernma16 » 15.9.2011 7:57

Včera odvoz 7076.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Re: Ústřední dílny

Příspěvek od Absolut » 12.9.2011 10:14

Vůz 5513 byl odprodán fyzické osobě a nyní se řeší jeho odvoz. O tom, jestli je v dílnách nebo někde na cestě nevím.

7045
Uživatel
Příspěvky: 134
Registrován: 02.2.2007 12:12

Re: Ústřední dílny

Příspěvek od 7045 » 12.9.2011 10:13

Demon: údajně máte v dílnách ted i 5513 můžeš to potvrdit ajaký je osud, co 9057 stále zkušebky dík

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Ústřední dílny

Příspěvek od Bobik » 31.8.2011 9:17

Díky za foto, je z něj krásně vidět i provedení talíře a je jasné že se otočit jednoduše dají.

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6705
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: Ústřední dílny

Příspěvek od demon » 30.8.2011 20:18

MM-Mikulovsky píše:Já u levého předního a pravého zadního rohu toho "rukávu" vidím vždy pružiny. Není dokonce nějaká větší přímo uvnitř = není to nějaké (sic nevím jak moc účinné) odpružení?Teď mne tak napadá, jestli není dáno při sestavování co musí být na podvozek nasazeno dřív - čep či "talíř"?
Pružiny zajišťují přítlak měchu k ventilačním kanálům na spodku vozu.
Pořadí nasazení článků na podvoze je naprosto libovolný.
Bobik píše:Takže jestli to správně chápu, tak střední podvozky se nedají otočit - nepasoval by pak ten vyosený rukáv chlazení či co to je.
Bez problémů se otočit dají, měch je i nad druhým motorem na opačné straně, viz foto.

Uživatelský avatar
PvvS
Uživatel
Příspěvky: 1403
Registrován: 15.11.2003 20:20
Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
Kontaktovat uživatele:

Re: Ústřední dílny

Příspěvek od PvvS » 30.8.2011 12:56

Uz vzhledem k vyvojove rade 4/6/8 napravovych vozu...

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Ústřední dílny

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 30.8.2011 12:51

P_V: Tvoje vysvětlení důvdu nesouměrnosti uchycení vnitřního čánku KT k podvozkům se mi VELMI zamlouvá - je dosti logické!

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4076
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Ústřední dílny

Příspěvek od P_V » 30.8.2011 12:39

P_V píše:Proč to vlastně v ČKD neudělali souměrně?
Teď mě napadlo, jestli v tom nebyl záměr, aby se dala sestavit tramvaj z libovolného počtu článků. Tam by souměrnost překážela.

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Ústřední dílny

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 30.8.2011 11:51

Bobik píše:Takže jestli to správně chápu, tak střední podvozky se nedají otočit - nepasoval by pak ten vyosený rukáv chlazení či co to je.
Já u levého předního a pravého zadního rohu toho "rukávu" vidím vždy pružiny. Není dokonce nějaká větší přímo uvnitř = není to nějaké (sic nevím jak moc účinné) odpružení?
Osobně prohoditelnost vnitřních podvozků nezavrhuji - očekávám, že onen "rukáv" (ať má jaký koliv význam) je i na stejném místě v druhé půli podvozku.
P_V píše:Čili A článek je na talíři, zatímco B článek na čepu.
Proč to vlastně v ČKD neudělali souměrně? Že by třeba oba krajní články byly na čepu a ten střední na talířích.
Původně jsem tu uváděnou souměrnost očekával a díky tomu zaměnitelnost vnějších článků.
Teď mne tak napadá, jestli není dáno při sestavování co musí být na podvozek nasazeno dřív - čep či "talíř"?

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Ústřední dílny

Příspěvek od Bobik » 30.8.2011 9:25

Takže jestli to správně chápu, tak střední podvozky se nedají otočit - nepasoval by pak ten vyosený rukáv chlazení či co to je.

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4076
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Ústřední dílny

Příspěvek od P_V » 29.8.2011 23:50

Čili A článek je na talíři, zatímco B článek na čepu.
Proč to vlastně v ČKD neudělali souměrně? Že by třeba oba krajní články byly na čepu a ten střední na talířích.

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6705
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: Ústřední dílny

Příspěvek od demon » 29.8.2011 23:36

Pro zajímavost detail spojení jako důkaz rozdílnosti a nezáměnnosti článků A a B.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Odpovědět