Ústřední dílny
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: Ústřední dílny
demon nebo absolut. Mas nejake novinky z dilen?
Re: Ústřední dílny
To bohužel nevím, fotografie mi totiž byla předána bez jakýchkoliv dalších informací.Absolut píše:cernma16: A věděl bys kam jela?
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: Ústřední dílny
cernma16: A věděl bys kam jela?
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: Ústřední dílny
Vůz 5513 byl odprodán fyzické osobě a nyní se řeší jeho odvoz. O tom, jestli je v dílnách nebo někde na cestě nevím.
Re: Ústřední dílny
Demon: údajně máte v dílnách ted i 5513 můžeš to potvrdit ajaký je osud, co 9057 stále zkušebky dík
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Ústřední dílny
Díky za foto, je z něj krásně vidět i provedení talíře a je jasné že se otočit jednoduše dají.
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6709
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ústřední dílny
Pružiny zajišťují přítlak měchu k ventilačním kanálům na spodku vozu.MM-Mikulovsky píše:Já u levého předního a pravého zadního rohu toho "rukávu" vidím vždy pružiny. Není dokonce nějaká větší přímo uvnitř = není to nějaké (sic nevím jak moc účinné) odpružení?Teď mne tak napadá, jestli není dáno při sestavování co musí být na podvozek nasazeno dřív - čep či "talíř"?
Pořadí nasazení článků na podvoze je naprosto libovolný.
Bez problémů se otočit dají, měch je i nad druhým motorem na opačné straně, viz foto.Bobik píše:Takže jestli to správně chápu, tak střední podvozky se nedají otočit - nepasoval by pak ten vyosený rukáv chlazení či co to je.
- PvvS
- Uživatel
- Příspěvky: 1403
- Registrován: 15.11.2003 20:20
- Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ústřední dílny
Uz vzhledem k vyvojove rade 4/6/8 napravovych vozu...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ústřední dílny
P_V: Tvoje vysvětlení důvdu nesouměrnosti uchycení vnitřního čánku KT k podvozkům se mi VELMI zamlouvá - je dosti logické!
Re: Ústřední dílny
Teď mě napadlo, jestli v tom nebyl záměr, aby se dala sestavit tramvaj z libovolného počtu článků. Tam by souměrnost překážela.P_V píše:Proč to vlastně v ČKD neudělali souměrně?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ústřední dílny
Já u levého předního a pravého zadního rohu toho "rukávu" vidím vždy pružiny. Není dokonce nějaká větší přímo uvnitř = není to nějaké (sic nevím jak moc účinné) odpružení?Bobik píše:Takže jestli to správně chápu, tak střední podvozky se nedají otočit - nepasoval by pak ten vyosený rukáv chlazení či co to je.
Osobně prohoditelnost vnitřních podvozků nezavrhuji - očekávám, že onen "rukáv" (ať má jaký koliv význam) je i na stejném místě v druhé půli podvozku.
Původně jsem tu uváděnou souměrnost očekával a díky tomu zaměnitelnost vnějších článků.P_V píše:Čili A článek je na talíři, zatímco B článek na čepu.
Proč to vlastně v ČKD neudělali souměrně? Že by třeba oba krajní články byly na čepu a ten střední na talířích.
Teď mne tak napadá, jestli není dáno při sestavování co musí být na podvozek nasazeno dřív - čep či "talíř"?
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Ústřední dílny
Takže jestli to správně chápu, tak střední podvozky se nedají otočit - nepasoval by pak ten vyosený rukáv chlazení či co to je.
Re: Ústřední dílny
Čili A článek je na talíři, zatímco B článek na čepu.
Proč to vlastně v ČKD neudělali souměrně? Že by třeba oba krajní články byly na čepu a ten střední na talířích.
Proč to vlastně v ČKD neudělali souměrně? Že by třeba oba krajní články byly na čepu a ten střední na talířích.
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6709
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ústřední dílny
Pro zajímavost detail spojení jako důkaz rozdílnosti a nezáměnnosti článků A a B.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.